-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 Allroad
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
София
Последни посетители
1099 профилни разглеждания
NikiNike's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Линк към обявата в мобилето: https://www.mobile.bg/11568135846004617 Колата е докарана от Италия през 2017г. Единствен собственик в Италия и единствен собственик в България. Пълно обслужване и поддръжка. ГО до Юли 2020, ГТП до Юли 2020, Каско до Октомври 2019. Почти всички екстри за модела, включително обдухване на седалките, адаптивен круз контрол, памет за седалките, електрохроматични огледала и други. Изключително запазена. Ползвана е като семеен автомобил за извънградски пътувания. БОНУС: Почти нови зимни гуми FULDA на хотел в Диана. Причина за продажбата - качих се на доста по-висока кола от същата марка. Огледи с предварително обаждане. Тел: 0886836389
-
20 лева са по моргите. Има ли смисъл да правиш чудеса от храброст?
-
Направи си една OBD диагностика. Трябва да ти излязат грешки за неработещите говорители. Ако са от типа Open Circuit, то най вероятно се изгорели. Ако са други - дай ти тук да помислим, преди да "чупиш" корите на вратите.
-
Дали сме доволни? Не, не съм доволен от факта, че карам 9 годишна кола, НО!...тя е в пъти по-класна, комфортна и приятна за каране (да не говорим за звука и адреналина на V6 мотора) от страшно много по-нови коли. Карал съм и карам Мерцедес С250 2011, Toyota Verso 1,8 2012, Tuareg 2,5TDI 2006, Opel Insignia 1,6 2010, Opel Astra 1,6 2012 и никоя от тях не се доближава дори като удоволствие от карането до моята A4 S-line quattro avant Имат си и слабости - бравичките на вратите, веригите на V6 моторите, масло на TFSI моторите, соленоидите на вариаторите, страничните огледала, маслена помпа и колянов вал на някои от 2.0TDI моторите, и други заигравки, но колата си е класна!
-
Мога да ти кажа за моето 3,2 FSI - градско задръстване - 13 до 17 - градско нормално - 9,5 до 11 - извънградско кротко (с 90-100 на 6-та) - 7,5 - магистрала 140-150 - 8,5-9,2 За 265 коня го преглъщам някяк си....
-
Съгласен съм с daramusss. Почти всичко, което е само с предно, е главно с мултитроник. S-tronic и Tiptronic кутиите са предимно на quattro вариантите. По отношение на двигателите - моите предпочитания са за бензин. Ако преглътнеш повишения разход на масло на TFSI моторите...мисля че е оптималния вариант. Мое мнение, разбира се!
-
С OBD диагностика проверяваш за грешки модул 08 - Auto HVAC. Ако има - дай да видим за какво иде реч? Ако няма, докато си в същия модул, пускаш Basic Setings и изчакваш да направи адаптирането. После пускаш от същото меню Output tests и ги изреждаш всичките. След това споделяш резултата...
-
Ако пали нормално и не ти изписва нещо на таблото: 1. Има го, но е забранено / не е активирано и трябва VAG (това е малко вероятния вариант) 2. Просто го нямаш За да не се чудиш излишно - можеш да си провериш оборудването на колата тук: http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi
-
Ако свети MIL индикатора и е разтегната веригата, то ще е едно чукане и дрънчене..... Бeз OBD диагностика няма как а разбереш какво е - може да е от мръсна дроселна клапа или захабена свещ, та до доста сериозни проблеми по двигателя. Според базаата данни на RossTech, които правят VCDS диагностичния софтуер, грешките, които светват MIL индикатора са десетки.
-
Ако имате следните бутони на плафона, значи имате Homelink, следователно имате захранване на контакт.
-
Така е, ако нямаш HomeLink в плафона няма захранване през контакт....уви!
-
Винаги съм се дразнил, когато трябва да си пусна антирадара или видео-регистратор и висят едни кабели, пък едни адаптери, запалки и т.н. Питали ли сте се как да изведете захранване на контакт от плафона, за да спестите кабелите. Понеже се борих 3 дни да намеря захранване на контакт в плафона (switched power - захранване 12V само, когато колата е на контакт), от което да изведа кабелче за адаптер 12V към 5V USB и да захраня новия ми видео регистратор, ще си позволя да споделя с вас едно добро ръководство, как това се прави: https://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/detector-install-w-power-overhead-console-2804450/ Тази статия е май единствената с добър снимков материал по темата. Едно-към-едно се прилага ако ви върши работа 12V. Ако ви трябва да конвертирате към 5V, много добра работа свърши следния конвертор - компактен,не е скъп и е наличен на склад по мои наблюдения. https://hit-electronics.com/модул-dc-dc-конвертор-понижаващ-6-24v-5v-3a-usb-15530 Крайният резултат е монтирана камера до огледалото за задно виждане, почти като фабрично! Надявам се да съм бил полезен...
-
Ползваш OBD конектор и софтуер, който позволява адаптация. Отиваш на: 17 Dashboard Избираш: Adaptation И нулираш съответно: Oil service reset: Channel 02 - слагаш стойност 0 Inspection service reset: Channel 53 - слагаш стойност 0 Channel 55 - слагаш стойност 0
-
Датчика за дъжд е в стойката на огледалото за задно виждане. Ако въобще го има, разбира се. Ето малко по темата - http://w3.bg.volkswagen.at/vw_world/innovation/technik_lexikon/regensensor.html Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
-
Чукваш в Google "MMI 3G NAVI update" и ти излиза примерно http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/149993-mmi-3g-navigation-6-a.html Четеш и действаш... Има и други линкове...