Цялата активност

Този поток се обновява автоматично   

  1. Днес
  2. Не работещо куатро? Как?

    Колега как реши ,че колата ти е куатро, по стикерите куатро ли? При куатрото няма шанс да въртиш гуми ,а това което си писал " Като потеглям от прекъсвач превъртат предните гуми но задните не " е абсурдно за кола с куатро. Не съм чувал досега някой да е счупил куатро - трябват нечовешки усилия за да счупиш куатро системата.
  3. Вчера
  4. Audi A4 1.8T Black Edition

    +1 Събори колкото щеш,всяка година ги има, ако ти се кара толкова много на Калояново, има и свободни дни. Но 2 пъти да сваляш и разглабяш мотор заради това е тъпотия.
  5. До края на месеца 550лв.! (за колеги)!!!!!!!
  6. Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI

    Можеби на колегата ти не е прекодирана на ръчна кутия
  7. А4 б7 3.0 233 коня 2006 проблем с моштност

    Извинявам се сега видях "мощтност" но аутокорект на телефона го е направил . Защо да не я тегля на неутрална ? И не майстора му трябват насоки а на мен. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Майстора е страшно грамотен но искам да видя мнения на колеги каращи такива коли. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk
  8. В търсене на нов типтроник

    Здравейте колеги, След 6-7 години в мойте ръце, отделно 300 или 400 000 км (още 2008ма се губят) имам първият сериозен проблем с колата. Изненадан съм колко добре са направени тези коли, даже преди месец смених оригиналните носачи със щампа 04. Всичко започна със зверско ритане от 2ра, и под зверско имам предвид такова което буквално ти удря главата във волана. След няколко дни колата не вдига повече от 3та. В Ауди са категорични че кутията е смляна, не знаят какво точно, но по техни думи няма смисъл да я отварят даже. След няколко седмици се връщам в България и бих ви помолил за съвети какво да гледам, докато избирам кутия пълен комплект? Има ли какво да се погледне, за да се разбере състоянието на кутия без колата да пали? Каква сума вървят и има ли смисъл да проверявам колата донор за реални километри в Порше? Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Увиснал таван на А3

    Евала колега! Малко хора занимаващи се с нещо биха си издали тайните... Таван за претапициране не е никак лесна работа, особено по ъглите, тогава като писах темата правих старото ми А3 8л и беше що годе лесно понеже плафона беше от малките и стана перфектно, на сегашното пак 8л, но фейслифт с големия плафон не стана перфектно, но пък вече 2 години карам, забележките които останаха са минимални, просто с колегата не успяхме да го изгладим напълно. Остана колонките да му направя, че вече 2 години ще станат карам без колонки понеже все други работи "правя" по колата
  10. А4 б7 3.0 233 коня 2006 проблем с моштност

    Първо... Срам и позор един ден след 24 Май да излезе толкова неграмотно написана тема... Второ, как ти дойде на ум да теглиш автоматик? Трето, защо си оставяш колата на майстор, който има нужда от насоки от форум?
  11. Поддръжка на 4.2 бензин без FSI

    Добре че и аз не послушах многото хора дето са на принципна ЕЖК. За близо година от както я имам, само веднъж влезе в сервиз. Много комфорт, добре се мести, не очаквай да е някаква бегачка особено до 120. Въздушното може да ти прави мизерии, но един колега по-нагоре ти каза цените, така че и там не е страшно. Възможни по-скъпи ремонти са вериги на валовете, маф сензор, кутия(адски здрава по принцип, държи много на бой), раздатка, моторчета на ръчната и т.н. Но по-скъпите ремонти можеш да си ги спестиш още при огледа Често може да ти се налага да се бориш с дребни ел.проблемчета, но нищо фрапантно. Колко ще ти струва на месец е трудно да се каже. Може 2-3месеца да не пипаш нищо, а на следващия да те събори с бързи 1-2-3к. Аз пак бих си купил кола от България, защо не? Купуването на кола от чужбина не ти гарантира абсолютно нищо. Моята е от 2006та година в България, взимана е от Порше Пловдив. Адски доволен съм. Карам на газ като до сега проблеми с нея не съм имал. Разход в софия ми е 22-25/100, обърнато в пари е даже смешно на фона на какво получаваш. Най-важното нещо е да гледаш добре като купуваш! Имаш ли топки и добър доход, скачай смело
  12. Поддръжка на 4.2 бензин без FSI

    Здрасти! Аз съм 4,2 бензин, юни 2005 година, внесена от Швецария. С пълна сервизна история в Порше, там съм я проверил. Като я взех, октомври миналата година, съм сменил всички консумативо плюс задни накладки за 1650 лева. От този момент до днес не съм пипнал нищо по нея. Върви на звяр, но в града харчи минимум 20 - 25 на сто бензин. На дълго е около 10, 12 , зависи с колко я шпориш. Много съм доволен, купих си я, сега внимавай, от Горубляне, но всичките ми коли са били от там и никога не съм имал сериозни проблеми с тях. И предната ми бе А8, само че 98 година и я карах по живо по здраво 6 години без никакви проблеми. По електрониката има тук-там какво да се оправя, например, от време на време ми светка чека за бедна смес, но сама се оправя след известно време и после пак светка. Някъде по вакума има проблем, но тъй като това не се отразява на колата и не е опасно, засега не съм полагал усилия да го оправям. Питай каквото те интересува, ще ти кажа какво мисля. Най-големият разход при тези коли, ако не попаднеш наистина на много карана и с големи проблеми е каското, годишния данък и разхода на бензин. Но аз обичам старите коли, тази ми е даже твърде нова за вкуса и съм си я взел не за да се придвижвам от А до Б, а заради кефа, от усещането да караш А8. Това е преживяване, удоволствие, така че си струва парите, ако можеш да си го позволиш Ето една по опростена сметка - данък 550 лева, каско около 900, гражданска около 300, бензин в зависимост от карането, годишна винетка 98 лв. - и така само необходимите разходи за да я имаш са около 200 лева месечно. Бензин за около 300, и ето ти около 500 лева. Разбира се можеш да и сложиш газ, но за момента аз няма да го правя.
  13. Помагайте пали и гаснее

    Ми незнам ама и тея тапи са си намясто и закопчани извадих ги напръсках ги с контактен спрей но без промяна за жалост.
  14. Разлика в Трите вида табло на А4

    Не! Трябва да е от Jaeger! Отворите на стрелките са различни,както и моторчетата. Таблата от А6 и А4 са еднакви!
  15. Поддръжка на 4.2 бензин без FSI

    Какъв бюджет имаш и какъв доход имаш ? Не питам за числа, а по--скоро за стандарт. Много важен момент е също така дали човек е стиснат. Аз лично много харесвам този модел и ми е страшно удобен, само малко тромав, но това е положението. Поддръжката не ми е проблем и не мисля, че е проблем (не е в Порше, не съм изфърлЯч ) Имай предвид, че тези коли остаряха обаче и проблемите им тепърва предстоят. Моята си я докарах от USA с малък удар броня, калник и стоп. за 60 000км дето съм й надумкал, не съм правил кой знае какво?
  16. Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI

    Бах мааааму Всичко това за една година разлика. Не ми го побира акъла. Не знам колко евро е ама докато върви нищо няма да пипам. Мерси! Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. Поддръжка на 4.2 бензин без FSI

    Мое ЛИЧНО мнение: 1. Колата не си я купувай от България? 2. Читава няма как да намериш ,защото станаха на по 14 години , така че просто търси нещо, което не е пред разпад и куп ремонти. Задължително трябва да имаш диагностика ,за да видиш дали няма някакви скрити проблеми . Всяко едно нещо, което не работи ще ти струва МИНИМУМ половин резервоар. 3. Никой не може да ти каже ,кое и кога ще се счупи , така че работата е риск печели , риск губи. Може 2 години да я караш и нищо да и няма, а може и още в първите 20 минути да се прецака нещо( личен опит с изгоряла бубина след 5-тия километър след покупката на колата(100лв)). 4. Разхода винаги може да се оправи с една газова уредба и започва да харчи като 3.0тди.(2000-3000лв за ГИ) 5. Най-честите проблеми са въздушното окачване и електрониката на автомобила. Рециклажа на въздушното окачване вече доста поевтиня (400лв на възглавница и 160лв за компресор), така че не е нещо плашещо , пък и няма как да ти гръмнат и 4-те възглавници наведнъж. Проблемите с електрониката са главно в това ,че започва да изтощава акумулатора. Доста е досадно. 6. Вече по същество за автомобила. Колата вече е на около 15 години , но си личи ,че е топ лимузина. Поддръжката не е много скъпа , но и не е като на А3. Части втора ръка винаги има. Харча на бензин вече писах как се оправя. Зависи колко често ще я караш и дали ще я вземеш за кеф или за работа (от т. А до т. Б примерно) . Но просто никой не може да ти гарантира колко ще даваш на месец. Като цяло си заслужава и разхода и поддръжката. Аз като си купувах моята ,колко глупости изчетох , добре че съм твърдоглав и не слушам ,иначе нямаше да карам такъв автомобил. Аз съм човек, който си купи една евтина а8-ца (9к лв) и за година хвърли по нея около 6 бона ( 3к за ремонти и обслужване и 3к за допълнения и други прищявки) , но аз съм си мазохист и обичам да пръскам пари по коли , къде малко, къде много, важното е да ти носи удоволствие крайния ефект. А случайно ако нямаш в даден момент пари да я поправиш , няма да избяга никъде ,а ще си стои на паркинга или в гаража ,докато не я отремонтираш.(Хубаво е да имаш и една втора кола ).. Ти избираш!
  18. Помагайте пали и гаснее

    ако са откачени тапите нищо в колата няма да работи...
  19. Лед плафони за задния номер

    канбус ... това като го видя падам да се смея .... ума ми не го побира на кой малоумник му хрумна да ги кръсти така... Самата проверка няма нищо общо с КАН шината. Проветката може да се спре от модула, няма нужда от глупости.
  20. B6 Лед крушки на късите светлини

    И много те псуват нощем......ей тъй за спорта.
  21. B6 Лед крушки на късите светлини

    Реших да пробвам леда ей тъй ,за спорта!
  22. Обслужване

    Здравейте, да ми препоръчате майстор от Варна да разбира от скоростни кутии?
  23. А4 б7 3.0 233 коня 2006 проблем с моштност

    Еми наложи се да измина 2 км .. върви но е доста мудна Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk
  24. Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI

    Самия софт на 155 и 163 е различен заради екологията, разпръсквачите също, едните с големи отвора, другите с 6 малки помпите са няколко вида- според мотора, клапана за дебит също са два модела, има помпи 2 и с 3 нагнетателни елемента. И годината на производство заради евро-категорията е важна, заради изпушването 163 е скопена леко софтуерно. Не си въобразявай, според мен така си е направена... Ако някой се "наеме" да промени горивните карти както са при 155 сигурно ще се получи същото с педала на газта. П.П. ако не се лъжа 155 е евро 3, а 163 е евро 4
  25. Ентелегентните "универсални" дистанционни като Logitech Harmony, които най-вероятно са най-доброто решение произвеждано конкретно на тази планета, имаш режими в които казваш като сменяш канали кое да командва и отделно ако променяш силата на звука кое устройство да се грижи за това. Отделно не е необходимо да имаш оригиналното дистанционно, защото има база данни на няколко десетки хиляди устройства и само казваш производител + модел и директно всичко е готово. А, и се настройва през компютър, не си играеш да цъкаш директно по него. Евтините модели са по 20на Евро до към 200 някъде по-скъпичките, пак Евро. Просто казвам и силно препоръчвам да разровиш малко, ако се заинтересува вече
  26. грешка p201500

    здравейте ,от скоро съм собственик на ауди а4 б8 2.0тди 2010г свети ми чека и дава тази гершка сензор позицията на контрол на колектора преведено от италиански (живея в ит.) иначе колата си върви добре .моля за съвет благодаря .
  27. Поддръжка на 4.2 бензин без FSI

    Като цяло един резервоар ти е 90л. и в момента бензина е 2.24 на литър и ти се пада 200лв. на резервоар. Ако ще слагаш премиум гориво ти е 2.55 на литър и там ти е 230лв. на резервоар. Ако това ще ти е дейли колата близо 600лв. ще ти отидат само за гориво за месец като сметнем, че колата ще се кара, а няма да е от тези, които стоят в гаража и ще се карат само при специални поводи. Това е приблизителния разход и при мен на 4.2 литров мотор, но дизелов. Давам ти само груб пример за горивото, защото няма как да се предвиди какво може да се счупи. Разхода за обслужването е почти едно и също на всички а8 4.2 мотори, като 2 пъти в годината за обслужването, ако се кара колата ще ти е към 400лв. на обслужване за смяна на масло, филтри, а ако имаш познати, които работят с фирми за авточасти, ще ти наполовина и ако можеш да го поддържат ще се родиш с него. Като забележки от познати с бензинов мотор нямат, но никой от тях не си намери читав мотор и хвърлиха още 2-3 хилки за ремонти за да може да се каже, че вече е кола.
  1. Зареди още активност