Здравейте,
Отварям темата отново. Kenwood2 какво се случи при теб и как реши проблема, какво се оказа?
Имам сходен проблем да не кажа същия - но без решение. Закарах двойката в сервиз където установиха проблем с алтернатора и смениха въпросното реле. Взимам колата карам си. На другия ден тръгвам по задачки, колата не пали. И аз му теглих и хубави слова Връщам се в сервиза и оставям колата. След близо месец си я взимам и ми казват, че са сваляли алтернатора гледали са го всичко му е ок. Чистили са окислени кабели и накрая ми казват, че ток си стига от алтернатора до купето и до акумулатора, но... акумулатора не зареждал добре това е проблема отивай да купуваш нов и после се върни пак. Отивам аз в един сервиз до нас и там направиха диагностика преди да ми монтират нов акумулатор.
В покой стойностите са 11 v. При подаване на газ с вкл. фарове, радио и всичко каквото може вдига до 14 v. Електричара го мери с мултицед и товарна вилка и ми казва, че проблема е в алтернатора и не иска да ми продава акумулатор , ако ще ми продава ще е без гаранция, защото за него проблема е в алтернатора.
Този алтернатор минала година го рециклираха. Сега смениха реле регулатор. Акумулатора ми е на 3 години Varta silver, никога не ми е светвала лампата на таблото. Четох по форума, че може проблема да идва, ако ремъка които е за въртенето на динамото, е леко отхлабен да не върти динамото и само при високи обороти да е ок, но при ниските да не може да стегне?
Много съм объркана моля ви за съвет колеги