Jump to content

NikiNike

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 Allroad

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

1099 профилни разглеждания

NikiNike's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Линк към обявата в мобилето: https://www.mobile.bg/11568135846004617 Колата е докарана от Италия през 2017г. Единствен собственик в Италия и единствен собственик в България. Пълно обслужване и поддръжка. ГО до Юли 2020, ГТП до Юли 2020, Каско до Октомври 2019. Почти всички екстри за модела, включително обдухване на седалките, адаптивен круз контрол, памет за седалките, електрохроматични огледала и други. Изключително запазена. Ползвана е като семеен автомобил за извънградски пътувания. БОНУС: Почти нови зимни гуми FULDA на хотел в Диана. Причина за продажбата - качих се на доста по-висока кола от същата марка. Огледи с предварително обаждане. Тел: 0886836389
  2. NikiNike

    Audi Concert Speakers

    20 лева са по моргите. Има ли смисъл да правиш чудеса от храброст?
  3. NikiNike

    Audi Concert Speakers

    Направи си една OBD диагностика. Трябва да ти излязат грешки за неработещите говорители. Ако са от типа Open Circuit, то най вероятно се изгорели. Ако са други - дай ти тук да помислим, преди да "чупиш" корите на вратите.
  4. Дали сме доволни? Не, не съм доволен от факта, че карам 9 годишна кола, НО!...тя е в пъти по-класна, комфортна и приятна за каране (да не говорим за звука и адреналина на V6 мотора) от страшно много по-нови коли. Карал съм и карам Мерцедес С250 2011, Toyota Verso 1,8 2012, Tuareg 2,5TDI 2006, Opel Insignia 1,6 2010, Opel Astra 1,6 2012 и никоя от тях не се доближава дори като удоволствие от карането до моята A4 S-line quattro avant Имат си и слабости - бравичките на вратите, веригите на V6 моторите, масло на TFSI моторите, соленоидите на вариаторите, страничните огледала, маслена помпа и колянов вал на някои от 2.0TDI моторите, и други заигравки, но колата си е класна!
  5. Мога да ти кажа за моето 3,2 FSI - градско задръстване - 13 до 17 - градско нормално - 9,5 до 11 - извънградско кротко (с 90-100 на 6-та) - 7,5 - магистрала 140-150 - 8,5-9,2 За 265 коня го преглъщам някяк си....
  6. Съгласен съм с daramusss. Почти всичко, което е само с предно, е главно с мултитроник. S-tronic и Tiptronic кутиите са предимно на quattro вариантите. По отношение на двигателите - моите предпочитания са за бензин. Ако преглътнеш повишения разход на масло на TFSI моторите...мисля че е оптималния вариант. Мое мнение, разбира се!
  7. С OBD диагностика проверяваш за грешки модул 08 - Auto HVAC. Ако има - дай да видим за какво иде реч? Ако няма, докато си в същия модул, пускаш Basic Setings и изчакваш да направи адаптирането. После пускаш от същото меню Output tests и ги изреждаш всичките. След това споделяш резултата...
  8. NikiNike

    А4 б8 ключ

    Ако пали нормално и не ти изписва нещо на таблото: 1. Има го, но е забранено / не е активирано и трябва VAG (това е малко вероятния вариант) 2. Просто го нямаш За да не се чудиш излишно - можеш да си провериш оборудването на колата тук: http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi
  9. NikiNike

    Audi A4 Allroad 2011 2.0 TFSI

    Ако свети MIL индикатора и е разтегната веригата, то ще е едно чукане и дрънчене..... Бeз OBD диагностика няма как а разбереш какво е - може да е от мръсна дроселна клапа или захабена свещ, та до доста сериозни проблеми по двигателя. Според базаата данни на RossTech, които правят VCDS диагностичния софтуер, грешките, които светват MIL индикатора са десетки.
  10. Ако имате следните бутони на плафона, значи имате Homelink, следователно имате захранване на контакт.
  11. Така е, ако нямаш HomeLink в плафона няма захранване през контакт....уви!
  12. Винаги съм се дразнил, когато трябва да си пусна антирадара или видео-регистратор и висят едни кабели, пък едни адаптери, запалки и т.н. Питали ли сте се как да изведете захранване на контакт от плафона, за да спестите кабелите. Понеже се борих 3 дни да намеря захранване на контакт в плафона (switched power - захранване 12V само, когато колата е на контакт), от което да изведа кабелче за адаптер 12V към 5V USB и да захраня новия ми видео регистратор, ще си позволя да споделя с вас едно добро ръководство, как това се прави: https://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/detector-install-w-power-overhead-console-2804450/ Тази статия е май единствената с добър снимков материал по темата. Едно-към-едно се прилага ако ви върши работа 12V. Ако ви трябва да конвертирате към 5V, много добра работа свърши следния конвертор - компактен,не е скъп и е наличен на склад по мои наблюдения. https://hit-electronics.com/модул-dc-dc-конвертор-понижаващ-6-24v-5v-3a-usb-15530 Крайният резултат е монтирана камера до огледалото за задно виждане, почти като фабрично! Надявам се да съм бил полезен...
  13. Ползваш OBD конектор и софтуер, който позволява адаптация. Отиваш на: 17 Dashboard Избираш: Adaptation И нулираш съответно: Oil service reset: Channel 02 - слагаш стойност 0 Inspection service reset: Channel 53 - слагаш стойност 0 Channel 55 - слагаш стойност 0
  14. Датчика за дъжд е в стойката на огледалото за задно виждане. Ако въобще го има, разбира се. Ето малко по темата - http://w3.bg.volkswagen.at/vw_world/innovation/technik_lexikon/regensensor.html Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
  15. Чукваш в Google "MMI 3G NAVI update" и ти излиза примерно http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/149993-mmi-3g-navigation-6-a.html Четеш и действаш... Има и други линкове...
×
×
  • Create New...