goforit
Members-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A4 B7
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
goforit's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
След клапана е -0.5, а преди него около -0.9. Тази разлика не знам нормална ли е. Измерих го с помпичка за вакуум с манометър на нея. @audi+ благодаря за видеото и помощта! Всяко мнение е от полза. Мисля да опитам с друг клапан и ако няма промяна, ще се сваля турбина.
-
1. Проверих вакуумите с помпа за вакуум и не се губи от никъде. 2. Като засмуча актуатора си държи вакуума и мести лоста на геометрията. 3. С ръка успявам да движа геометрията ето толкова - https://drive.google.com/file/d/11LY2zcXryDOmjYel24mcnl2zh9OapLlt/view?usp=sharing 4. При маркучите за въздух не се вижда скъсано и нацепено и не се чува да свисти в движение - не е гаранция, ама не знам как да ги проверя по друг начин. Единственото по-особено, което открих е, че вакуума от помпата до клапана (N75) е почти 1 бар, а след клапана е 0.5 бара. Също така като тествам клапана много бавно изпуска вакуума, а не го задържа. Може ли това да е проблема, че ако не е май отиваме на турбината? Аз не мога да си обясня къде отива тоя половин бар, затова ми изглежда нередно да се губи.
-
Здравейте, От известно колата не върви, като понякога не може да мине 3000 оборота. Качвам лог от 11 канал на VAG-COM https://drive.google.com/file/d/1vYbVoyDSDAk0yySeAbpHL4Y9VW8jHutt/view?usp=sharing Грешката, която беше записала е: 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: RPM: 3423 /min Torque: 200.0 Nm Speed: 107.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.83 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2244.0 mbar Absolute Pres.: 1479.0 mbar Къде мога да търся проблема и как да се насоча към него?
-
Здравейте, От известно време забелязвам, че колата започна да изпушва леко черен дим, когато подам по-рязко газ. Също така под 2000 оборота доста се мъчи и трудно набира, като понякога (по наклон) ми се налага да върна предавка. Преди година имах подобен проблем и симптомите бяха същите. Тогава се оказа счупена клапа на ЕГР-а и не затваряше плътно. Сега се усъмних пак в ЕГР-а, смъкнах го, но този път нямаше нищо счупено. Изчистих саждите и го върнах обратно, така че явно изпуска въздух от друго място или нещо около турбото не е добре. Закачих го с VCDS и няма грешки в Engine модула, дюзите са 1-ва и 2-ра на -0.22, 3та и 4та на +0.2. Не знам какви други живи данни да гледам и на кой канал, за да се насоча по-добре към проблема.
-
Ясно, благодаря! Трябва да търся някой да го направи или да си сменя само дисплея, че моя спря да се вижда като се напече.
-
А има ли как човек да го направи сам? Какво трябва да се направи, за да се премине към цветен фис при B7?
-
Всичко вече е както трябва. Благодаря на всички, които предложиха помощ и най-вече на @CVT за адекватните и навременни коментари!
-
Монтирах и кодирах модулите и след кодировка всичко заработи (мултиволан и темпомат). Единственото, което забелязах е, че при изправен волан ми показва -10 градуса в 5ти канал на ABS модула. Дали това може да се оправи с адаптация или проблема е друг?
-
Благодаря, но за съжаление съм далеко от София.
-
Здравейте, Предстои ми монтаж на темпомат и мултиволан на B7 2.0tdi. Имам модул с буква Q, лост за темпомат, лентов кабел и волан, остава само да ги сложа и кодирам. Притеснява ме кодирането, понеже имам кабел (син, вероятно китаец и нямам друг спомен за него ), купуван преди 7-8 години, който чете всички модули без Engine, като пише, че не може да се свърже с него. За кодиране не съм го пробвал. Кабелът тогава дойде с VAG COM 311, ползвал съм го с 409 и с VCDS Lite 1.1/1.2, като си ми вършеше работа да гледам живи данни и грешки на тогавашната кола - Сеат Кордоба 2000г., но на Аудито не ми се е налагало да го закачам и съм го връзвал само за тест. Дали ще ми свърши работа този кабел или да търся друг? Какъв кабел да търся, с какъв софтуер и от къде?
-
На следващата смяна, да сме живи и здрави, ще разберем
-
Не съм ги свалял
-
Да си отговоря на въпросите, може да е полезно за някой За изваждане на шестограма на помпа с верига, освен картера, трябва да се свали и обтегача на веригата. А за да се свали той, трябва да се махне ангренажния ремък, както и всичко по реда му, шайбата на коляновия вал и капака, който е под шайбата на коляновия вал и покрива веригата. Може и да има шанс да се смъкне модула с валовете заедно с помпата само през картера като се отпусне веригата, но не мисля че ще е по-лесно, особено като сметнем че ще трябва да се "зацепи" и положението на валовете след това. Моя шестограм беше от март 2017 и беше тръгнал да се износва, което означава, че целия си живот е изкарал при мен след като взех колата. 80 000км съм минал, със смяна на масло през 10 000. С новия нямаше луфт, след 2 години ме чака нова смяна
-
Само обтегача трябва да се свали, да. Но това в горния му край прилича на болт, който май не може да се развие без да се свали ангренажния ремък, шайбата на коляновия вал и предпазителя отзад. А това ми прилича на голяма играчка.
-
Кое пропускам? А свалянето на обтегача на веригата?