Jump to content

radi_pr

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9TDI

Последни посетители

937 профилни разглеждания

radi_pr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. radi_pr

    A4 B6 USB+Mp3

    Здравей, за моята кола взех подобен USB чейнджър "Microlink" за 130лв от един сайт. Обадих се на телефона им, за да разбера повече информация за устройството и от фирмата го препоръчаха пред Yatour, защото нямал проблеми със забивания и претенции към флашки. Вече от 1 година го имам и първата флашка, която сложих си тръгна и не се е случвало да забие, или нещо подобно. С Босе система съм и мога да кажа, че качеството е перфектно (според моите нужди.. не съм правил сравнения с доста по-скъпите варианти).
  2. Благодаря, ще го имам предвид. От днес има леко отрицателно развитие и то е, че грешката се показва все по-често при по-леки придърпвания или неравности. Стои за няколко секунди и гасне когато се върна в постоянна скорост.
  3. Здравейте, от вчера имам проблем с въпросната индикация на таблото, която съм показал на примерната снимка. Разбрах, че тази грешка е свързана с кантарите за автоматичното регулиране на фаровете. Появява се на таблото в случаите когато дам рязко газ, спра внезапно или при рязко завиване, и след това гасне. Може би поради тази причина във vag com не се записва грешка. Посъветваха ме да почистя буксите на кантарите с контактен спрей. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и какво може би е решението? Също така забравих да спомена, че при стартиране на колата, ауто чека сработва и фаровете се свалят и вдигат нагоре без да има някакъв проблем.
  4. Моята кола е със задни гърнета от S4, като клапите са постоянно отворени и остава да виси маркуча, който е свързан с вакуумния механизъм, а той мисля, че е наличен само при S4.
  5. Благодаря, това ме интересуваше. Според етикета с кодовете в книжката, колата фабрично си има тези неща, но както предположих, може би модула е сменяван.
  6. Ами като оставя ключа на позиция Ауто, фаровете се палят още на контакт, но след като влязох във VCDS, забелязах, че кодировката ми е 00011, т.е втората нула показва, че не е инсталиран светлинен сензор, а реално имам такъв в огледалото. Когато се опитах да променя на 01011, програмата връща стария код и това ме кара да си мисля, че модулът ми не поддържа сензора, както се дискутираше в предните страници. Има ли вариант да разбера дали въпросният сензор работи в такъв случай и дали наистина ако сложа допълнителен модул ще сработи без да се променя каквото и да било? Както вече казах имам бутон за CH/LH функцията, но нищо не се случва като го преместя от 0 на 1.
  7. Здравейте, прочетох темата назад и някои неща се покриват с моя проблем, и са дискутирани, но не успях да си отговоря на конкретния проблем. Колата е А4 Б6, като фабрично имам автоматични фарове с електрохроматично огледало и светлинен сензор на него, както и бутон за CH/LH до ключа за фаровете (който има и Ауто позиция). Проблемът е, че Central electric модулът ми завършва на буквата Е и след като се опитах да направя кодинга през VCDS, за да активирам дневните светлини, програмата показва, че модулът не разпознава светлинния сензор. Някой има ли представа дали този модул наистина разпознава сензора и евентуално да търся другаде проблема, или просто фабричният модул (предполагам завършващ на F), впоследствие (поради някакъв проблем) е заменен с такъв по-нисък клас(завършващ на Е)? Също така изкара грешка в ключа за фаровете, но не я запомних каква беше точно. Идеята ми беше да активирам дневните светлини и да се управляват посредством светлинния сензор.
  8. Супер, ако не стане първоначално замислената работа ще търся такъв модул. Все пак идеята ми е да ползвам фабричния сензор, който се намира в огледалото за обратно виждане и ще съм благодарен, ако някой разясни как стоят нещата при този случай.
  9. Здравейте, преди известно време в тази тема дискутирахме опцията за активиране на дневните светлини при Б6, но впоследствие реших, че ще взема външен модул, чрез който дългите да работят на по-нисък процент. Възможно ли е след инсталиране на DRL модула, като поставя ключа на фаровете в автоматичен режим, сензорът за светлина да определя кога да светят късите и кога дългите, играещи ролята на дневни светлини? Т.е идеята ми е ключът на фаровете постоянно да стои в авто режим и според осветеността само да си определя кои светлини да работят. Ако е възможно това, трябва ли да е някаъв по-специален модул и също така дали е необходимо да се активира някаква опция от вагком?
  10. Тъй като наскоро смених двете крушки на късите, се поразрових преди това в сайтовете и попаднах на тази информация: !!!Внимание!!! - почти всички търговци обявяват светлинният поток погрешно като 3200 лумена, дори за DC тип системи и за всички цветови температури. 3200 лумена е светлинния поток само на системи от AC тип (дигитални) с мощност 35W и цветова температура 4300К. Цветовите температури над 4300К имат по-нисък светлинен поток при всички типове системи. 3200lm ± 10% @ 4300K 2900lm ± 10% @ 5000K 2600lm ± 10% @ 6000K 2400lm ± 10% @ 8000K
  11. Ясно. Благодаря за разяснението.
  12. А тогава дневните светлини при Б6 какво представляват и не може ли сензора за светлина да определя дали да работят те, или ксенона?
  13. Здравейте, наскоро купих Ауди А4 Б6 1.9тди, което е с фабричен ксенон и адаптивни фарове. Когато съм оставил ключа на фаровете на позиция Auto, ксенона пали още като съм дал на контакт, след което като запаля двигателя се местят надолу и нагоре. Късите работят независимо дали е светло или тъмно. Тъй като съм виждал други автомобили, които карат на Auto режим, късите да се включват само когато е тъмно, възможно ли е и при мен така да стане и изобщо А4 Б6 поддържа ли тази опция, през деня /или когато е светло/ да работят дневни светлини? Огледалото за обратно виждане има сензор за светлина, но освен за Coming / Leaving home функцията дали има общо и с това за което питам?
×
×
  • Create New...