Jump to content

Тресене при потегляне и губене на мощност


Dimitar Kandev

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам нужда от вашата помощ. Имам си А3 (1.8 125 AGN 98`) от 3 години и чак вчера ме изненада! :angry:

И така карам си аз вчера 150км, влизам в София и близо до нас от нищото колата започна да тресе при настъпване на газта и изобщо при потегляне.

Двигателят заработи различно като звук. При плавно натискане на педала потегля по-добре и не тресе толкова, колкото ако подам повече газ.(все едно се дави)

Също така се замисля и се форсира когато си прецени при настъпване на педала. Направих следните неща:

-прегледах бушоните.

-откачих клемата на акумулатора за около 3 часа.

-проверих за спукани маркучи.

-прегледах буксите като цяло.

-закачих VAG COM и грешките, които излязоха са:

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

Като втората грешка винаги я е имало от срещата ми с "бръмбърчо" :)

Колеги, благодаря предварително за Вашите мнения и съвети!

П.П. Ако нещо помогне преди месец играеха оборотите и чистих дросела. Сега са бетон оборотите, колата харчеШЕ по-малко и вървеШЕ повече до вчера. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите и кабелите си виж.

Случайно да има масълце в леглата на свещите.

Mass Air Flow Sensor - превод дебитомер

g42 е синият темп датчик, ако не си го сменял, може да го смениш.

ето само за общо инфо http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1716004 , при теб има разлики, основното е същото.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, свещите и кабелите не съм ги пипал от 70000км (от както имам колата), просто защото не съм имал проблеми.

Днес ги прегледах и видях, че са оригиналните :blink: , а и има масълце по леглата на 2 от тях.

Относно темп. датчик, грешката която излиза е непостоянна (Intermittent), защото след като я изтрих повече не излиза.

Също така нямам никакви проблеми с електрониката и специално темп. показател. (кове 90 и не мърда)

Колеги, първо ще опитам със нови свещи и кабели да видим какво ще стане.

Казаха ми също, че е може да е акумотатора :unsure:

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да довършим темата по която ми помогнахте :respekt:

Кабелите и свещите са ОК. Темп. датчик, който е на дебитомера също е ОК заедно с дебитомера.

Проблема се оказа бобината с блока (те са заедно). След като я свалих видях пукнатини около 7-8 и то на различни места. Представете си колко замасява.

Нова същата БЕРУ е 202 лв в Ауто Плюс, а има и китайски под 100 лв, но не мисля че си заслужава.

Благодаря на многото отзовали се двама души!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...