Jump to content

Georgi Zhekov

Members
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Georgi Zhekov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Дайте мнения за това Ауди ако обичате и мнения за тази серия автомобили като цяло. За градски автомобил кой е по добрия вариант 2,7 тди или 2.0 тди и какви са болежките на този двигател. Как ви се струва и цената? Кажете сервиз във Варна където може да се закачи този автомобил на диагностика https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11515619510847485&slink=5tqn7s
  2. Здравейте търся джанта като тази на снимката ще помоля ако някой продава да пише. Джантата е за ауди А3 спортбек 2005 година 16 цола
  3. Днес в движение ми светнаха тези 2 светлини( не говоря за премигане) на таблото докато се движех градско с 40-50 км, при което веднага отбих и след като изгасих колата и я запалих отново всичко беше ОК. Някой имал ли е този проблем и някакви предпложения от какво може да е имате ли ?
  4. Колата ми е Audi A3 sportback 2005 dvigatel BKD B generaciq 2TDI 140 коня бихте ли препоръчали масло и къде във Варна или Добрич мога да купя качествен Кастрол или Тотал ? Във форума намерих този сайт за масло http://autokazakov.bg/ бихте ли изказали мнения за продуктите им
  5. Колата я правих в сервиз "Дружба" в град Добрич. Отношението в сервиза много ми хареса и за в бъдеще мисля там да ходя. Малко по-скъпо работят но разбират от работата си и отношението е много добро а за мен това е важно. Под легло имаше предвид сигурно самото място където се поставя дюзата в цилиндъра. Каза ми че най-вероятно колата е била продадена заради този проблем понеже си личало че и друг път са правени ремонти но предните майстори не са забелязали от къде идва проблема и явно предния собственик е сменял няколко пъти дюзата на този цилиндър и накрая решил да я продаде за без пари пък ремонта се оказа не толкова скъп. Много зависи кой ти прави колата !
  6. ЗА хора който имат същия проблем, при мен се оказа проблема в леглото на дюзата в 3тия цилиндър
  7. Днес я оставих да я правят и от сервиза казаха че е дюза. Казаха ми цена 150 лв за дюзата втора употреба моята не можела да се рециклира сега съм в очакване да се обадят да кажът че е готова Надявамсе да няма други изненади
  8. Бихте ли ми казали от къде във Варна или Добрич мога да купя качествен Кастрол или от интернет от къде да поръчам. Мотора е 2 ТДИ 140 коня БКД Б генерация без ПДФ
  9. Колко е смяната на този тампон, понеже и аз имам същия проблем
  10. Минал съм вече 1200 км от който 800 извънградско и имам само този проблем и това притрисане на празен ход като загрее. Ускорява напълно нормално и върви много добре. Ходих при Ифидика като взимах колата каза че всичко е Ок само едната едната дюза давала различни параметри и турбината била задрастена и ме посаветва да я изпъна извънградско и така и направих като ходих тази седмица към Пловдив вървеше много добре колата само това притрисане на 5 и 6 между тези обороти ме дразни. Ако наистина е от турбината колко е почистването на торбината
  11. А каква е разликата между двете че цената е толкова драстична между тях
  12. Имам следния проблем при ускорение между 1800-2300 оборота на 5 и 6 скорост се получава едно претрисане и след като мине тези обороти се оправя. Някой имам ли е този проблем. До колкото знам турбината се включва на 1800 оборота, възможно ли е това да се получава понеже турбината е задръстена. Като взимах колата майстора каза че турбината е задръстена понеже колата не била карана много или била карана само градско на ниски обороти.
  13. Здравейте някой ползвал ли е някоя от долу показаните добавки за масло, искажете мнения какво мислите за добавките за масло могат ли да навредят нещо или само ползи може да имам от тях http://www.emag.bg/dobavka-za-predpazvane-na-turboto-bardahl-turbo-protect-3216/pd/DL87WYBBM/?gclid=CjwKEAjw9MrIBRCr2LPek5-h8U0SJAD3jfhtyNF706YUxXlTWzRKLXerWSXzb6Le19WKx4uI-6FvohoC49Pw_wcB&ref_cmp=ps&emagi_click_id=bf4a807d6738f825278a754409b08308 http://www.carlube.co.uk/general-additives/carlube-oil-treatment
  14. Еми аз пробвах да натискам и отпускам съединителя и нямаше никаква промяна деугото което е ако беше маховик нямаше ли да го прави постоянно не само като е загряла колата. На диагностика като ходих колата не беше загряла а и то не се случва винаги в момента все още следя даже кога се случва да минимизирам възможните причини. За сега както казвам съм забелязал че това се случва винаги при загряла кола. Иначе до сега вече за 1 седмица навъртях около 600 км двигателя работи равномерно, пали винаги от раз и залепя оборотите абсолютно винаги. Ускорява равномерно. Абсолютно никакви проблеми няма само това тресене на празех ход на светофари като спирам
  15. Здравейте. Имам следния проблем с колата: когато е загряла на 90 градуса и спра на някой светофар усетих че се получава в купето понякога едно много кофти вибриране или тресене нз как да го опиша. Някой имал ли е същия проблем да сподели от какво може да е. На две диагностики на различни места ходих и на всякаде всичко беше ок. Колата си пали винаги от първия път и няма никакви проблеми при ускорение само това кофти притрисане на празен ход. Оборотите ск стоят ма 800 не мадат изобщо.
×
×
  • Create New...