Jump to content

marin.ganchev

Members
  • Мнения

    170
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Бургас

Последни посетители

2789 профилни разглеждания

marin.ganchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Като погледнеш ГНП-то от задната страна има един датчик ли е матчик ли е бали го в гъза какво е, с тънка жица вързана на него, който служи за спиране на горивото към помпата развий го мисля, че беше с ключ 24 и го почисти вътре е едно буталце с пружинка, той прави мизерии и навеса се форсира при палене. Е тая анджеклама с червено дето е оградена:
  2. Развий ГНП-то и го бутни посока към пасажера и гледай тайминга трябва да е поне 65.
  3. Вероятно тампоните на мотора са омекнали, както и на скоростната кутия. Това, че не са изпуснали неoзначава, че си вършат работата.
  4. При загрят двигател 90 градуса, развиваш 4-те болта на главата на помпата но не докрай. Единия е по специфичен така, че внимавай със него, другите 3 са тип еврейска звезда или другият вариант е да си намериш шестограмни болтове и да ги смениш и 4-те. След като си развил болтовете леко почукваш и милиграмите от 2 мг. както е при теб ще се променят, трябва да чукнеш към радиаторите главата за да станат поне 3 мг. след това е тънкия момент при затягането им, като вземеш да стягаш пак може да се променят милиграмите, така че леко ги обираш всички и след това натягаш. За тайминга, отпред на зъбното колело на помпата има 4 болта ако не се лъжа пак ги развиваш и гледаш графиката по същия начин бавно трябва да се действа.
  5. Същия проблем и аз го имах за 2 години станаха и по зле от твоите, а уж летни гуми Мишлен ала бала, бях питал един гумаджия, отговора беше смешен "ми те така стават летните им гуми". Явно слънцето им ебава майката
  6. Вземай СуперПро от 3-4 години близо съм на тях и никакви оплаквания. Поддръжката им бързо работи, ако нещо не ти е ясно срещу скромни суми оправят проблемите.
  7. marin.ganchev

    А3 s-line проблеми

    Търси VAG сервиз по пътя за Долно Езерово или в официалното представителство на Audi до Кроношпан, там ще и баят и ще ти кажат дали няма проблем с гласните струни.
  8. marin.ganchev

    Audi b4 1.9tdi 1z не пали

    Какво означава не пали, колега дай по конкретно? Като развиеш тръбите към дюзите и завъртиш тече ли нафта от тях?
  9. Аз това имах предвид, че когато е от доставчик, всичко е ок, грешно съм се изразил в предишния си пост за нелегалните, има едни от пловдив, мисля че бяха, които също си предлагат губернята с MAG, работи 2 седмици и чао, после не може да ги намериш или ако ги намериш ти казват, че има технически проблем
  10. Варианта ти е да си вземеш андроид приемник или ако имаш познат да ти даде да пробваш, но трябва да направиш компромис за HBO и може да ползваш на него приложението на булшита или ментела. Не знам какво имаш предвид качество, ако е за картина много зле, относно работата също не е от безпроблемните, вечер започва да зацикля от натоварения трафик и то в България, за Германия сигурно ще е трагедия. В момента се предлагат и комбинирани варианти сателитен приемник с андроид, може спокойно да си гледаш примерно Astra, ако не ти пречи дървото да е хванеш и от време на време да си гледаш БГ канали от приложенията на операторите. А и за Astra за сумата от 2 $ до към 10$ максимум може да гледаш целия Sky на шеринг. MAG250 не си вземай стар приемник, линукс базиран и като цяло си трябват познания за да те слуша :D, а и повечето IPTV, които се предлагат на него са нелегални с изключение на оператори, които го ползват и не се знае до кога ще работят. Може да видиш и тези юнаци предлагат целия свят на IPTV, що годе добре работи: https://xtream-codes.com/
  11. Щом прави БАМ БАМ, @loshdancho ще ти даде вариант, той е цар на душегуба, но ремонта скъпо май ще струва
  12. Омекнал ти е притискателния диск, сменяй съединителя.
  13. На всеки 2 години е препоръчително да се отваря водосъдържателя и да се почиства от котления камък, който се е насъбрал.
  14. Може и от клапана да е, макар че като е от него, при палене пали, но се форсира до към 2к оборота и после се нормализира и това става в порядъка на 1-2 сек. Пробвай да почистиш, електронния блок на ГНП-то, ето ти линк как става: http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet381015.htm Не казваш сменяли ли сте ремъци, центровката как е и т.н, оскъдна е информацията, която даваш, а възможности много.
×
×
  • Create New...