Jump to content

suggar

Members
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8p

Персонална информация

  • Локация
    Габрово

Последни посетители

1110 профилни разглеждания

suggar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. suggar

    Audi A3 8P - VCDS

    За save незнам, но пусках тест и беше ок. Преди време си кодирах др неща и нямаше проблем, ся изведнъж....
  2. suggar

    Audi A3 8P - VCDS

    Здравейте, днес си сложих фейслифтови стопове и като тръгнах да ги кодирам ми излезе следната грешка , и като отворих About и пише Unregistered. Преинсталирах софтуера, даде в зелено лицензирано, и при опит за кодиране пак тази грешка и лиценза свети в червено не регистриран. Защо се получава та
  3. Колеги, как се сваля ЦЕ модула, свалил съм кората под волана виждам модула че е на някву щипки но къде са те? не искам да го отскубна и да начупя нещо. другото което ме интересувакато сложа биксенонови фарове трябва ли да преправям нещо по ключа или да го сменям?
  4. suggar

    Audi A3 8P - VCDS

    Със американския стил няма ли да стане?
  5. 10 пинова е...на би ксенона е 14, като се ползват само 12
  6. Та закарах я колата уж за алтернатор, а там като го мерили си зарежда нормално. в крайна сметка ми смениха четки на стартера и сега колата пали от четвърт.
  7. suggar

    A3 8PA 2.0 TDI проблем

    Моята въртеше бая за да запали, смениха ми четкодържател на стартера , сега е съвсем друга кола. не чака да завъртя ключа. п.п. усещаше се , че стартера върти мудно
  8. ключалката като е механична как така не можеш да отключиш, въртя ли ключа докрай
  9. да , вярно. аз имам опис кой кабел къде отива. само ме притеснява плюс, минус някъде да не прецакам нещо, то единстверно за ксенона и за регулирането.
  10. намерих ги в ОЛХ, сега остава да намеря схема кои пин за кое е и да ги тествам.
  11. Колеги , дайте съвет как да тествам би-ксенонови фарове. Понеже ги разглабях и си поправих изцяло инсталацията искам да видя дали всичко е ок преди да сложа стъклата. колата в момента е с рефлекторни фарове и вече имам и ваг-ком.
  12. Ок, ще я закарам да я погледнат и ще пиша какво е станало , благодаря за отговорите
  13. Здравейте, от известно време имам проблем с акумулатора, килата върти някак си бавно, и акумолатора, който съм го купувал преди 2 години 74ач 680а стартов, за последното не съм сигурен, та акумулатора пада, и се налга да го зареждам. Сега като паднаха температурите уикенда реших да го заредя след което колата си запали покарах я малко и я оставих. Днес сутринта завъртя едвам едвам няколко пъти и падна. Работата, че е за нов, е ясна. Но реших да проверя колко зарежда алтернатора. На място без консуматори показа 18.6в, пуснах парното и задния реотан, пак толкова. Този волтаж никак не ми изглежда нормален. Някакви мнение и идеи?
  14. щом са толкова много , все единия ще стане, аз бъксите на фаровете си ги пренаредих сам, като си направих сам иглите от стоманена тел.
×
×
  • Create New...