Jump to content

Aardvark

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9TDI 131HP

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Aardvark's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Трябваше да си вземеш един Yatour и да си запазиш концерта. Аз така направих и въобще не съжалявам. Струва 130 лева, но си запазваш оригиналния вид на таблото. Естествено има и по-скъпи варианти. Аз да попитам нещо. Какво ми е нужно за такава генерация: Чух, че трябва да се вземе генерацията от 3 бензин, но дали е така? Снимката е на 1.9 AWX. Ето и клипче с колата:
  2. Здравейте, днес си поиграхме малко с ВАГ КОМ на моето Б6 с AVF мотор. Главната причина е, че ми светна на таблото air bag, но направих и тест на дюзите. Тестът беше направен на загрял двигател, защото не беше в мен програмата и загря на 90 градуса докато стигна. Нафтата е от Лукойл с добавка Бардал BDC. Тук има ли нещо притеснително и ако да какви действия да предприема? http://prikachi.com/images.php?images/836/9381836k.jpg За възглавницата излезе това: http://prikachi.com/images.php?images/839/9381839s.jpg И това излезе при пълно сканиране: http://prikachi.com/images.php?images/841/9381841e.jpg Благодаря предварително на отзовалите се!
  3. Ъпдейт със ситуацията с хидравликата. Днес източихме колкото можахме пред блока с въртене на волана при вдигнати предни гуми. Общото количество, което успяхме да източим е може би около 600мл, което автоматично означава, че е останала и стара течност. Не смених казанчето, защото цедката си е на мястото и няма никакви признаци да е повредена. Сглобихме всичко и доливахме като следвахме съветите ви. Резултатът е повече от добър с новата течност. Дори на място няма грам хрупане и хъркане. Волана стана няколко пъти по-лек. Мисля, че успяхме да спасим помпата и рейката. Сега ще покарам няколко дни така, ще източа и тази течност, след което ще заредя отново с нова.
  4. Сега успяхме да наместим цедката на мястото си. Ударих казанчето няколко пъти, но не мръдна. Дано съм се разминал да купувам ново, защото струва над 60 лева. Цедката е чиста и здрава. Поръчал съм 2 литра оригинална течност. Утре или в сряда ще източим системата напълно и ще я промием. Кой от двата маркуча дърпа към помпата?
  5. Днес огледах по-хубаво ситуацията с хидравликата, за която писах вчера. Не избива течност нито от казанчето нито по маркучите нито по помпата. Навсякъде е сухо. Отидох до аптеката и за 1,70лв си взех голяма спринцовка и система, за да източа течността. Когато източих казанчето видях, че цедката се разкарва където си иска из него. В течността няма боклуци, но е кафяво-черна. От тук следват няколко въпроса. Как да източа всичката течност с минимални поразии, за да я подменя с нова? Има ли смисъл от това казанче?
  6. Благодаря за съветите. Тези дни ще опитам.
  7. Здравейте отново. Имам проблем с хидравликата. Като въртя на място или при ниска скорост се чува едно хъркане. Проверих течността при изгасен двигател и беше почти на максимума, но след като запалих двигателя започна да бълбука. Нямаше пяна. Има ли смисъл да се опитам да оправя проблема със смяна на течност и казанче или направо да се насоча към помпа? Питам, защото намерих тема във форума, където същия проблем се е решил със смяна на течност и казанче.
  8. Здравейте! След обслужване на колата ми 1,9 Б6 (смяна на ролки, ремъци и водна помпа) не ми работи печката. След обслужването малко след като я пуснех почваше да пуши, но след 10 секунди спираше, а сега опитах пак да я пусна и въобще не тръгва. Светват дисплеите за дата и километри на таблото и след няколко секунди всичко изгасва. Печката ми е с такова дистанционно и номер 8E0 909 507 При пускане на дисплея за датата в дясно започва да мига същия символ, като от дистанционното, но после изчезва и таблото угасва.
  9. Здравейте отново! Имам проблем с температурата на моето А4 1,9 131 коня. Много трудно и бавно качва до 90 градуса, а като пусна климатроника започва да изстива. Изстива и когато я карам по инерция. Смених термостата с BEHR и не губи антифриз. Казаха ми, че може да е от оригиналната печка, но аз лично логика не намирам. Не съм я засичал, но имам чувството, че така гори повече нафта от нормалното дори за зимата. Някакви идеи?
  10. Четох теми за проблема със страничните огледала и стигнах до извода, че това с външната температура не важи. Би трябвало да си работят винаги когато е натиснато копчето за задното стъкло.
  11. Здравейте! От скоро имам B6 1,9 комби 2003-та година и имам чувството, че не ми работят реотаните на задното стъкло. Когато натисна копчето то си светва и седи така доста време. Покрай реотаните побелява/запотява, но стъклото не се изчиства. Страничните огледала също седят в капки. Предишната ми кола беше B5 и нямах такива проблеми с видимостта в огледалата и задното стъкло. От къде да започна да търся проблема?
  12. Здравейте! Търся да закупя А4 B6 1.9 131 коня 2003/2004 година. Да бъде в добро състояние и по възможност с велурения Рекаро салон. Ако някой продава или мисли да си пуска колата за продажба да ми пише ЛС. Бюджетът ми е около 7500.
×
×
  • Create New...