souflex
Members-
Мнения
78 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно souflex
- Рожден ден 1.04.1993
Друго
-
Kaра
Audi A8 4.2 TDI
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Пловдив
Последни посетители
880 профилни разглеждания
souflex's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Друго нещо, което разбрах, е че можеш да го монтираш на местото на ченджъра, но ако искаш да запазиш и двата модула (каквото искам да направя и аз) трябва да направя нещо като адаптрация на MMI, че има двете инсталирани устройства и може да ползва двете. Някой правил ли го е това и ако може да даде повече информация относно самия процес.
-
Хах това е добре да се знае. А инсталацията plug and play ли е и предполагам, че ако проследим къде водят тези кабели би трябвало да открия и самата шина, защото си нямам и на идея къде се намира тя.
-
Здравейте, Имали как да проверя дали колата ми разполага с всичко нужно да бъде монтиран AMI модул в жабката? Прикачил съм снимка от жабката, като тези кабели ме навеждат на мисълта, че нещо се е случило със самия модул преди и не са го подменили, защото сметката е била прекалено дебела за него.
-
-
Здравей, В багажника зад лявата кора ти се намира навигацията като цялата процедура е "плъг енд плай". Вземи си дискове като те са два обикновенно в комплект(източна и западна Европа)
-
За жалост няма да ти дадът ключа докато не платиш Ама ако имаш втори нямаш ядове.. качваш се и когато си имаш излишни 800лв ще им ги дадеш.
-
Няма да е проблем, че ще си без кола, а проблема е че няма да знаеш какво става с колатата ти и ще ти казват до края на седмицата ще е готова, после утре, други ден и т.н. и ще те държат постоянно в напрежение.
-
Попринцип един ден е нужен за сваляне и инспектиране на двигателя за да бъдат избегнати бъдещи отваряния, 2ри и 3ти ден ти е всъщност ремонта, затварянето и монтирането на двигателя и 4ти ден ти е теста: дали всичко е захванато правилно, има ли някакъв шум след монтажа и как се държи при ниски, средни и високи обороти. Ако ти дадът нещо от сорта на половин месец смяна на верига вземи си го направи ти, защото ще те мотат още поне половин месец.
-
Ем не мисля че 4.2 и 6.0 могат да бъдат сравнявани. Като потдръжка на V12 ще е по-скъпо от S8 като колеги притежавали или притежаващи S8 могат да ти дадът най-добра информация и ти да си добавиш един стотак отгоре. Иначе ако му е обръщано внимание и е потдържан давай смело, поне ще знаеш за какво си даваш парите.
-
Като се замисля тук мога и аз да постна моя проблем с вода при аварийната гума. Не знам от къде влиза там вода, но нямам шибидах и съм пробвал дали нямам запушени канали отзад, но уж всичко им е наред и пак има вода там. Някакво решение и за този проблем?
-
Здравей, Не съм много наясно къде има дренажи в колата, но относно проблема с АБС модула ще те посъветвам първо да провериш дали волана е на правилните зъбци. Имах проблем с волана след претапицирането му и не беше монтиран на правилните зъбци и сензура ми отчиташе,че волана е в завило положение, а гумите стоят прави и затова и светваше. Друго можеш да провериш дали всички букси и кабели, водещи към модула са наред. За фара свали го и имаш 50% да се оправи проблема Моята беше с такава грешка като я купих свалих го и не открих нищо тревожно и го монтирах отново и от тогава нямам проблеми с фаровете.
-
Здравей, Случайно попаднах на темата като имам познат, който кара 2016 ауди а7 3.0 tdi, при което веригите се разтракаха като на световно на 113 хил. километра.Там нямаше такива 2-3-4 секунди, а тракаше в минути. Колата е обслужвана в ауди и всичко по нея е топ ноч. Ремонта бе направен в Ауди като стойността му излезе около 6000лв. с труд, части и всичко от което се нуждае. Ремонта продължи ако не се лъжа 4 работни дни и до сега не съм чул да се е оплакал от нещо след ремонта, но и не би трябвало. Със сигурност автермаркет вериги ще си намериш на половин цена около 1000лв. и ремонт могат да ти направят повечето големи сервизи и труда сигурно ще ти излезе около 700-1000лв.със същото времетраене. Къде могат да ти направят такъв ремонт и да ти дадът добра цена и също качествени вериги не знам.
-
Ако съдим по грешката P1573 имаш проблем в модули, които отговарят за достигането на въздуха до цилиндрите. Ако си забелязал преди (ако си в гараж със сигурност би трябвало да си го забелязал) тези грешки, когато запалиш колата, колко силна е била миризмата на газове и тези при запалване сега. Ако нямаш по-силни газове, то значи е от букса и да не ти причинява допълнителни главоболия. Може да е малко глувапо, но по този начин открих преди,че имах проблем с дросел, който е успешно сменен, а се получи отново и проблема, който все още не съм отстранил и то са кобилици на 3 цилиндъра и те бяха в часта на проблемното тяло. Също бих посъветвал е да провериш много внимателно и маркучите, които водят от дроселите, защото и там е възможно да откриеш нещо. Също приемам и съвети за тези кобилици, каква е самата процедура за тяхната смяна и дали може без да се сваля двигателя
-
Дизелов или бензинов е двигателя? Излиза ли някакъв пушак от ауспуха?