Jump to content

nickgaidarov

Members
  • Мнения

    2254
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    .

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

2600 профилни разглеждания

nickgaidarov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В случая заглавието на тази тема да се разбира в буквалния смисъл на думата - че не могат да пишат. Имам основателни съмнения, че не могат и да четат, но тази теза ще развия другаде. Бисерите са много, изкушавам се да цитирам например какви ги е надробил почетният администратор drob4o в следния пост: ".. И на последно място, като гледам двамата с Deeper пишете от няколко едни същи IP адреси, много странно, че сте само двамата на тези IP-та, а още по странно, че този твой акаунт е създаден по времето на наказанието на Deeper от 11.2019, което ме води ди извода че сте един и същ човек с два акаунта, което напълно забранено по правилата на форума." Лесно е да се преброи, че в рамките на само едно изречение този самообявил се за "Club valuable member" юнак е успял да закръгли броя на допуснатите правописни грешки на десет. Ще се радвам, ако моето участие в тази тема бъде минимално, в оптималния случай - само с този пост. Идеята ми е по-наблюдателните да продължат с цитирането на трагикомични постове, сътворени от любимите ни администратори и модератори, от които бликат високият им интелект и грамотност. Имате думата.
  2. Дори и да имаше перфектни условия, не виждам смисъл в покупката на чисто нов автомобил. Цената на почти всеки новозакупен автомобил пада с 15-20 % още в деня на покупката.
  3. Като че ли по-добре е трансмисионното масло да е със същия вискозитет, но не и от марката с най-много ментета.
  4. ОК. Тогава виж наистина буксата на дебитомера. Тези букси са винаги многопинови, като при проверка с мултицет на едни от пиновете трябва да има точно специфицирано напрежение, а други да са без напрежение. При моите коли това става на контакт. Кои точно са тези пинове на твоята букса, какво точно трябва да е напрежението, дали проверката трябва да е на контакт и т.н. - провери сам в нета или пък някой с такава кола да напише, че в момента не ми се занимава да търся. И друго, виж преди това и останалите въздуховодни маркучи - дали не са скъсани или недобре затегнати.
  5. На първо време виж този чисто нов маркуч дали е добре затегнат в двата му края.
  6. Тази грешка не индикира единствено неизправен дебитомер. Възможно е също така да има теч на въздух, както и окабеляването към дебитомера да е дало фира. Според мен - в случая по-скоро е теч на въздух.
  7. nickgaidarov

    Губи антифриз

    Да, мислех и за това, но малка пукнатина, която се отваря да тече при загряване, не би могла да доведе до толкова голям теч.
  8. Готова е "стабилната" версия на MIUI 11. Разгледах новостите и интерфейса - наистина са впечатляващи. Моят телефон е сравнително стар модел и ще получа MIUI 11 към средата на ноември, но тези с по-нови модели Xiaomi ще започнат да я получават още от 22-ри октомври.
  9. nickgaidarov

    Губи антифриз

    Това си е голям теч, който не би следвало да е трудно да се открие. Просто с едно фенерче виж откъде тече и отстрани теча. Ако тече само по време на движение, т.е. причината за теча е налягането в затворена система, почти сигурно е от някоя недобре затегната скоба за водно съединение.
  10. nickgaidarov

    Колата не пали

    Благодаря. Изключително малоумен коментар. Не съм запознат с нещо маловажно, което не е съществено за решаване на проблема. А самото решение съм го дал. Пък и не прибързвай толкова с категоричните изводи... Това, че си се регистрирал преди броени минути по-скоро е предпоставка малко повече да четеш, отколкото да коментираш.
  11. nickgaidarov

    Колата не пали

    Именно това имам предвид под "постепенно износване". Всичко е точно както описва проблема си колегата. При нови четки всичко е ОК, постепенно с износването им паленето става все по-трудно, и накрая при тоталното им износване, колата вече не ще да пали въобще. От нови до тотално износени четки колко десети от милиметъра или може би милиметри са необходими да се снемат от графита им не съм запознат, но предполагам би могло да се намери някъде.
  12. nickgaidarov

    Колата не пали

    Дядо НИКО, явно не знаеш, че при износени четки на стартера той върти, но колата не може да запали. Както и това, че този процес става постепенно, точно както в случая. Така че човек винаги има какво да научи, макар и вече в пенсионна възраст.
  13. nickgaidarov

    Колата не пали

    Според мен са износени и трябва да се сменят четките на стартера.
  14. Наистина е тъпо, но в замяна на това - модерно...
  15. Понякога предавките в скоростната кутия не зацепват добре и поради недостатъчно или некачествено масло.
×
×
  • Create New...