-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Варна
Последни посетители
874 профилни разглеждания
s0ndata's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
И какъв е извода в крайна сметка... Не пипаме висящият лагер защото се отварят много главоболия... В Еврован ми казаха, че е почти невъзможно да се направи както трябва този кардан щом един път се отвори. На мен не ми се вярваше да е така, защото все пак са две сопи балансирани и съединени с кръстато каре което също не е геометрично идеално. Като се има в предвид, че кардана има 28 шлици значи шанса за грешка е 96%... Както беше споменато по - горе и една шлица да се прескочи и почват проблемните. Мислех да ходя да ми сменят лагера тази седмица, но след изчетеното тук почвам силно да се разколебавам. При мен проблема е че на 2ра (с автомат съм), когато колата се движи "по инерция" (колкото е възможно понеже автомата е зацепен винаги) и подам газ да ускори се обира луфта от лагера и удря нещо от долу. Също при потегляне с пълна газ когато започне да си пълни оборотомера в диапазона от 3 до 4000 оборота има едно силно блъскане като това "туп", но периодично като зверска вибрация. Споделете мнение как да процедирам в случая или да си карам колата докато не спре... Тези вносноте лагери доколкото четох решавали проблема, но не за дълго ли? Или аз не съм разбрал правилно..
-
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Неодимови магнити от ОЛХ -
Значи конструктивен проблем на двигателя ли е това... Не може да засмуче колкото въздух му трябва. А какво са му го сложили тези 3 смукателни клапана като ще върви като 140-50кс кола. Усеща се че не върви колкото трябва.. Вярно автомат, куатро, газ ама и на бенз е същата Не съм пробвал да сложа друг дебитомер за теста ама викаш че и нов да сменя пак същото... Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
-
Искам да се оплача от моя дебитомер... 2.8 30в 193кс На 6к оборота на 3та отчита около 120 130 г/с. Не трябва ли да е поне 150 г/с. Чистих го с специален спрей и на ПХ от около 5 г/с падна ма 3.8, обаче на пълно натоварване е същото. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
-
Ами има и леко притрисане май... уж в сервиза гледаха диференциалните. Няма теч от кутията, но ще ида на друг сервиз да ги отворят пред мене. Генерацията по принцип си е шумна заради калпаци резонатори. Изрязани са катализаторите. Според мен няма общо с генерацията, защото скоростта дори и да е 2км.ч (без газ, само от хидрото на кутията) и започна завой и се чува. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
-
Колеги, от скоро се появи кофти резонанс в купето при потегляне в завой. Звука наподобява бас, боботене, кънтене, резонанс на много ниска честота. Прави го само когато потеглям в завой. Няма, начение ляв или десен. С малко с много газ зависи колко силно ще се чува. При каране направо и завиване няма никакъв проблем. Все ендо нещо се усуква по кучето.. Проверени са маслата на диференциалните и са на ниво. Гумите са 4 еднакви и тн. Може ли мнение от някой сблъска се с този звук/проблем.
-
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
По добре softelectronic. От мид авто не съм доволен изобщо. Ходих за преглед на кутията и те я изкараха че ще умре след два дена... Актьорска игра за да ти вземат парите. В softelectronic човека ми обясни кое как стои и вика карай си колата и не се вкарва в филми.. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Писах ти на ЛС да се разберем, колега. -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Ами пропадане на оборотите с 200 300 по скоро.. на това му казвам лашкането. Иначе не играят и държи стабилен празен ход. Ще проверя утре с ваг кома да видя кви дългосрочни тримове записва еку-то. Също така ще карам на бензин да видим как ще и се отрази. Има логика в всичко казано до сега. А кутията предполагам "знае и очаква" че колата работи на 1000 оборота докато загрее и това не би трябвало да оказва влияние на "логичната му преценка" как да сменя сутрин и дали да удря Номиналния празен ход на този мотор е 630 до 730 според аутодата и реално толкова държи около 650.. . 2.8 193 amx е маторя Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Колега, лашкането на оборотите при смяна не е защото мотора не е в ред. Това ги прави понеже превключването става много грубо и кутията натоварва с нещо мотора. Цялата работа е на бензин докато загрява и когато сместа е обогатена докато загрее. Както казах това не е всеки път... един ден лашка друг не, един ден удря друг не, на другия пък само освобождаването от задна.. и така. Аз не очаквам да си ремонтирам проблема тука просто мохабет правим за проблема Как мога да я накарам да не мени обороти когато превключва студена, май не става. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Блъскането и бавното включване се проявява най силно на студена кола.. Когато маневрирам да изляза от паркинга сутрин понякога лашка оборотите с амплитуда около 300 оборота. Всичко това съпроводено от лек удър, но не винаги. Когато я паркирам на прибиране и е вече захряла на 90гр. почти не се усеща. Някъде бях чел, че е добре първото включване сутрин да е на директна. И реално май така е по добре защото ако наръгам първо задна и после сменя на директна лашка повече оборотите. Ще проверя тампоните на дифа и скоростите, щом има вероятност да е от тях. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Еми ще пробвам да изчистя адаптациите (кикдаун 30 секунди на контакт) и ще покарам на бензин една седмица да видим дали ще има разлика в поведението. Звъннах днес в софтелектроник и потвърдиха, че това поведение най-често е от клапанното тяло. Имало обаче възможност да е и от самия D/G барабан и не дават гаранция да се елиминира проблема. Каза че при освобождаване от задна на неутрална не би трябвало да има удъри и това е признак за проблем в барабана. Каква толкова му е спецификата на този барабан... нали просто се пука от старост ама май не само. Цена за рециклиране на мозъка около 500 600лв в зависимост какво ще се прави. Иначе добре допълнихме темата с проблем, който не е зачекнат и с още полезна информация. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Значи да разбирам че проблема не е в самата кутия ами в клапанното тяло. Ще потърся читаво клапанно тяло за проба. Сега като казахте за бързината... Наистина при мен включва доста бавно. Като маневрирам ми трябва по 1-2 секунди за да смени от R-D и ако има някой да ме чака да се мръдна е доста досадно при 2-3 маневри. А това което каза колегата за въздуховода на дросела... Наистина ли смесите оказват влияние на кутията. Аз съм на газ и понякога ми набива грешка за смесите в ЕКУто заради слаб изпарител. Предполагам придърпването в движение между предавките може да е от това или...? Във Варна има два сервиза МиД и Софтелектроник. Аз за МиД авто нямам добри отзиви, понеже бях там когато купих колата и с две думи я изкараха че е за моргата... Все едно изкара кристалната топка и предвеща още 10к пробег. Добра алтьорска игра. Може майсторите вътре да са читави иначе.. Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk -
Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци
s0ndata отговори в темата на PESHO OT MARS - Силово предаване
Здравейте, колеги. Изчетох всичко в темата и не видях нищо за моя проблем. Колата е А4 Б5 2.8 куатро. Проблемът е че при включване и освобождаване на скорост има придърпване, даже понякога и лек удар. Най силно се проявява сутрин като е студена. Примерно от Р на R, oт R на D, от D на Н и тн. се усеща това. Когато потегля и започне да сменя предавки също се усеща леко дърпане при смяната, но без удъри и шумове. Изфорсирване или проблеми с оборотите нямам. Маслото е сменено преди 3000км цялото с машина в Джемини4. Някой има ли идея от какво може да е. Нямам записани никакви грешки, локупа не боксува, кутията си държи нормална температура дори след ръчкане. И още нещо.. някой знае ли какъв е номиналния ток на соленоида за регулатора на налягане. Имам съмнение че тия мизерии ми ги прави заради налягане на маслото. Може буталцето да е почнало да пропуска. На живи данни ми изписва някакъв ток на соленоида, но знам ли дали е правилния .. Благодаря предварително. -
Колега, аз съм с схемата на колегата VBI с кранче за газ. Оборотите са бетон. Пиши на лично ако искаш. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk