All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

    Няколко пъти вече ги гледах тези Т005 и са гумите с най-мек борд на марката. Изобщо не ми харесаха. Сложени една до друга, Michelin Primacy 4 е много по солидна гума. Т005 е много лека. Поне 205 55 16 който държах в ръка. А Т001 е легенда. Производството им е вече е изцяло само в Русия.
  3. Ново турбо

    Всичко по темата е отдавна описано и проиграно. Турбо си имаш друго не ти трябва. Пращаш го в https://grturbo.com/ да му сложат компресорна перка от 073. Бензиновите инжектори, които си взел трябва задължително да минат проверка и да се сменят филтърчетата. Много съм останал доволен от този https://www.facebook.com/UIC-Ултразвуково-почистване-на-инжектори-614162862118435/ Макар че на мой автомобил никога няма да сложа дюзи минали на ултразвук. Пращам само за проверка и нови филтърчета. Монтираш всичко с нова маслена магистрала на ТК. Махаш катализатора и на ремап. Допълнителен кулер не е задължителен за тази конфигурация.
  4. Yesterday
  5. PD или CR

    С една дума,трябва да се чете-Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013) - тип 8P - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България)
  6. Забавено палене

    Колеги, пак аз... 4.2 335 к.с. BFM Независимо дали колата е топла или студена, понякога като понеча да запаля колата се чуди 5-6 секунди преди да завърти и светва лампа EPC.Никакви грешки по време на светещата лампа. Гася и паля от ново. Пали от раз, а лампата не свети. Фокус-мокус! Що е то? В други случаи след натискане на бутона се чува едни чукане и до там. Трябва да повторя операцията около 10-12 пъти и чак тогава завърта. Дотогава изобщо не реагира, а само си щрака. Дайте мнения... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. Забавено палене

    Колеги, пак аз... 4.2 335 к.с. BFM Независимо дали колата е топла или студена, понякога като понеча да запаля колата се чуди 5-6 секунди преди да завърти и светва лампа EPC.Никакви грешки по време на светещата лампа. Гася и паля от ново. Пали от раз, а лампата не свети. Фокус-мокус! Що е то? В други случаи след натискане на бутона се чува едни чукане и до там. Трябва да повторя операцията около 10-12 пъти и чак тогава завърта. Дотогава изобщо не реагира, а само си щрака. Дайте мнения... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. Сух старт и щракане 4.2, 335hp

    Пичове, напосшедък при определени паления, независимо дали е топъл или студен тракането в началото е силно, а после продължава да трака но леко. Постоянно. Гася и паля оъново...и спира. Мамка му, какво е това?!?! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. Проблема е открит, няма комуникация с модул J518, за жалост става въпрос за модул в кормилната колона
  10. Обща тема: Audi A4 B8

    Над 150лв нямам смяна на масло и филтър. Не знам вие за какво ги давате тия пари...
  11. Пич, кажи кой я излекува. Имам същия проблем с 4.2 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  12. 2. Продавам дигитален обортомер марка Cnspeed, измерва от 0 - 10 000 оборота. Свети в синьо, а warning - ът, който се активира след 5000 оборота показва в чeрвен цвят. Диаметъра на обортомера е 52мм, Подходящ е за 4, 6 и 8 цилиндрови двигатели. В зависимост от броя цилиндри на автомобила се превключва с копче, което се намира на гърба на уреда. Изключително лесен за монтаж. Цена 65лв
  13. Синкавият дим обикновено означава навлизане на двигателно масло в горивните камери и изгарянето му. Добре изразено е при студен старт на двигателя и бързо синкавият дим изчезва, точно както в случая. Причините за това са много, а най-честата - неизправни сегментни пръстени.
  14. Заложих на Petlas-а, все още не съм го карал много, но за първите 1000км са перфектни, на мокро държат и не са шумни!
  15. Първо виж капаците да не текът...Те се залепват лесно.
  16. Audi A4, type B9 впечатления и отзиви

    Flac, aac и wma би следвало също да тръгнат - поне така пише в книжката. Имаше и още два поддържани музикални формата, но не си ги спомням в момента, защото четох книжката преди около година.
  17. Проблем с парктроник

    Здр група а6 4ф парктроника не ми работи няма звук
  18. Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

    За съжаление Conti sport contact 6 се намира по сайтовете само в диаметър 19 цола! Няма драма, все пак са просто гуми, явно в самия магазин ще реша.
  19. Тия текат отвсякъде, но е по малко. Ако не капе по земята хич не се занимавай.
  20. продадена е , колега
  21. Благодаря колега за отговорите,така или иначе другата седмица ще я закарам да я погледнат и дано не излезе нещо сериозно.Тя колата си пали и върви прилично и това че дими за около 30 сек. не ми е проблем,но няма да е лошо да се погледне да не стане после по-лошо....
  22. Автомобила се продава на части. 2001г 1,9PD 131 6ск. гр Перник тел 0898696649 Цени на някои части: двг необорудван 400лв инсталация дюзи 40лв дюзи 90лв бр турбо 250лв downpipe 50лв скорости 6 степенни 300лв жила скорости 50лв компресор климатик 80лв алтернатор 60лв стартер 60лв хидравлика 60лв полуоски 60лв бр преден капак 80лв фарове фейс с лупи 80лв бр стопове 40л бр салон рекаро перфектен липсва пасажерски подглавник 100лв волан 100лв с еьрбег топка ск лост с маншон 20лв джанти 15ки 200лв комплект резервна джанта– гумата е за смяна 40лв https://g1.cars.bg/2019-03-28_2/28792109o.jpg https://g1.cars.bg/2019-03-28_2/28792117o.jpg https://g2.cars.bg/2019-03-28_2/28792152o.jpg https://g2.cars.bg/2019-03-28_2/28792212o.jpg https://g1.cars.bg/2019-03-28_2/28792227o.jpg
  23. Колата ти е помпа дюза,нали така?Много е важно да имаш хубав акумулатор и стартер в добро здраве,за да може да развърти мотора както трябва.Мотора трябва да пали на четвърт оборот както се казва.Естествено и подгревните свещи не са за пренебрегване.Най-сигурният начин да се проверят е като се развият и да се види къде и как нагряват,а още по-добре е да се сменят с нови.Ако при сутрешното палене стартера върти мудно вероятно акумулатора си заминава.Ако имаме и някоя неработеща свещ нещата са почти ясни.
  24. Здрасти колега,откакто я имам колата съм изминал близо 2000 км.След обслужването и смяна на маслото го наблюдавам,защото ме предупредиха,че ако се качва нивото не е добре,но поне за сега не се е покачило,дори много малко е спаднало.Възможно ли е да е "пикаеща" дюза и при една диагностика дали ще покаже?Подгревните свещи също незнам как са и дали всички работят!
  25. Колата е поддържана и много запазена на реални километри със сервизна книжка. Внесена е от първи собственик от Люксембург, ние сме втори собственици. Напълно обслужена с оригинални ремъци, водна помпа, ролки. Маслото е оригинално сменено преди 3000км. Чисто нови дискове и накладки сменени преди 2000км оригинални. Колата е с 18 цола оригинални джанти от Ауди S4 2018 година с летни гуми на 6000 км. Има и втори комплект джанти 16 цола с гуми на 8000 км които са включени в цената. Колата изглежда като нова. С навигация MMI фабрична, спортен рекаро кожен салон като нов, с подгрев на седалките, куатро, ръчна скоростна кутия, каско, автопилот. Колата има защита против кражба, доста надеждна само новия собственик ще разбере каква е. Плюс има и аларма с GPS с която от телефона може да се проследи къде е колата и може да се бъде спряна от телефона, може и да се отклучва и заключва от телефона. Това е кола която си заслужава да бъде видяна. Има гражданска и каско до юли месец + платена годишна винетка до март 2020 и платен данък за тази година.
  26. По това,което описваш като проблем вероятно О-пръстените на дюзите са износени и пада горивото.За това първото палене е кофти.Провери нивото на маслото преди първото палене за деня.Ако е завишено нещата не са много добре.Другото,което можеш да направиш е вечерта да я паркираш на наклон с предницата надолу.Ако запали сутринта по-добре нещата са почти ясни.
  1. Load more activity