Jump to content

tchoumpov

Members
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A6 4f AVANT

Персонална информация

  • Локация
    Koprivshtitsa

Последни посетители

925 профилни разглеждания

tchoumpov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здр, имам 6hp19 KJC . Купувал съм я от Германия от катастрофирал автомобил на мисля 80 хил км. Без хидро Ако има интерес 0889882021 Георги
  2. мдааа, едно време автомобилите се правера от инженери, днес за съжаление от счетоводители....това е самата истина. Рабетех около 10-на години като диагностик и сервизен майстор, последователно в Мото Пфое и София Ауто. От около 5 години не се занимавам професионално с автомобили. Мога да се подпиша с двете ръце, че до преди 8-10 години материалите влагани дори и в ниските класове, бяха по качествени от влаганите сега.
  3. Нещо не ме разбираш! Купух преди 3 мес 4G Allroad от Гер. за 20евро. на километри със серв. книжки птоверна в Ауди и т.н. Стигнах до Ниш, там духна дихтунга. Едвам се прибрах до БГ. Тук смених 3 дюзи, а след 2 дена и другите 3 и компа на мотора, който думна заради една от несменените дюзи, за която ми дадоха протокол че работела като нова. Платих за ремонта около 7к и продадох колата за 35 лева веднага щом я направих регистрирана и с каско. Не ми обяснявай дали гроздето е кисело, ти дето се радваш на ремонт от 70лв и 3лв дихтунга..... Мога да се хвана с теб на бас, че CDYA ще изкара двойно повече от Би турбото. Намери ми 4ф allroad като нов под 100к и ще ти го платя на каквато цена кажеш....
  4. Не точно. Дюзата я държи един смешен болт М6, който оЛабва... Мотора сигурно e CGQ.., нема такова лайно. Пълно е с гаранционни ремонти заради дюзи още на 50-60К. Аз го ядох вече и със стопено бутало заради тези дихтунги. Сега пак искам да взема 4G ама този път с една турбина. Или някое много запазено 4F. Да ме прощават ама последния хубав дизел беше CDYA.
  5. Това, че е сменян двигател (освен ако не е нов), не значи че и двата двигателя не може да имат един и същ проблем...
  6. Продавам нещата от снимките по долу. Цени може и договаряне. За А6 4G: 1.два броя "жабки" (като нови), опция хладилна, AIRBAG switch, място за CD changer в комплект със CD changer- 300лв. 2. рейлинг/лайстни багажник за комби (като нови)- 90лв. 3. А6 4G allroad- предна главина-перфектна (без ръжда и изронено и т.н.)-160лв За а6 4F: 1. Ново оригинално уплътнение шофьорска или пасажерска врата-90лв 2.Нова оригинална водна попма за 3.0 тди -100лв 3. Нов оригинален ремък за ГНП за 3.0 тди-30лв 4.Нов оригинален тампон скорости 3.0 тди 120лв 5. Тампони мотор Перфектни за 3.0тди cdya cdyb-130лв двата 6. Предни дискове и накладки оригинални на 800 км-230лв 7. Капачки джанти оригинални-перфектни 4бр-55лв. 0889882021 Георги
  7. Пак оригинален Ауди. Сега е ОК няма шум. Само че, заради този ремък, смених и ГНП, старото ГНП го отворих за инспекция и беше без забележки на 250 000км. Интересното е, че шума не се появи веднага слд смяната на ремъка а седмица след това....затова смених и помпата..от страх
  8. Оказа се, ремък на ГНП. А е нов и оригинален...
  9. Аз нямам "причукване", по-скоро "виене", на клипа се чува от 1:10мин. Със старата помпа имаше този шум, с новата помпа също. Налягането в рейла е точно като желаното...просто нямам никакви идеи.
  10. При мен този шум се прояви отскоро, 10-на дена. Не е ''чукане" в мотора а по-скоро ''виене" или "стържене". Изминал съм около 1000км така. Не можем да установим, какво го предизвиква!!!! А за мен е притеснителен, защото може да е признак за серизен проблем.
  11. Някакви опити за откриване на причината правил ли си? С какъв мотор си?
  12. Моля за съдействие ако няко се е сблъсквал с подобен проблем: Шум от предната част на мотора, около ГНП. Проявава се на около 900-950 оборота, без значение топло студено. На пипане с ръка се усеща синхронна вибрация със шума в помпата, Това което е направено до момента Смяна ГНП ( старото ГНП е разглобено и проверено и е ОК), смяна водна помпа,смяна ремък с ролки ГНП. Проверено налягане до помпата-ОК. Сложените нови части са Оригинални. В Порше я гледаха и казаха карай спокойно. Обаче този шум не ми харесва. На клипа се чува след 1:10 мин.
  13. Аз питах, но нямам конкретен отговор. Забелязвам, че на "четирибуквените" мотори EGR e повече в затворено положение 99,6. А когато е отворен е много за малко. Говорих с позна диагностик в Порше, но и те не знаят как и кога трябва да е отворен ЕГР на 4 буквените мотори. Поръчал съм оригинален MAF за да видя дали ще промени ЕГР работата си и дали ще се махне малката разлика кояти ми дава на моменти МАF-a.
×
×
  • Create New...