Jump to content

kd1912

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 90 2,3

Персонална информация

  • Локация
    plovdiv

kd1912's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На студен двигател измерих крачетата по отделно към корпуса всяко ми дава 3000 ома . На топъл двигател пак по отделно към корпуса 220 ома . Измерих и гнездата на кнопката която влиза в датчика при работещ двигател и в двете имам 5 волта . Чувал съм че едното трябва да бъде маса дали проблема не е в самите кабели ? по гофрирания маркуч всичко изглежда здраво, скобите също са добре хванати
  2. Колеги да опитам да съживя темата . Колата е ауди 90 2,3 136 коня 1988 г. механична инжекция Ke-jetronic 10 клапана. Пали трудно на студен двигател втори трети път , оборотите се стабилизират след минута на 950 преди това играят . Чакам я да загрее до 90 градуса , гася я , опитвам да запаля и не става докато не истине . Единствения вариант да е запаля топла е като изключа буксата на температурния датчик (пали от раз ) . Смених въпросния датчик , но проблема остава същия . Някой може ли да ми даде насока или съвет ? Освен дюзата за студен старт какво друго командва температурния датчик което може да породи такъв проблем ?
  3. Първо искам да благодаря на всички колеги които помогнаха . С ваша помощ ПРОБЛЕМА ВЕЧЕ Е РЕШЕН .! Както казах по горе тази стойност на налягане на входящата тръба на бензина към инжекцията ( 9 - 10 бара ) ми се вижда съмнителна . Оказа се че болта който свързва тръбата и инжекцията е запушен , от там повишава налягането във входящата тръба и не пропуска достатъчно гориво в системата . Смених го и всичко си дойде на мястото
  4. Измерване на тръбичката на петата дюза - 4.5 - 4.6 при студен , 4 - 4,5 при топъл ...... т.е. колкото повече работи двигателя налягането пада ...... при загасяне на двигателя и повторно запалване вдига до 4, 6 и пак пада след минута две на 4 и проблема се задълбочава . регулатора при загрял двигател не отчете повече от 3 бара ........... дали проблема ще е в регулатора .....
  5. Хора помагайте . Както вече казах реших да направя измерване на налягането . Направих го с 3 манометри в три точки . Манометър 1 - горивна тръба на входящият бензин , влизаща в инжекцията - налягане между 9 и 10 бара и при топъл и студен двигател . Манометър 2 - горивна тръба от инжекцията към регулатора - 0 бара и при топъл и студен двигател . Манометър 3 - горивна тръба от регулатора към инжекцията 1,5 бара при студен , 3 - 3,2 бара при 90 градуса . При изключване на двигателя всички манометри показват 3,5 бара и постепенно падат....... до колкото изчетох из форумите стойностите на бензина от регулатора към инжекцията трябва да са 1,5 бара при студен и между 3,5 - 4 бара за загрял мотор ........ и още нещо .... проблема с давенето и загубата на мощност започна да се появява и при студен двигател но рядко и за малко.........някакви идеи дали тези стойности от измереното налягане са в норма ..... лично мен тези 9 - 10 бара на входящо ми се виждат странни ........ и тази 0 незнам дали там трябва да има налягане на входящата тръба към регулатора ........ дайте съвет дали проблема може да е свързан с нещо друго . Незнам дали в този двигател има нещо тип ТПС датчик или ламбда контрол които също могат да породят такъв тип срив в работоспособността на мотора ......................... ;(
  6. Благодаря за съвета колега . Лошото е , че вече и това пробвах . Имаше съмнения че колата има катализатор , затова разкачих гърнетата и е оставих по колектори. Смущавайки хората в квартала направих няколко кръгчета да позагрее и проблема пак се появи . Сега съм се насочил към регулатора на налягане и акумулатора на налягане на горивото . Ходих до два три сервиза и съответно ми заявиха че нямат необходимите уреди да и замерят налягането . сега съм си поръчал манометри и маркучи чакам ги във вторник живот и здраве и ще видим какво ще покаже теста
  7. Благодаря , утре ще сваля регулатора да видя какво му е състоянието ..... между другото днес установих че бушон номер 13 (подгряване на бензинова помпа) е разтопен , реле 213 и релето на бензиновата помпа загряват доста ..... та мисля да ги сменя да не се окаже че проблема е някъде там ...... Другият е за студен старт , само това му е функцията !
  8. А има ли вариант този регулатор да се изолира и изобщо без него колата ще работи ли правилно поне до степен в която да се установи дали проблема е в него ?
  9. Значи този от ляво измерва температурата и влияе само на петата дюза ? според това дали е студен или топъл да поддаде сигнал да се включи пета дюза при палене или не . А някой има ли представа каква е тази метална кутийка прикрепена с болтове и каква и е функцията . има два маркуча и букса в която влиза кабел с 2 пина .
  10. Колеги помагайте !! колата е ауди 80 купе 1992 1,8 115 коня двигател ДЗ механична инжекция . Проблема е следният : когато колата позагрее над 40 - 50 градуса , при рязко подаване на газта забива муцуната и започва да глъхне . При леко подаване на газта набира...... докато не достигне 90 градуса ....... тогава както и да се натиска педала сякаш се дави , придърпва ....... работи сякаш на 3 цилиндъра . .... спирам , загасям двигателя , паля отново давам газ колата върви нормално . след 2 минути проблема се повтаря . Ходих на всякакви 'майстори' и 'разбирачи' . всеки ми казваше да сменя по нещо та до този момент са сменени : бензинов филтър , бензинова помпа , кабели , свещи , дистрибуторна капачка , палец , гофриран маркуч , един вакум .........минах през елкон , гледана е центровката на делкото , регулирана е механичната инжекция от човек който разбира (може би) .... а и оставих колата по колектори защото имаше предположение на същия този разбиращ човек ,че има катализатор който създава този проблем , е в крайна сметка и това не бе ............. принуден съм да си е оправям сам та общо взето след прочетеното във форума съм се насочил към два датчика . единият е този за антифриза , а другият е под него влиза в нещо като малка черна кутия с 4 болта с два пина ....... но не съм сигурен каква точно му е функцията . Ако някой може да помогне със съвет или насока ............. пс: ще опитам да кача снимка с въпросните два датчика ....... до момента съм ги изключвал при студен и при топъл двигател и промяна в работата на двигателя няма
×
×
  • Create New...