Здравейте колата е А3 8л 1.8 125кс.2000г
Колата има проблем който не мога да разреша сам затова търся помощ от вас колата имаше Абс блокажи при превъртане на гуми и тракшън контрол проблемите почнаха с светване на лампичката ABS Щом светне се изключваха 3 те системи щом стане по студено работеше щом се загрее времето спираше да работи на диагностика показва грешка в преден ляв датчик смених го пак не работи пак го подмених самоче взех от друга кола пак същата грешка вече незнам какво да правя.
Здравейте колеги в колата ми е монтирана навигация RNS-D вапроса ми е следния ако си взема нова мултимедия тя е с евро букса аз и на старата ги имам но има и една която незнам за какво е имали преходни кабели за бързо връзване или се преправя нещо по кабелите ще приложа и снимка. Благодаря предварително.
Здравеи sweetlioo източвах вече маслото и цедката си беше на място няма течове от никаде освен от дупчицата на капачката когато работи колата.
Кой е тоя маркуч и това клапанче какво прави
Колеги проблема е следния изхвърля ми хидравлична течност през капачката на казанчето две помпи сам сменил между 1та и 2та 2седмици нямаше проблем след това същата работа според вас каде е проблема.прилагам клип какво става в казанчето при 1000 оборота.
Оказа се убъркана схемата на вакума и по тънки и меки маркучи Колегата ги забеляза тия неща и я отремонтирахме сега колата е перфектна още веднъж благодаря на Sweetlioo и скорощно оздравяване.
Може ли ако го знаеш клипчето да ми го пратиш благодаря
Колега ако съм убъркал гривната на геометрията колата ще забива и на 1,2,3,4 предавка а тя се ускорява само на магистрала на 4 и 5та когато оборотите се движат по бавно
Колеги помагаите колата влиза в авариен режим (изключва турбото)
Така всичко започна с смяната на турбото защото старото почна да изхвърля маслото закупих само средна част и си го смених почистих геометрията смених вакум маркучи около турбото по точно от клапан (нз кой)до егра до клапата за гасене на двигателя ходих до един майстор и каза че трябва да се регулира лоста от вакума до променливата геометрия регулирах го пак не го догодихме пак се регулира и така 5 пъти след четене на форума стигнах до клапан Н 75 и него смених вече нз какво е на колата.А проблема е такъв че когато карам в градско няма никакви ядове но когато стъпя на магистрала и карам и сложа 5та и започна да ускорявам до 130 от около 2200 до 2800 турбото изчезва и за да го оправя връщам ключа паля в движение и се оправят нещата а забравих да кажа че когато сам сам няма яд но когато сме 4/5 човека и малко изнанагорно проблем.