Jump to content

superbbg

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Skoda Superb 1.9TDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

superbbg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Моля за координатите на дадения човек, тъй като колата беше в сервиз, но майсторите се оказаха дооста некадърни и ще сменям мястото и наистина държа да е РАЗБИРАЩ човек. Срокове не ме интересуват.
  2. Грешка набива всеки път! При включване на задна е едно пищене, едни писаници по екрана... Emission workshop изписва. Къде мога да я закача на добра диагностика?
  3. Здравейте! След като изчетох всико в темата, се включвам и аз с моя проблем. Колата ми (Шкода Супърб) е с въпросната 5HP19. По описанията от създателя на темата в първия пост, отговарям на СЧУПЕН КОРПУС НА СЪЕДИНИТЕЛИТЕ D-G. Не съм сигурен, че е това но в моя случай колата почти няма задна скорост. Тъй като най-накрая попаднах на тема, където явно има разбиращи от дадената кутия хора, се обръщам към вас със следния въпрос: Къде мога да намеря добър сервиз в София, където я знаят тази кутия и вече ако имате допълнителна информация да ми дадете ориентир горе-долу колко излиза ремонта? Също така и преди това да я закача на добра диагностика-къде? Благодаря предварително!!!
  4. Здравейте! Не съм сигурен, че пиша темата в правилния раздел, моля да ме извините. Карам Skoda Superb 1.9TDI 131hp автоматик. Защо пиша във вашия форум? Защото на първо място така ме посъветваха, тъй като сте имали много хора, разбиращи от автоматици и второ, защото скоростната кутия е еднаква за Ауди, Шкода и VW, a именно-ZF5HP19 FLA. Проблема се проявява като включа на R. около 1 секунда не се случва нищо, след това ''изритва'' доста рязко и потегля назад, движейки се около 3-4 секунди, след което спира и всеедно е на неутрална. Форсирам я, а тя си седи на място и за да потегля отново назад, се налага да включа D и след това отново R и пак същата процедура, след което пак спира и пак, и пак. С колегите от Шкода форума стигнахме до извод, че това било често срещан проблем и се дължи на (клапан соленоид???), но нищо повече, тъй като явно на никой от форума не му се е случвало. Въпросът ми е дали на някого от вас се е случвала тази случка, какво е решението, скъп ли е ремонта и дали има опастност за кутията ако я карам така? Много благодаря в аванс! Поздрави!
×
×
  • Create New...