Здравейте, отдавна не съм писал във форума и сега моля за съвет. Става дума за ГИ. Както си карам по магистралата аудито започна да прекъсва се едно работеше на три цилиндъра. Спря да надува на 1бар турбината и на бензин и на газ(с чип е надува до 0.8 0.9), започна да се тресе яко в по ниските обороти. Знаех че мембраните на изпарителя са ми за смяна, понеже течеше антифриз. Така и така трябваше да се сменят, викам си вкарва сурова газ затва прави тоя проблем. Смених ги днес и никаква промяна(най вероятно ще трябва и настройка на налягането). Реших да изключвам инжекторите един по един да видя дали няма запушен. Като извадя буксата на първия няма разлика в работата на мотора(продължава да тресе яко). Извадих му маркуча, та той хвърля само въздух иначе си цъка. От любопитство извадих маркучите на другите и всички духаха вместо да хвърлят газ. В същото време колата се води че е обърнала на газ. Как ви се струва това? Аз ли не съм в час или инжекторите нещо са скапани или по скоро не стига газ до тях(НО как работи ужж на газ през тва време). Нещо не съм наясно с нещата.. На бензин не тресе върви нормално с изключение на тва че турбината надува до 0.4.Колата е б6 1.8т 150 на. куатро 2002г. Инжекциона е фобос с изпарител r-due, инжектори баракуда. Много ще съм благодарен ако някой даде съвет къде може да е проблема, че чак другата седмица ще ходя при газаджия. При закачане на компютър излизат грешки p0304 cylinder 4 misfire detected и p0171 system too lean. Благодаря предварително