Jump to content

s0ndata

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

874 профилни разглеждания

s0ndata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И какъв е извода в крайна сметка... Не пипаме висящият лагер защото се отварят много главоболия... В Еврован ми казаха, че е почти невъзможно да се направи както трябва този кардан щом един път се отвори. На мен не ми се вярваше да е така, защото все пак са две сопи балансирани и съединени с кръстато каре което също не е геометрично идеално. Като се има в предвид, че кардана има 28 шлици значи шанса за грешка е 96%... Както беше споменато по - горе и една шлица да се прескочи и почват проблемните. Мислех да ходя да ми сменят лагера тази седмица, но след изчетеното тук почвам силно да се разколебавам. При мен проблема е че на 2ра (с автомат съм), когато колата се движи "по инерция" (колкото е възможно понеже автомата е зацепен винаги) и подам газ да ускори се обира луфта от лагера и удря нещо от долу. Също при потегляне с пълна газ когато започне да си пълни оборотомера в диапазона от 3 до 4000 оборота има едно силно блъскане като това "туп", но периодично като зверска вибрация. Споделете мнение как да процедирам в случая или да си карам колата докато не спре... Тези вносноте лагери доколкото четох решавали проблема, но не за дълго ли? Или аз не съм разбрал правилно..
  2. Значи конструктивен проблем на двигателя ли е това... Не може да засмуче колкото въздух му трябва. А какво са му го сложили тези 3 смукателни клапана като ще върви като 140-50кс кола. Усеща се че не върви колкото трябва.. Вярно автомат, куатро, газ ама и на бенз е същата Не съм пробвал да сложа друг дебитомер за теста ама викаш че и нов да сменя пак същото... Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  3. Искам да се оплача от моя дебитомер... 2.8 30в 193кс На 6к оборота на 3та отчита около 120 130 г/с. Не трябва ли да е поне 150 г/с. Чистих го с специален спрей и на ПХ от около 5 г/с падна ма 3.8, обаче на пълно натоварване е същото. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  4. Ами има и леко притрисане май... уж в сервиза гледаха диференциалните. Няма теч от кутията, но ще ида на друг сервиз да ги отворят пред мене. Генерацията по принцип си е шумна заради калпаци резонатори. Изрязани са катализаторите. Според мен няма общо с генерацията, защото скоростта дори и да е 2км.ч (без газ, само от хидрото на кутията) и започна завой и се чува. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  5. Колеги, от скоро се появи кофти резонанс в купето при потегляне в завой. Звука наподобява бас, боботене, кънтене, резонанс на много ниска честота. Прави го само когато потеглям в завой. Няма, начение ляв или десен. С малко с много газ зависи колко силно ще се чува. При каране направо и завиване няма никакъв проблем. Все ендо нещо се усуква по кучето.. Проверени са маслата на диференциалните и са на ниво. Гумите са 4 еднакви и тн. Може ли мнение от някой сблъска се с този звук/проблем.
  6. По добре softelectronic. От мид авто не съм доволен изобщо. Ходих за преглед на кутията и те я изкараха че ще умре след два дена... Актьорска игра за да ти вземат парите. В softelectronic човека ми обясни кое как стои и вика карай си колата и не се вкарва в филми.. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  7. Ами пропадане на оборотите с 200 300 по скоро.. на това му казвам лашкането. Иначе не играят и държи стабилен празен ход. Ще проверя утре с ваг кома да видя кви дългосрочни тримове записва еку-то. Също така ще карам на бензин да видим как ще и се отрази. Има логика в всичко казано до сега. А кутията предполагам "знае и очаква" че колата работи на 1000 оборота докато загрее и това не би трябвало да оказва влияние на "логичната му преценка" как да сменя сутрин и дали да удря Номиналния празен ход на този мотор е 630 до 730 според аутодата и реално толкова държи около 650.. . 2.8 193 amx е маторя Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  8. Колега, лашкането на оборотите при смяна не е защото мотора не е в ред. Това ги прави понеже превключването става много грубо и кутията натоварва с нещо мотора. Цялата работа е на бензин докато загрява и когато сместа е обогатена докато загрее. Както казах това не е всеки път... един ден лашка друг не, един ден удря друг не, на другия пък само освобождаването от задна.. и така. Аз не очаквам да си ремонтирам проблема тука просто мохабет правим за проблема Как мога да я накарам да не мени обороти когато превключва студена, май не става. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  9. Блъскането и бавното включване се проявява най силно на студена кола.. Когато маневрирам да изляза от паркинга сутрин понякога лашка оборотите с амплитуда около 300 оборота. Всичко това съпроводено от лек удър, но не винаги. Когато я паркирам на прибиране и е вече захряла на 90гр. почти не се усеща. Някъде бях чел, че е добре първото включване сутрин да е на директна. И реално май така е по добре защото ако наръгам първо задна и после сменя на директна лашка повече оборотите. Ще проверя тампоните на дифа и скоростите, щом има вероятност да е от тях. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  10. Еми ще пробвам да изчистя адаптациите (кикдаун 30 секунди на контакт) и ще покарам на бензин една седмица да видим дали ще има разлика в поведението. Звъннах днес в софтелектроник и потвърдиха, че това поведение най-често е от клапанното тяло. Имало обаче възможност да е и от самия D/G барабан и не дават гаранция да се елиминира проблема. Каза че при освобождаване от задна на неутрална не би трябвало да има удъри и това е признак за проблем в барабана. Каква толкова му е спецификата на този барабан... нали просто се пука от старост ама май не само. Цена за рециклиране на мозъка около 500 600лв в зависимост какво ще се прави. Иначе добре допълнихме темата с проблем, който не е зачекнат и с още полезна информация. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  11. Значи да разбирам че проблема не е в самата кутия ами в клапанното тяло. Ще потърся читаво клапанно тяло за проба. Сега като казахте за бързината... Наистина при мен включва доста бавно. Като маневрирам ми трябва по 1-2 секунди за да смени от R-D и ако има някой да ме чака да се мръдна е доста досадно при 2-3 маневри. А това което каза колегата за въздуховода на дросела... Наистина ли смесите оказват влияние на кутията. Аз съм на газ и понякога ми набива грешка за смесите в ЕКУто заради слаб изпарител. Предполагам придърпването в движение между предавките може да е от това или...? Във Варна има два сервиза МиД и Софтелектроник. Аз за МиД авто нямам добри отзиви, понеже бях там когато купих колата и с две думи я изкараха че е за моргата... Все едно изкара кристалната топка и предвеща още 10к пробег. Добра алтьорска игра. Може майсторите вътре да са читави иначе.. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
  12. Здравейте, колеги. Изчетох всичко в темата и не видях нищо за моя проблем. Колата е А4 Б5 2.8 куатро. Проблемът е че при включване и освобождаване на скорост има придърпване, даже понякога и лек удар. Най силно се проявява сутрин като е студена. Примерно от Р на R, oт R на D, от D на Н и тн. се усеща това. Когато потегля и започне да сменя предавки също се усеща леко дърпане при смяната, но без удъри и шумове. Изфорсирване или проблеми с оборотите нямам. Маслото е сменено преди 3000км цялото с машина в Джемини4. Някой има ли идея от какво може да е. Нямам записани никакви грешки, локупа не боксува, кутията си държи нормална температура дори след ръчкане. И още нещо.. някой знае ли какъв е номиналния ток на соленоида за регулатора на налягане. Имам съмнение че тия мизерии ми ги прави заради налягане на маслото. Може буталцето да е почнало да пропуска. На живи данни ми изписва някакъв ток на соленоида, но знам ли дали е правилния .. Благодаря предварително.
  13. Колега, аз съм с схемата на колегата VBI с кранче за газ. Оборотите са бетон. Пиши на лично ако искаш. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...