Jump to content

ivaylo3

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А3

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

918 профилни разглеждания

ivaylo3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тъй като съм в процес на търсене на табло, VDO с дигитален часовник само малък фис ли ми трябва или може да стане и табло с голям full фис. Това като на снимката долу върши ли ми работа ?
  2. Това го прочетох и знам, въпроса е че не намерих никаква информация за самите табла, еднакви ли са отпред, относно кубатурата на двигателя, от същия ли трябва да търся или от другите разновидности на дизел също вършат работа ? Други алтернативи имам ли или само и единствено такова табло ми трябва ?
  3. Здравей, колеги. Имам следния проблем (по долу на клипа), при студена кола, само когато навънка температурите са по ниски (лятото нямам никакви проблеми), датчиците. подсетките и цялото осветление се побъркват, докато не се стопли колата. Километража на таблото спря да работи преди 1 година, а от скоро и стрелката за градусите на двигателя започва да отчита с 10 градуса нагоре, дори при студен двигател си показва около 70 градуса. Колата е Ауди А3, 8Л, 1999г. 1.9 ТДИ. Четейки във форума различните теми за таблата, установих че таблото ми май е Jaeger, и май се налага неизбежна смяна. Прочетох, че е по-добре да го сменя с VDO, което мисля и да направя, но тука възникват и моите въпроси. Каква е разликата между таблата Jeager и VDO - визуално и функционално едни и същи ли са или всяка марка си е различно табло ? По какво могат да се различат двете табла ? Трудно ли се намира въпросното VDO табло ? За какво трябва да се оглеждам като намеря и т.н.? Трябва ли таблото да е от кола със същата мощност или въпроса е да е само дизел ? Ако някой е срещал такъв проблем като моя и евентуално има други съвети и препоръки, моля да сподели
  4. Здравей, чета във форума, че си гуруто на таблата :) Колата е Ауди А3, 8Л, 1999г. може ли дами дадеш съвет и насоки, имам следния проблем (от прикаченото клипче), при студена кола, само когато навънка температурите са по ниски (лятото нямам никакви проблеми),  датчиците и цялото осветление се побъркват, докато не се стопли колата. Километража на таблото спря да работи преди 1 година, а от скоро и стрелката за градусите на двигателя започва да отчита с 10 градуса нагоре, дори при студен двигател си показва между 60 и 70 градуса. Може ли да ми разясниш за таблата Jeager и VDO, таблата, визуално и функционално едни и същи ли са или всяка марка си е различно табло ? 

    Срещал ли си такъв проблем като моя и евентуално да ме посъветваш за разрешаването му ? Знам че ще трябва почти сигурно ново табло, но какво да бъде ?

    20191007_083316_1.gif

    viber_image_2019-12-02_09-33-57.jpg

  5. Jaeger подлежи ли на някакъв ремонт ? Тъй като и километража ми е умря преди година някъде, ту показва, ту не, само той си знае кога работи и кога не.
  6. Ето и клип от проблема, странното е, че като поработи малко колата, около 5-10 мин и се оправя и всичко си заработва. display.mp4 При работещ двигател и без консуматори алтернатора зарежда с ~14,2 V, като пусна фарове, отопление на заден прозорец, радио и чистачки напрежението пада до ~13,8 V.
  7. Здравей колеги, от известно време насам, сутрин, когато е много студено като запаля колата започват да премигват всички видове дисплеи, показатели и подсветки. Стрелките на километража, оборотите, за градусте и горивото, всичко. Подсветките на всички копчета имат същото поведение. Това се случва само когато е много студено сутрин, след като позагрее (след 5-10 мин) всичко се оправя и показателите си работят нормално. Премигването е присъщо на това да е хлабава клемата на акумулатора, но това го проверих и клемите са добре затегнати, акумулатора е нов, проверих и напрежението с мултицета, всичко е ОК. В един от случаите, когато пак се появи въпросното премигване, след известно време даже се занулиха всички показатели (пробег, часовник, дата) всичко се рестартира. Колата е Ауди А3, 1.9TDI, 90к.с., 1999г. Благодаря предварително
  8. Моето реле е от същата серия К със същия сериен номер. Аз лично първо мисля да сменя релето (под акумулатора) и да тествам дали пак ще се появи проблема със спирането на перките в режим на пуснат климатик, тъй като това спиране е породено от проблем в релето и може в същото време да спира и съединителя на компресора. Ако се появи отново, ще се опитам да разглобя основата на предпазителя, както ни посъветва. Благодаря колега !
  9. Като започне да тресе отвори капака и виж дали се въртят При мене се случва по един път на няколко дена, а не постоянно да не искат да се включат като е пуснат климатика.
  10. Здравей, при мене се оказа, че не е проблем с лагера или нещо по задвижването на компресора и т.н., проблема при мене е, че релето което управлява перките (1 реле за двете перки, намира се под акумулатора) прави проблем и перките спират в някакъв момент и налягането в компресора става много голямо, защото не се охлажда и той тресе. Препоръчвам ти @arsenal88 - Веско, много им разбира ! Аз ходих на няколко майстора и всичките ми казваха, че не знаят от какво се получава, а той за 5 мин разбра проблема
  11. Вчера ходих при момчетата, много са точни. Откриха проблема на климатика, с който се боря 2 месеца, проблем който 2 сервиза не можаха да открият преди това. Препоръчвам с две ръце !!!
  12. Колега, благодаря. Този лагер подлежи ли на смяна преди да се прецака напълно целия компресор ? Също така е странно, защото от както пуснах темата преди почти месец, не се е появявал този шум, вибрации и т.н. Възможно ли е да е крива ролка на пистовия ремък ?
  13. Здравейте, имам следния проблем и не мога да разбера от какво е. Когато оставя колата на слънце и температура в купето е доста висока, като запаля и пусна климатика да охлажда (не на минимални градуси, а на около 22, но и при всякакви други, които да духат студено) не всеки път, но доста често започва едно тресене (вибриране) отпред в дясно и се чува доста силно вътре в купето. Климатика си работи и охлажда без никакви проблеми. Опитах се да проследя шума под капака, но отвънка нищо не се чува нищо. Странното, е че този шум и вибрации се появяват само когато в купето е много топло. Сутрин или ако колата е стояла в подземен паркинг не се появява, също така на дълъг път го няма, само в градски условия и при ниски обороти, защото когато дам повече газ на празен ход шума временно изчезва. Ако изключа климатика за малко и после пак го включа, понякога шума спира, понякога след известно време (или веднага) се появя отново. Шума и вибрациите не са от перките, защото ги тествах при загрял мотор, когато се включат и няма никакви проблеми. Пробвах и перката, която вкарва въздуха в купето, но при спрян климатик и пуснато парно, вибрациите не се появяват. Единственото според мен, което остава е нещо по компресора на климатика (шайба, съединител или нещо такова). Някакви съвети от какво може да е ? Ходих на няколко майстора, но както можете да се сетите, когато отида не мога да възпроизведа проблема и майсторите ми казват, че няма проблем и да карам.
×
×
  • Create New...