BLUEBAT
Members-
Мнения
287 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
четириколесен
BLUEBAT's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Въпрос отностно преправяне - Quattro
BLUEBAT отговори в темата на krisgenchev - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Това според кого? Не, че имам кой знае какъв тунинг опит, ама от 4 години карам кола над 200 коня, на предно, та чак ме накара да се зачудя, как ли съм тръгвал до този момент... -
Абе понеже споменаваш "колите" като цяло та рекох да се обадя. Тези като ги гледам какви резултати предлагат за моя швед, си е меко казано аматьорско/смешна история, от двулитров турбо бензинов мотор (150к.с.) да вадиш 15 коня и 40 Nm е несериозно. Oще повече, че същия този двигател го има фабрично 175 коня, а шведските тунинг фирми вадят по 205-210 к.с. и по 90-тина Nm на стейдж 1 от него. Ама да стане работата, първо трябва някой да седне, да попрочете за Trionic-a и да го разучи... Виж VAG автомобилите може да ги чуват повечко.
-
Какво ще кажете за това ауди 200???
BLUEBAT отговори в темата на Lion_Heart - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Евала за цепачката, пък била тя и вехта. -
Чак пък нищо да нямат, и то не дълго, след като са се пръкнали като фирма.. http://www.koenigsegg.com/records.php?menu=achievements http://koenigsegg.com/history.php?submenu=2 Относно издръжливостта, CCXR Special Edition и CCX Edition са с по 5 години гаранция. И това "ако имахме тoзи опит....ама ако..или...понеже" не го "слагай" в устата на K.Koenigsegg... един вид не дописвай статията. Ако я беше прочел цялата (има я на български в българското издание) щеше да разбереш, какво точно е казал, и че няма много писти по света, които позволяват развиването на такава скорост, имат подходяща настилка, дълга права и високоскоростен завой преди нея... Но както и да е, счупили са веднъж един рекорд, като се подготвят ще го направят пак, последното нещо, което ще ми дойде в главата, е че ще ги дострашее да се пробват поради някакви неизвестни причини ... нали са "малките" с лагерната количка, която е пред разпад, к'во им пука.... @ ole Т'ва сериозно ли го мислиш ?
-
Както вече ти го казаха : С т'ва +100 км отгоре малко се поизсили дет' се вика: http://koenigsegg.com/models.php?model_sub...specs&img=1 Top Speed: 400+ km/h (250+ mph) (without rear wing) Power output: 1018 Bhp at 7000 rpm Maximum torque: 1080 Nm (796 ft/lb) at 5600 rpm Dry weight 1280 kg (2821 lbs) Т'ва с 4.8, V8 мотор ... Кола създадена от компания с тотал 40-тина човека персонал, oснована преди дестина години от нищото, в един самолетен хангар... Kaто фен на Топ Гиър прочети в последния брой какво е казал Кристиан Кьонигсег, след като са му казали за рекорда на Верон-а... онази част от статията за ползването на пистата на VW, какъв би бил отговора на босовте на концерна, ако реши да я наеме да се пробва с негова кола.... В статията за Koenigsegg Agera е това.
-
ИМА ЛИ Б5 ИЛИ Ц5 С ВЕРИГА И С КОИ МОТОРИ СА ТЕ?
BLUEBAT отговори в темата на premium - Как и каквo Audi да си купя?
Ми да ти кажа 900NG е уж на една платформа с Вектра пък изгнил 900 не съм виждал, а аз съм виждал доста такива коли. Други примери за разлики желаеш ли ? Макар, че вие това за платрормите и разликите в колите на една таква трябва много добре да го знаете..... И пак да кажа, говорим тук за вериги не за платформи и мераци да се заяждаме... -
ИМА ЛИ Б5 ИЛИ Ц5 С ВЕРИГА И С КОИ МОТОРИ СА ТЕ?
BLUEBAT отговори в темата на premium - Как и каквo Audi да си купя?
Сега, като няма какво да изкарате в полза на ремъците не ми вкарвайте тук разни платформи и разработването им! Пичове не ви хваля марката ! Темата е за вериги, двигателите дали са окачени на платформа на GM или на тази ОБЩО разработена с Фиат няма никакво значение, те са Сааб-ски и предшественика на този двигател е бил в Сааб пак с верига още преди GМ да знаят, че има такава марка. -
ИМА ЛИ Б5 ИЛИ Ц5 С ВЕРИГА И С КОИ МОТОРИ СА ТЕ?
BLUEBAT отговори в темата на premium - Как и каквo Audi да си купя?
Буахах...аз някакви кахъри за Oпел, GM и тн не съм имал, ако съм ги имал нямаше да си купя тая кола. Т'ва да споделяш мнение за дадена марка не е като да си я карал и познаваш от 6-7 години. Колкото до цената за смяната, аз съм си купил колца на такива години и километри на които мисля да не ми се налага да сменям вериги. Макар, че предната ми беше докарана от Италия с бог знае колко врътнат километраж и както казах така си отиде след 120 000 км каране тук без да я чуя тази верига. -
ИМА ЛИ Б5 ИЛИ Ц5 С ВЕРИГА И С КОИ МОТОРИ СА ТЕ?
BLUEBAT отговори в темата на premium - Как и каквo Audi да си купя?
Глей ся, айде да не се изказваме неподготвени а ? Първо не си даваме примери от щатите а от Англия, и тоя комплект ще го докарам до Бъглария за 4-5 дена на крайна цена от: Total amount due: EU ?240.36 (с включена доставка) ! И т'ва ако изобщо ми се наложи някога докато карам тази кола да купувам това нещо. Второ този комплект е за ИЗЦЯЛО саабски двигател, който опелджийте са виждали, като са ходили да се учат в Trollhattan. -
ИМА ЛИ Б5 ИЛИ Ц5 С ВЕРИГА И С КОИ МОТОРИ СА ТЕ?
BLUEBAT отговори в темата на premium - Как и каквo Audi да си купя?
И к'во толкова да става, като дойде време за смяна на веригата ? Аз само съм карал 120 000 км един Saab 900, 1996г с мотор с верига и така си я бракувах след катастрофа без да разбера къде се намира тая уж скъпа пущина. Ей на оригинален Tming Chain Transmission & Balance Shaft Repair комплект : http://www.partsforsaabs.com/product_info....roducts_id=2671 T'ва за марка дето са и безбожно скъпи частите според градските легенди. -
Сааб 900 модел 1994-1998г. ги има всичките тези духалки. Иначе Волво ми е втората любима марка (имал съм едно), след Сааб, абе падам си по шведското.
-
Какво лошо виждаш в тема за Volvo да пише някой запознат с тези коли, или някой който има такава ? По ли е добре да му се отговори обичайното , това което го казват хора, които са виждали Волво (респективно Сааб) само по улиците, обаче дават мения и развиват легендата за частите. И това писане не е всяване на смут а изясняване на разни неща за които доста хора са в заблуда. Както виждаш преди да напишеш това, че щял да си слага незнам какво си вместо част, която нямало да намери никъде не съм се обадиждал, а само си четях . Ако искате да си пишете само Ауди собственици направете при регистрация да се пише VIN и да се праща на администратора сканиран големия талон на колата и готово.
-
Аз от Англия ново, оригинално, задно гърне си купих (плюс още около 25 пратки с части за мен и приятели саабаджий), от щатите съединител, от Швеция тунинга и тн и тн....не е проблем и някой чарк от Перник да си взема. Има едни фирми, които се занимават с куриерски услуги и доставят с наложен платеж....... нЕма нужда да си вдигаш окончанието и да ходиш където и да е, чарковете сами идват..... Ти няма да си купиш определени марки, аз пък други (сметка съм си направил мнооого отдавна) въпрос на вкус, ако джоба ми позволява ще карам още по-голяма екзотика. Межди другото Saab-a е турбо, бензинец и извънградско, при поддържане на скорост около 110/120 км/ч. гори 7,2-7,3 л./100 км. Айде стига, че избягахме много от темата.
-
Нещата стоят така: който търси и знае как да го прави намира. Сега като тръгне човек да купува такава не масова кола трябва да има едно на ум, че докато навлезе в материята, или докато не му кажат кое как и от къде ще му е трудно, но по принцип всичко се намира. За частите втора употреба, лично аз такива съм пазарувал САМО когато съм претърпявал някакво дребно ПТП (слава богу по-тежко не съм изживявал) и ще ти споделя цени малко : Имах Volvo 460, счупих му фар, мигач и му прецаках хидравличната рейка. Напазарувах направо на едро от разколачено същото такова Volvo: два фара, два мигача, малките мигачи на калниците и двата стопа, всичкото за 200 лв. ! Рейка втора употреба, работеща с все всичко по нея, готова за слагане - 250 лв. Това ми е трябвало за волвака. В момента имам два броя Saab-и, марка за която се носят още по ужасяващи слухове, легенди и басни из България. За втората употреба части- има в Перник един пич, Сашо се казва, той има саабска морга с около 40 коли от различни модели! От него съм купувал - фар за 250 лв, при цена за нов около 450 и задна врата с ел. механизма пак за 250 лв. Висчко останало, което ми е трябвало се е купувало само и единствено ново! Правил съм ремонт (преди около 5 години) на скоростната кутия на стария ми Saab, който е 1996 г. смяна на цялата задна скорост, зъбчатка, синхронизатор, муфа, не'ква втулка, масло, труд около 550 лв., всичкото това с нови части ! Мита, че се чакали чарковете с месеци и едва ли не години- ами има английски сайтове, (да не ги поствам, че гледам пише не било позволено ) от които могат да се вземат абсолютно всякакви нови части и за Волво и за Сааб, всичко де що има каталожен номер го доставят, и то не за месеци. Има английска морга, която разглобява над 1000 коли на година и от която могат да се вземат втора употреба части, има ибей, има софийски фирми занимаващи се с внос на чарколяци за тези коли и т.н. и т.н. Та така, мерак да имаш всичко ще намериш, колкото до цените, относителна работа, за един 20 лв са много за друго 200 или 2000 са малко. Относно примера с помпичката на централното- това аз поне доколкото знам се използва (или използвало) в немски марки, Audi, VW, Mercedes, не съм убеден, че го има във Volvo (може и да греша не споря ) а в Saab пък със сигурност го няма така, че няма да разбера колко струва втора употреба.
-
Айде стига с тези басни за липсващите части на шведските коли, аз от 8 години карам само такива(и от двете им марки съм имал) и тоя филм с липсващи чаркове да ти кажа не съм го гледал, няма такава част, която да ми е трябвала и да не е била намерена ! При това на доста по-ниски цени от тези на официалните представители за България.