Jump to content

thereddragon13

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A8 D2 3.7

Персонална информация

  • Локация
    sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

thereddragon13's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами една много странна метална част... може би част от щифтче. Не прилича на зъб от колело. Лагера е здрав. В маслото нямаше някакви фрапиращи стружки и т.н. Сложих новата гривна - за сега работи перфектно, пък ще видим...
  2. При мен гривната с магнитите на изхода на дифа изглежда така ако някой си мисли, че няма какво да и стане и търси проблема другаде - ето, че има какво да и стане ххаххаха
  3. ЪП с помощ за всички с подобен проблем. Най-лесният начин за изключване на проблем с датчик, кабели, букси или килонетраж: датчика се сваля и докато е на буксата се дава колата на контакт без да се пали. До датчика се допира магнит и ако стрелката на километража мръдне до към 10-15км - проблема е в гривната вътре в дифа. Успех на всички
  4. Аз също съм на 99% в тази посока. Днес подадох сигнал директно на буксата при датчика и стрелката на километража реагира, което изключва проблем във връзки, букси и кабели. Има 1% шанс новият датчик който съм сложил да не работи, но 99% проблема е вътре в скоростите. Успех
  5. Видях, всичко е проверено освен модула j217 Не знам къде се намира, събота ще проследявам сигнала от датчика къде отива...
  6. Събота ще ровя да проследя сигнала. Ако някой колега от форума е запознат нека каже да ни насочи. Ще пиша при резултат
  7. Колеги моля за малко помощ. А6 Ц5 1.8т 180к.с. ръчна кутия Километража не помръдва. Дневния също. Фис дисплея свети и показва индикация за отворена врата и ръчна, но нищо друго. Грешка - 16885 , която е проблем в датчика за скорост G22. Смених го но без промяна. Огледани са буксите на датчика и всички бушони Някакви съвети?
  8. Колега, моля пиши на ЛС ако разрешиш проблема. Аз съм в същата дилема с А6 Ц5. До момента е сменен датчика Г22, проверена е буксата и всички бушони в ел.таблото и няма промяна. На живи данни във Ваг Ком не отчита скорост... Като остане време мисля да се ровя къде отива сигнала от датчика. Моята е с ръчни скорости, мисля си че би трябвало сигнала от кутията да минава през модул... другата причина за която се сещам е механичен проблем вътре в ск.кутия от ринга, който подава сигнала на датчика Успех!
  9. Проблем 1: много възможни причини. На първо време диагностика Проблем 2: много възможни причини... Капаци на клапани, капачки на валовете, семеринг на Торсена и т.н.
  10. Колега аз съм със същия двигател, имам тема за смяната и зацепването на ангренажа. Около 3 метра е дълъг и смяната не е лека. Ремъка върти и двата вала
  11. Провери ли хубаво всички бушони? Намери бушона на перката и пусни климатика, виж дали идва ток
  12. Преди време моята перка отказа, и се оказа датчика, който е долу в радиатора. До колкото знам перката взима информация от управлението само като пуска климатик а от датчика взима инфо за температурата в радиатора. Ако изобщо не се пуска твоята нито на загряла кола нито на климатик по-скоро проблема ще е в самата перка, защото на загряла кола пускането става без да минава през управлението
  13. Мисля, че при твоя мотор на S-ката зацепването е по друг начин и не ти трябват инструменти. Нека колегите ме поправят ако бъркам
  14. Ако знаеш колко звънях и го търсих... а то бяха и почивни дни.. хахах здраве да е. Да сме живи и здрави на следвящото обслужване те викам да пием по бира докато го зацепя. Да чукна на дърво за сега няма ядове. Няма промяна при вървежа или разхода. Наистина е голямо приключение обслужването на този звяр...
  15. Ще се опитам да бъда полезен на всички колеги сблъскали се с подобен проблем. След дълго четене и умуване се оказа, че зацепването без ВАГ инструмента все пак е възможно, но е силно НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛНО - тъй като отнема доста повече време и изисква помощта на още 2ма души. Свалят се капаците на клапаните на двете глави. От задната страна на двете зъбни колела, които се задвижват с верига има два белега с формата на буквата О. Валовете на лявата и дясната глава трябва да се заступорят точно на белега когато двете О О са едно срещу друго. Зъбците трябва да са един срещу друг. Прилагам снимка. Преди това коляновия вал се поставя на белега за горна мъртва точка. За по-голяма сигурност се извършва проверка - 1ви и 6ти цилиндър в този момент трябва да са в горна мъртва точка. Двете шайби на разпределителите се заступоряват или посредством шина или 2ма души, които държат контра. Поставят се белези на шайбите спрямо ремъка, след това третия човек опъва прецизно ремъка. Спецификата с опъването на 3-метровия ангренаж заслужава отделна тема. След всичко това коляновия вал се върти на ръка побе 4 пъти по 2 оборота, като не трябва да има разминаване в белезите. За днес толкова. След доста мъки, сладурчето ми е в движение напълно обслужено. Пак повтавям СИЛНО Е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО извършването на горе описаните действия в специализиран сервиз. Описвам процедурата само за спешни случаи Успех на всички
×
×
  • Create New...