Jump to content

goforit

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

goforit's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След клапана е -0.5, а преди него около -0.9. Тази разлика не знам нормална ли е. Измерих го с помпичка за вакуум с манометър на нея. @audi+ благодаря за видеото и помощта! Всяко мнение е от полза. Мисля да опитам с друг клапан и ако няма промяна, ще се сваля турбина.
  2. 1. Проверих вакуумите с помпа за вакуум и не се губи от никъде. 2. Като засмуча актуатора си държи вакуума и мести лоста на геометрията. 3. С ръка успявам да движа геометрията ето толкова - https://drive.google.com/file/d/11LY2zcXryDOmjYel24mcnl2zh9OapLlt/view?usp=sharing 4. При маркучите за въздух не се вижда скъсано и нацепено и не се чува да свисти в движение - не е гаранция, ама не знам как да ги проверя по друг начин. Единственото по-особено, което открих е, че вакуума от помпата до клапана (N75) е почти 1 бар, а след клапана е 0.5 бара. Също така като тествам клапана много бавно изпуска вакуума, а не го задържа. Може ли това да е проблема, че ако не е май отиваме на турбината? Аз не мога да си обясня къде отива тоя половин бар, затова ми изглежда нередно да се губи.
  3. Здравейте, От известно колата не върви, като понякога не може да мине 3000 оборота. Качвам лог от 11 канал на VAG-COM https://drive.google.com/file/d/1vYbVoyDSDAk0yySeAbpHL4Y9VW8jHutt/view?usp=sharing Грешката, която беше записала е: 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: RPM: 3423 /min Torque: 200.0 Nm Speed: 107.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.83 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2244.0 mbar Absolute Pres.: 1479.0 mbar Къде мога да търся проблема и как да се насоча към него?
  4. Здравейте, От известно време забелязвам, че колата започна да изпушва леко черен дим, когато подам по-рязко газ. Също така под 2000 оборота доста се мъчи и трудно набира, като понякога (по наклон) ми се налага да върна предавка. Преди година имах подобен проблем и симптомите бяха същите. Тогава се оказа счупена клапа на ЕГР-а и не затваряше плътно. Сега се усъмних пак в ЕГР-а, смъкнах го, но този път нямаше нищо счупено. Изчистих саждите и го върнах обратно, така че явно изпуска въздух от друго място или нещо около турбото не е добре. Закачих го с VCDS и няма грешки в Engine модула, дюзите са 1-ва и 2-ра на -0.22, 3та и 4та на +0.2. Не знам какви други живи данни да гледам и на кой канал, за да се насоча по-добре към проблема.
  5. Ясно, благодаря! Трябва да търся някой да го направи или да си сменя само дисплея, че моя спря да се вижда като се напече.
  6. А има ли как човек да го направи сам? Какво трябва да се направи, за да се премине към цветен фис при B7?
  7. Всичко вече е както трябва. Благодаря на всички, които предложиха помощ и най-вече на @CVT за адекватните и навременни коментари!
  8. Монтирах и кодирах модулите и след кодировка всичко заработи (мултиволан и темпомат). Единственото, което забелязах е, че при изправен волан ми показва -10 градуса в 5ти канал на ABS модула. Дали това може да се оправи с адаптация или проблема е друг?
  9. Благодаря, но за съжаление съм далеко от София.
  10. Здравейте, Предстои ми монтаж на темпомат и мултиволан на B7 2.0tdi. Имам модул с буква Q, лост за темпомат, лентов кабел и волан, остава само да ги сложа и кодирам. Притеснява ме кодирането, понеже имам кабел (син, вероятно китаец и нямам друг спомен за него ), купуван преди 7-8 години, който чете всички модули без Engine, като пише, че не може да се свърже с него. За кодиране не съм го пробвал. Кабелът тогава дойде с VAG COM 311, ползвал съм го с 409 и с VCDS Lite 1.1/1.2, като си ми вършеше работа да гледам живи данни и грешки на тогавашната кола - Сеат Кордоба 2000г., но на Аудито не ми се е налагало да го закачам и съм го връзвал само за тест. Дали ще ми свърши работа този кабел или да търся друг? Какъв кабел да търся, с какъв софтуер и от къде?
  11. На следващата смяна, да сме живи и здрави, ще разберем
  12. Да си отговоря на въпросите, може да е полезно за някой За изваждане на шестограма на помпа с верига, освен картера, трябва да се свали и обтегача на веригата. А за да се свали той, трябва да се махне ангренажния ремък, както и всичко по реда му, шайбата на коляновия вал и капака, който е под шайбата на коляновия вал и покрива веригата. Може и да има шанс да се смъкне модула с валовете заедно с помпата само през картера като се отпусне веригата, но не мисля че ще е по-лесно, особено като сметнем че ще трябва да се "зацепи" и положението на валовете след това. Моя шестограм беше от март 2017 и беше тръгнал да се износва, което означава, че целия си живот е изкарал при мен след като взех колата. 80 000км съм минал, със смяна на масло през 10 000. С новия нямаше луфт, след 2 години ме чака нова смяна
  13. Само обтегача трябва да се свали, да. Но това в горния му край прилича на болт, който май не може да се развие без да се свали ангренажния ремък, шайбата на коляновия вал и предпазителя отзад. А това ми прилича на голяма играчка.
  14. Кое пропускам? А свалянето на обтегача на веригата?
×
×
  • Create New...