momchil199502
Members-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi 80
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
momchil199502's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Малко странен въпрос колеги. Двигателите абк 2.0 115 коня на ауди б4 имат ли прекъсвач на 6500 7000 оборота ?
-
Модул, електронния блок. Буксата стои под волана . Трябва само модула от ауди 100 пак става.
-
темпомата не работи, модула е махнат преди мен, седи само системата.
-
Здравейте група, с риск да стана банален ще попитам пак за мойто абк. Значи колата е ауди б4 2.0 115 коня абк 95 година. Както споменах в предишна тема , колата на празен ход просто не работи като хората. Сменени са кабели свещи, дистр. Капачка, клапана за картерна вентилация със маркучите. Гуфрирания маркуч имаше пукнатина и тя е залепена(качествено). И като гледам моя двг ми дойде на ум следното нещо: Когато е слаган газовия инжекцион, стъпковия мотор е изместен за да се разположат инжекторите там. Незнам защо. Но е направено не както трябва според мен. С тръбичка от пвц която има коляно( вижда се на снимката) . Възможно ли е това да бърка моторчето и от там... Защото на всички други абк, които съм виждал моторчето е свързано към инжекцията с късо маркуче ? А относно как работи колата на място: Ами оборотите играят между 800/900 и претриса. Като чулна педала на газта и се заковават на 900 и работи добре но като бутна пак газта и пак претриса.
-
и на двете го прави
-
колега аз имам подобен проблем.. На място тресе оборотите са между 800\900 играят, и като чукна педала на газта за свкунда и се оправя, дали е моторчето?
-
момчета работя на бензиностанция и мога да ви кажа че абсолютно точен разход на гориво на газ няма как да се засече. Винаги ще е различен полувин един литър напред назад. Първо има значение колко е празна бутилката и колко налягане има от вътре навън. Колкпто е по пълна толкова по малко събира. Второ има значение колата на слънце или на сянка е стояла. Трето има значение температурата на газта в цистерната а тя е различна през денонощието. И това не са тънки сметки а сериозно ви казвам че има видими разлики. Така че може да си засвчете колата горе долу да си знаете за вас си . Моето ауди б4 2.0 115 коня гори смесено 11/12 на сто, някой път повечв някой път по малко според зависи.
-
ето как оправих маркуча със топлоустойчив силикон. В сервиз ми казах че с това нещо лепят спукан картер и държи. Така чее.. Дупката в маркуча се затули, сега системата е херметизирана от всякъде , но проблема с оборотите си стои. Вече започвам да си мисля данеби да е отишъл някой повдигач и някой клапан да не функционира правилно на празен ход. Незнам вече какво да си мисля.
-
под скобата има още полувин см
-
-
имам климатик даже климатроник ?
-
Ами тя уж не сълзи от никъде поне на пръв поглед. Иначе наистина благодарско колега, гледам че си доста активен тук доста работи разбираш и от прочетеното от твоите коментари на други теми съм си отсранявал проблеми.
-
Колата е с газов инжекцион , сменени са свщи кабели капачка палец, клапана за картерна вентилация със маркучите към него. Нещата в които аз се съмнявам са или стъпково моторче или някой повдигач. Дебитомера работи идеално замерван е. А гарнитурите на абк са метални , трудна работа да се изяде.
-
мотора е 2.0 115 коня абк. И оня ден сменях едни маркучи на клапана за картерна вентилация и забелязах(съвсем случайно) че на маркуча от дебитомера към дросела има мъничка цепнатина 1 см точно на ъгъла където скобата го стяга за дросела, сега ще се опитам да го залепя. Възможно ли е да е от него ?
-
аз съм със сщия мотор защо нямам такова нещо ?