Jump to content

BLUEBAT

Members
  • Мнения

    287
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    четириколесен

BLUEBAT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това според кого? Не, че имам кой знае какъв тунинг опит, ама от 4 години карам кола над 200 коня, на предно, та чак ме накара да се зачудя, как ли съм тръгвал до този момент...
  2. Абе понеже споменаваш "колите" като цяло та рекох да се обадя. Тези като ги гледам какви резултати предлагат за моя швед, си е меко казано аматьорско/смешна история, от двулитров турбо бензинов мотор (150к.с.) да вадиш 15 коня и 40 Nm е несериозно. Oще повече, че същия този двигател го има фабрично 175 коня, а шведските тунинг фирми вадят по 205-210 к.с. и по 90-тина Nm на стейдж 1 от него. Ама да стане работата, първо трябва някой да седне, да попрочете за Trionic-a и да го разучи... Виж VAG автомобилите може да ги чуват повечко.
  3. Чак пък нищо да нямат, и то не дълго, след като са се пръкнали като фирма.. http://www.koenigsegg.com/records.php?menu=achievements http://koenigsegg.com/history.php?submenu=2 Относно издръжливостта, CCXR Special Edition и CCX Edition са с по 5 години гаранция. И това "ако имахме тoзи опит....ама ако..или...понеже" не го "слагай" в устата на K.Koenigsegg... един вид не дописвай статията. Ако я беше прочел цялата (има я на български в българското издание) щеше да разбереш, какво точно е казал, и че няма много писти по света, които позволяват развиването на такава скорост, имат подходяща настилка, дълга права и високоскоростен завой преди нея... Но както и да е, счупили са веднъж един рекорд, като се подготвят ще го направят пак, последното нещо, което ще ми дойде в главата, е че ще ги дострашее да се пробват поради някакви неизвестни причини ... нали са "малките" с лагерната количка, която е пред разпад, к'во им пука.... @ ole Т'ва сериозно ли го мислиш ?
  4. Както вече ти го казаха : С т'ва +100 км отгоре малко се поизсили дет' се вика: http://koenigsegg.com/models.php?model_sub...specs&img=1 Top Speed: 400+ km/h (250+ mph) (without rear wing) Power output: 1018 Bhp at 7000 rpm Maximum torque: 1080 Nm (796 ft/lb) at 5600 rpm Dry weight 1280 kg (2821 lbs) Т'ва с 4.8, V8 мотор ... Кола създадена от компания с тотал 40-тина човека персонал, oснована преди дестина години от нищото, в един самолетен хангар... Kaто фен на Топ Гиър прочети в последния брой какво е казал Кристиан Кьонигсег, след като са му казали за рекорда на Верон-а... онази част от статията за ползването на пистата на VW, какъв би бил отговора на босовте на концерна, ако реши да я наеме да се пробва с негова кола.... В статията за Koenigsegg Agera е това.
  5. Ми да ти кажа 900NG е уж на една платформа с Вектра пък изгнил 900 не съм виждал, а аз съм виждал доста такива коли. Други примери за разлики желаеш ли ? Макар, че вие това за платрормите и разликите в колите на една таква трябва много добре да го знаете..... И пак да кажа, говорим тук за вериги не за платформи и мераци да се заяждаме...
  6. Сега, като няма какво да изкарате в полза на ремъците не ми вкарвайте тук разни платформи и разработването им! Пичове не ви хваля марката ! Темата е за вериги, двигателите дали са окачени на платформа на GM или на тази ОБЩО разработена с Фиат няма никакво значение, те са Сааб-ски и предшественика на този двигател е бил в Сааб пак с верига още преди GМ да знаят, че има такава марка.
  7. Буахах...аз някакви кахъри за Oпел, GM и тн не съм имал, ако съм ги имал нямаше да си купя тая кола. Т'ва да споделяш мнение за дадена марка не е като да си я карал и познаваш от 6-7 години. Колкото до цената за смяната, аз съм си купил колца на такива години и километри на които мисля да не ми се налага да сменям вериги. Макар, че предната ми беше докарана от Италия с бог знае колко врътнат километраж и както казах така си отиде след 120 000 км каране тук без да я чуя тази верига.
  8. Глей ся, айде да не се изказваме неподготвени а ? Първо не си даваме примери от щатите а от Англия, и тоя комплект ще го докарам до Бъглария за 4-5 дена на крайна цена от: Total amount due: EU ?240.36 (с включена доставка) ! И т'ва ако изобщо ми се наложи някога докато карам тази кола да купувам това нещо. Второ този комплект е за ИЗЦЯЛО саабски двигател, който опелджийте са виждали, като са ходили да се учат в Trollhattan.
  9. И к'во толкова да става, като дойде време за смяна на веригата ? Аз само съм карал 120 000 км един Saab 900, 1996г с мотор с верига и така си я бракувах след катастрофа без да разбера къде се намира тая уж скъпа пущина. Ей на оригинален Tming Chain Transmission & Balance Shaft Repair комплект : http://www.partsforsaabs.com/product_info....roducts_id=2671 T'ва за марка дето са и безбожно скъпи частите според градските легенди.
  10. Сааб 900 модел 1994-1998г. ги има всичките тези духалки. Иначе Волво ми е втората любима марка (имал съм едно), след Сааб, абе падам си по шведското.
  11. Какво лошо виждаш в тема за Volvo да пише някой запознат с тези коли, или някой който има такава ? По ли е добре да му се отговори обичайното , това което го казват хора, които са виждали Волво (респективно Сааб) само по улиците, обаче дават мения и развиват легендата за частите. И това писане не е всяване на смут а изясняване на разни неща за които доста хора са в заблуда. Както виждаш преди да напишеш това, че щял да си слага незнам какво си вместо част, която нямало да намери никъде не съм се обадиждал, а само си четях . Ако искате да си пишете само Ауди собственици направете при регистрация да се пише VIN и да се праща на администратора сканиран големия талон на колата и готово.
  12. Аз от Англия ново, оригинално, задно гърне си купих (плюс още около 25 пратки с части за мен и приятели саабаджий), от щатите съединител, от Швеция тунинга и тн и тн....не е проблем и някой чарк от Перник да си взема. Има едни фирми, които се занимават с куриерски услуги и доставят с наложен платеж....... нЕма нужда да си вдигаш окончанието и да ходиш където и да е, чарковете сами идват..... Ти няма да си купиш определени марки, аз пък други (сметка съм си направил мнооого отдавна) въпрос на вкус, ако джоба ми позволява ще карам още по-голяма екзотика. Межди другото Saab-a е турбо, бензинец и извънградско, при поддържане на скорост около 110/120 км/ч. гори 7,2-7,3 л./100 км. Айде стига, че избягахме много от темата.
  13. Нещата стоят така: който търси и знае как да го прави намира. Сега като тръгне човек да купува такава не масова кола трябва да има едно на ум, че докато навлезе в материята, или докато не му кажат кое как и от къде ще му е трудно, но по принцип всичко се намира. За частите втора употреба, лично аз такива съм пазарувал САМО когато съм претърпявал някакво дребно ПТП (слава богу по-тежко не съм изживявал) и ще ти споделя цени малко : Имах Volvo 460, счупих му фар, мигач и му прецаках хидравличната рейка. Напазарувах направо на едро от разколачено същото такова Volvo: два фара, два мигача, малките мигачи на калниците и двата стопа, всичкото за 200 лв. ! Рейка втора употреба, работеща с все всичко по нея, готова за слагане - 250 лв. Това ми е трябвало за волвака. В момента имам два броя Saab-и, марка за която се носят още по ужасяващи слухове, легенди и басни из България. За втората употреба части- има в Перник един пич, Сашо се казва, той има саабска морга с около 40 коли от различни модели! От него съм купувал - фар за 250 лв, при цена за нов около 450 и задна врата с ел. механизма пак за 250 лв. Висчко останало, което ми е трябвало се е купувало само и единствено ново! Правил съм ремонт (преди около 5 години) на скоростната кутия на стария ми Saab, който е 1996 г. смяна на цялата задна скорост, зъбчатка, синхронизатор, муфа, не'ква втулка, масло, труд около 550 лв., всичкото това с нови части ! Мита, че се чакали чарковете с месеци и едва ли не години- ами има английски сайтове, (да не ги поствам, че гледам пише не било позволено ) от които могат да се вземат абсолютно всякакви нови части и за Волво и за Сааб, всичко де що има каталожен номер го доставят, и то не за месеци. Има английска морга, която разглобява над 1000 коли на година и от която могат да се вземат втора употреба части, има ибей, има софийски фирми занимаващи се с внос на чарколяци за тези коли и т.н. и т.н. Та така, мерак да имаш всичко ще намериш, колкото до цените, относителна работа, за един 20 лв са много за друго 200 или 2000 са малко. Относно примера с помпичката на централното- това аз поне доколкото знам се използва (или използвало) в немски марки, Audi, VW, Mercedes, не съм убеден, че го има във Volvo (може и да греша не споря ) а в Saab пък със сигурност го няма така, че няма да разбера колко струва втора употреба.
  14. Айде стига с тези басни за липсващите части на шведските коли, аз от 8 години карам само такива(и от двете им марки съм имал) и тоя филм с липсващи чаркове да ти кажа не съм го гледал, няма такава част, която да ми е трябвала и да не е била намерена ! При това на доста по-ниски цени от тези на официалните представители за България.
×
×
  • Create New...