Jump to content

skorvod

Members
  • Мнения

    459
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    АудиА4 б7 2.0tdi bpw

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

skorvod's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. skorvod

    Проблем с Б6

    Има предостатъчно инфо във форума.
  2. Не е толкова гадно махането на пръстените от неработещата дюза, а да не се увредят на някой по остър ръб в леглото при вадене и слагане.
  3. Там трябва много внимателно да се пипа. Виж как изглежда моя мотор.
  4. @val3ntinнай-добре иди на стенд, да си подбереш 4 дюзи що годе еднакви параметри. Много внимавайте да не развалите резбите при стягането на дюзите при тия проби.
  5. Не е добре, но слагайте нови гумички и задължително нови болтове, които стягат дюзата, защото старите се разтягат.
  6. @val3ntin най долу, където ляга дихтунга се вижда нещо, като шупла. Тия легла се почистват с райбер. Страшна гняс е. Прави промивки и сменяй маслото задължително, защото при ваденето на дюзите в цилиндрите влиза нафта, която се стича в картера.
  7. Мнението ти е изключително мъдро, може да го патентоваш. Задължително нови дифтунги и зачистване на леглата. Долу, където ляга дюзата.
  8. @val3ntin Не се притеснявай, той тоя дюзи никога не е оправял.
  9. @Svetliu90 Задвижването от коляновия вал е към първия балансиращ вал и е налично в два варианта: Директно зацепване със зъбни колела, който е много надежден . Втория вариант е със зъбчатки и верига на които проблема идва от разтягане на веригата и проблеми с нейния оспокоител.От там следва износване на зъбчатките , шум и превъртане. Втория балансиращ вал е зацепен, към първия и предава задвижването, към маслената помпа чрез шестостен с дължина 77мм. Този шестограм и леглото му във вала са огромния проблем и на двата варианта, заради разбиване на леглото на вала, замазване на шестостена и превъртане. След 2010г. се произвеждат с 100мм. шестограм и по-дълбоко легло на вала.
  10. Обзалагам се, какво ще пишеш в новия си ъпдейт след празниците. "Привет отново. Оказа се, че не е от тандем помпата."😀
  11. Завърти с ключ болта с който е захваната шайбата и ако се върти оста , значи е скъсана.
  12. Провери си пистовия ремък.
  13. Доста хора знаят и много е писано по темата тук във форума.
  14. Ако е здрав и софтуера го държи затворен, не му трябват никакви затапвания.
×
×
  • Create New...