Jump to content

Prophian

Members
  • Мнения

    146
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    4G BiTDI Competition

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1297 профилни разглеждания

Prophian's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Кефи ме как хора, дето са нямали досег с битди говорят за това. Иначе имам 326 версията 2018 седан а6, на светофарни гонки има мъчна първа скорост, но ако тръгваш на лънч, там положението е друго. На две динота изкара близо 9% повече коне на колела от заводско дадените. На лънч времена от 4.8-4.9 до 100 на сток са реални, без лънч около 5.2-5.3 до 100. С ремап отива на 380 коня, 750-800 нм, като кутията държи до 1000нм. Спирачките са малко кекави и е хубаво да се сменят.
  2. Колеги, Търся някой, който да разбира от Audi Car Play, на A6 C7, 2017, проблема е, че няма изходи в жабката, а в под лакътника има само 2xUSB i AUX, като цяло ми трябва или да скрийн мироринг или просто да пускам Waze-a на екрана. В ММИ менюто има grey-out-нато Audi Phone Inferface, обаче на основното меню няма Audi Car Play. Ще си платя каквото е нужно :Д
  3. Всеки дизел от 3.0 нагоре има вериги и турбота, така че нищо ново, тука е хубавото че са по-малки от големият Гарет (където е единично турбо) и като цяло се рециклират успешно, иначе по 2-3к лева на турбина (нова), може и по-малко ако имаш късмет. Веригите е ясно, около 3к стъпва ремонта, при твой човек, дето ще ти държи колата 2 години - може и по-малко. ЗФ-а го дават безсмъртен, на фона на всичките други булшитни.
  4. Има хора ги бутат до 900+ нм и изглежда държи
  5. Кутията при битди не е с 550нм кутията, а тази до 1000нм, преди месеци в c7 темата това се обсъжда.
  6. Имах 3.0 дизел преди това, 240 кончета дето беше, ама в а5. Просто тука се държи по-адекватно мотора, търбо лага е по-малък, разхода е подобен като на единичното турбо.
  7. Е не си прав, аз например съм с БИ-ТДИ и нарочно целех това, правя 40-50к на година возия, среден разход по борд комп за последните 36к км е 8.2, набира си мощно, с ремап става 380 кончета, 750нм.
  8. Личното ми мнение е : бягай от това недоразумеция, 6 цилиндъра мотор, на предно предаване, кофти кутия, дори да беше 4х4, пак бих имал 1 на ум . Едит: особено дизел с повече нютон метри от бензина, тръгването на мокро ще ти докарва депресия.
  9. Сигурен ли си, че има такова животно с такова предаване на автомобил със 6 цилиндъра ? Иначе кутията е 8-speed multitronic, или в бг средите известен с мултитрошляк.
  10. Prophian

    Interior Light Въпрос

    Прав си, обърках се.
  11. Благодаря ти, доста помогна Със сигурност ще сменя маркучите с метална оплетка и добра спирачна течност.
  12. Prophian

    Interior Light Въпрос

    Щом при А6 има трилъчеви с подгрев и тука има.
  13. Разликата между М-Тек и Tarox е 300 лева за комплект предни дискове (grooved, 345mm), един колега вика да погледна EBC.
×
×
  • Create New...