Jump to content

NNikolow

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

773 профилни разглеждания

NNikolow's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, ще направя кратко описание на автомобила, който продавам. За автомобила (двигател): Автомобилът е Audi A4 B7, произведен през Януари 2005 година. Оборудван е с V6 3000 кубиков дизелов двигател (3.0 TDI). Кодът на мотора е BKN, което ще рече, че е 150 kW (204 к.с.). Както повечето знаете, този мотор и всички 3.0 TDI двигатели са с верижно задвижване, което почва да "трака" около 200 000 - 250 000. Като първи собственик в България, първата работа при чуване на това потракване, дори леко бе, да се смени цялото верижно задвижване, което излезе с ремонта около 2500 лева (фактури са налични). По колата също е почистен EGR, нова електроника на турбото, както и сменени задни накладки и дискове ATE. При последното обслужване, освен масло и всички филтри, се смениха и би-ксеноновите крушки. Всички ремонти са с фактури и могат да бъдат приложени като доказателство. Автомобилът не е засилван по никакъв начин. Не е ремапван, не са махани DPF, EGR, флап клапи и прочие. В чист вид е двигателя. За навигацията: Освен базовото оборудване на всички B7-ци, този автомобил е с двоен-дин и е заменена навигацията с повече възможности, а именно ALPINE INE-S900R. Повече информация за възможностите и с видео и снимки може да намерите на този адрес. Главните възможности са: Навигация, Видео (и субтитри), Телевизия, MP3, AUX, USB, iPod и iPhone допълнителни функции, Телефон връзка (разговори), Bluethoot, Видео парктроник (отпред и отзад), лесен достъп за обновяване на картите и системата с дискове и USB. Разбира се, оригиналният CD Changer е запазен в джабката на автомобила. За интериора: Разбира се, автомобила не притежава само една навигация. Има добавен и настроен автоматичен ключ за светлините, който няма нужда по никакъв начин да се променя. Веднъж оставен на Auto, няма нужда да се притеснявате за светлините си. Разбира се всичко това е настроено да работи с би-ксеноновите светлини, които притежава автомобила. Цветният фис дисплей позволява на водача да следи всичко свързано с автомобила. Информацията на таблото може да се променя чрез бутона на лостчето за чистачки, заедно с настройките. Коженият салон приляга перфектно на интериора на автомобила, който е поддържан перфектно. Единственото нещо, което е липсва на салона е подгрева, което би било перфектно допълнение. Автомобилът притежава и червено амбиентно осветление в краката на шофьора и пасажера, което е инсталирано допълнително и се включва и изключва с копче под волана (напълно дискретно). За екстериора: Разбира се, няма как да не забележим, че автомобилът е СЕДАНОВ. От снимките се вижда, че на цвят е черна, като допълнително е добавен преден cupra lip, който е префектно паснат към бронята и прилага допълнително по-добър и "страшен" вид. Предната решетка е хромирана, но за по-добър вид е "боядисана" с черен пласти дип, като по всяко време може да бъде премахнато чрез просто отлепване. Чрез предният лип и черната решетка, видът на автомобила става още по-страшен. Задните букви 3.0 TDI и A4 са боядисани отново с черен пласти дип, който също може да бъде отлепен по всяко време. Емблемите са оставени в базов стил - с хром без боядисване. За хората, които не обичат да четат текстове, предлагам кратка, точна и ясна информация за автомобила тук: - A4 B7 3.0 TDI (BKN код на двигателя), 6 степенна автоматична скоростна кутия с пера на волана, СЕДАН, Януари 2005 - Навигация ALPINE с видео, mp3, AUX, USB, Навигация, Телевизия и т.н.. - Направени ремонти: Верижно задвижване (~2500 лв), задни дискове и накладки ATE, предни десни носачи, електроника на турбото, почистен ЕГР (всичко с фактури) - Добавен купра лип, черна решетка, оригинални 17'', амбиентно червено осветление, кожен салон и т.н.. Цената е по договаряне, но и търся малко над 11 000 лева. Търся спешно да продам автомобила и затова цената е толкова за този екземпляр с точно тези екстри. Директно прилагам обявата в съответните онлайн сайтове, където може да видите снимки: - https://www.auto.bg/obiava-37808868/audi-a4-b7-3-0tdi-speshno - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11573384045270005
  2. В какъв смисъл "няма в какво да седнеш вътре" ?
  3. Тази и аз я гледах и отделих, но ще се наложи да се отделят не малко пари за газово. Поста е от към екстри, но е седан. За да се докара прилична и нормална визия ще трябват нови джанти, навигация и волан + газово. Хубавото на тази е, че е минала болежките, което ще рече, че няма да има филми с климатика и турбината трябва да е в добро състояние. Колата с S4 пакета едно газово ще я оправи, но и там си е пари. Ще стъпи над 10 бона. Впрочем някой някаква идея какви цени вървят газовите инсталации по тези коли като крайна цена с монтажа? Препоръка за модел?
  4. https://www.auto.bg/obiava-41455228/audi-a4-1-8t-s4-paket Това визуален S4 пакет ли е? Мнение? Май ще е кофти за колицата ако я разваля с газово
  5. Значи отпада? Повече инфо за тая кутия при б6? Като гледам отпред на решетката има quattro надпис, значи е допълнително слаган. Като гледам няма надпис над жабката, значи не би трябвало да е ?
  6. Колеги, да попитам, какво мислите за тази кола - https://www.auto.bg/obiava-67581445/audi-a4-usa-1-8t B6 е вярно, но на външен вид с тази боя изглежда приятно. Автомат е, но не знам при Б6 как стоят нещата, чупливи ли са? Трябва да се види в какво състояние е на тези километри (които смятам за реални).. На пръв поглед виждам хубава кожа (няма подгрев), мултимедия (с мулти волан - опостен), шибедах, пръскалки на фаровете, босе звук. Не е с цветен фис, но това за 400 лв се оправя Като гледам е куатро, което ще рече че автомата би трябвало да е надежден! Изглежда ми малко завишена цената за Б6.
  7. Ами последното обслужване на колата ми струваше 970 лв. Масло, Филтри (4те), две ксенон крушки, 2 ремонтни комплекти всмук. колектор, моторче клапа (ляв) и един капак. Разхода вече е ясен. И все още мисля, че по-лекия вариант ще е 1.8Т на газ. Ще дебна за някоя читава B7 ако излезе и междувременно скоро ще премина към действия (подготовка) за продажба на текущата. В най-краен вариант ще изкарам зимата и на пролет ще мисля отново.
  8. Колкото и да са, пак не излиза права сметката. Доста често ми се налага сутрин да заведа до работа член на семейството. Тоест, паля, закарвам, прибирам я и после към 10 пак по работа. Извънградско беше сега лятото по разходки, но пак идва 8 разход, което ще рече едно 17-18 лева поне на 100 км. Както и да го гледаш с бензинова кола на газ ти излиза 10-12 лв. Реално точно в момента единствено ме бърка разхода на големия мотор. Къси разстояния, предимно градско. Защо да държа 3.0 TDI за това, като мога да взема 1.8Т на газ? Направо едно колело да взема
  9. Определено ще ми е трудно от B7 към B6 евентуално, но за това търся с повечко екстри, но за жалост нито B6, нито B7 с тази концепция мога да намеря с прилични екстри, поне равна на моята до момента. В случая разхода е ключов. Както казвам, миналата зима се случи да налея за 50 лева и да мина едва 100 км градско, чудейки се що тей става. Не мога аз за една зима да храня една кола като за две. По-добре да си карам фиата с 5 разход... Като идея имам или да направя бартер за B7 или да продам текущата и да взема по-евтина, за да мога да заделя поне 2к за ремонти ако се наложи. По същия начин процедирах и с текущата. Можех да взема B8, но след това като дам за обслужване и излезе ремонт, щях да си я гледам от гаража. (За данъци и застраховки няма смисъл да говорим.) Реално в момента търся B7, но ако изпадне B6 с повече екстрички не бих отказал, въпреки, че ще се кача в една идея "по-грозно" купе. B8 го отписвам автоматично, не мисля да наливам пари, а просто да сменя колата и да не съм на загуба (тоест да не давам лев отгоре) (B8 до 10 бона не виждам). Поне съм сигурен в това, че като продавам текущата, ще знам че всичко е ОК, с фактури и прочие и се надявам някой да не почне да се пазари за смешни пари, че като гледам има и 7 бона 3ка дизел. Автомата не е кой знае колко пари за ремонт - 1500 лв за хидротрансформатор и то само при положение, че тръгне да придърпва при включване на някоя предавка и при смяна на масло не се оправи (демек хълца яко). За дюзите знаем всички и поради тази причина сипвам добавка винаги в горивото при зареждане, за да ми е една идея по-мирна главата.
  10. 3.0 TDI винаги е било скъпа за поддръжка. С ясна цел и умисъл я взех, че няма проблем да я поддържам с времето. Но в един момент си давам сметка, че за почти 2 години са хвърлени около 5 бона по нея. По-скъпо от смяна на вериги, едва ли има, освен ако двигателя не е за кофата? В момента е в топ състояние и всичко в нея ми харесва, но единствено не ме "кефи" да пръскам толкова пари за гориво. Последно си направих съпоставка за моята A4 B7 3.0 TDI и на колега A4 B6 2.0 бензин/газ. За 80 лева нафта минах едва 450 километра (75% извънградско на 25% градско). Реших да си направя малка разходка по черноморието, като се почне от Балчик и се мине през всички курорти до Бургас (включително). Излезе 8 разход като светна лампата да заредя. Накратко за 80 лева минавам едва 450 километра, с на колегата колата, за 45 лева минава 500 километра. С ~30 лева съм надолу само заради големият мотор? Честно казано в градски условия няма къде да се пъна и да правя бързи стартове, за да минавам всички, а в същото време не рискувам вече да карам с много над ограничението (след последните получени актове преди половин година..) и реално колата се кара 90-110 МАКС. Защо ми е голям мотор? Със същата скорост на 6 степенна ръчна кутия на 1.8Т не мисля, че ще умра от шум в купето. От друга страна колегата както предлага за по-малък мотор не е много удачно. Идеята е като изляза извънградско да мога да изпреваря, а не да изпреварвам 15 секунди с 1.6 в страх, че скоро ще дойде завоя или някой състезател отсреща. Според мен най-удачният вариант е 1.8Т на газ, за да може да го има всичко изброено. Надолу са слаби, нагоре не всичко става като икономия на гориво и обслужване. Затова мисля, че съм се спрял правилно на тази концепция. Септември месец мисля да я дам да я пастират цялостно, да я нащракам и да пусна обява за бартер (за B7 седан 1.8T) (и/или) самостоятелна продажба.
  11. Нещо такова. Големият разход на гориво при 3.0 TDI не ме устройва ВЕЧЕ. Вървежа е едно, но реално не се водя състезател, за да карам по пътищата с висока скорост, а си карам 90-110. Защо да карам бърза кола, като няма да я пъна? Не ме устройва да сипя 50 лева нафта зимата и да мина едва 100 км градско. Не ме разбирайте погрешно, 3.0 TDI е страхотна машина, върви перфектно, но за града единствено е удобна заради автомата, всичко друго пада. Бързото набиране и изтрелване не ми помага по никакъв начин в градски условия. Извън града се кара приятно, но пак ще излезеш със 7 литра разход извънградско, ако я галиш между 90-110, което си излиза 15-16-17 лева, като в същото време може да се задоволиш с по-малък мотор и да излиза по-евтино. Просто се промениха преспективите ми за кола и не мисля, че е много удобно да служа аз на колата и като излезе ремонт, да си приготвям всеки път по 1000 лв, а при 3.0 TDI мотора това е задължително. Вече служих 2 години на колата и смятам да премина към по-лек вариант, в предвид условията на каране (предимно градски) и самият стил на шофиране (тоест моят, който не е състезателен). Разбира се, ще ме е яд да се разделя с такава машина, при положение, че вече е направена изцяло и няма проблеми, а цената за която трябва да я дам, няма как да покрие разходите по всички ремонти правени до момента по нея. Но все пак вече търся икономията, заради предимно градското ми каране в бъдеще. От B7 комбитата, нито едно не ми хареса. Всички вътре са пусти, а държат цени около 9-10 бона. Нито мулти-медия, нито мулти-волан и прочие. B6 седаните не са кой знае какво, огледах няколко и се спрях на 2-3, за които също не съм толкова навит.. https://www.auto.bg/obiava-92051964/audi-a4-1-8t-quattro-kozhen-salon-s-pamet-vnos-shveytsariya - Добра външна визия (не видях одрано, огънато) - може би защото е измита (плюс) - Без газово (минус) - още 2 бона за това - Добър кожен салон (плюс) - Памет (плюс) - Без мулти-волан (минус) - Без навигация (каквато и да е) (минус) - Подгрев (плюс) - Висока цена (?) https://www.auto.bg/obiava-49408581/audi-a4-1-8t - Приятен външен вид (плюс) - Изглежда вдигната отзад (?) - Фаровете дроп (минус) - Кожен салон добре (плюс) - Подгрев (плюс) - Цветен фис (плюс) - Възможен коментар на цената (плюс) - Пръскалки на фаровете (плюс) - Без мулти-волан (минус) - Без навигация (каквато и да е) (минус) - Без газово (минус) - още 2 бона за това https://www.auto.bg/obiava-88320573/audi-a4-1-8t - Биващ външен вид (плюс) - Вътре изглежда доста мръсна (?) - Без задни ел стъкла (минус) - Без мулти-волан (минус) - Без навигация (каквато и да е) (минус) - Сменени доста неща (плюс) - Няма добри снимки (минус) https://www.auto.bg/obiava-40773543/audi-a4-1-8t-quattro-gaz - Външни забележки (отзад) (минус) - Добър салон (плюс) - Излющени копчета на климатроника (минус) - Провиснала "жабка" (минус) - Навигация (плюс) - Задни ел стъкла (плюс) => Тази изглежда най-добре по интериор и екстри (според написаното в обявата) Нещо не ме грабват, но все пак искам да чуя вашето мнение. Междувременно гледам какви цени вървят A4 B7 3.0 TDI и започвам да плача, че ще се наложи да си продам колата за без пари, с толкова много екстри, сменени вериги и оправени проблеми.
  12. Ясно. Ще гледам да търся тази с повече екстри. По принцип не ми се кача от B7 към B6, но зависи от оборудването. Единствената обява, която намерих от три сайта за продан на коли, описваща критериите ми (б7 седан, 1.8т газ, ръчка) е тази: https://www.auto.bg/obiava-59164705/audi-a4-1-8t Това, което виждам аз е следното: - Волана е правен (следователно изтъркан) ( минус - грозен е ) - Кожата на задните седалки е вече цепната (при моята А4-ка няма такова нещо) ( лек минус ) - Кожата на предната шофьорска седалка е още по-напукана, а облегалката предполагам е с някакъв допълнителен плат, за да се пази или просто вече е хванала пътя.. ( минус ? ) - Без мутли-волан, въпреки че е с оригинална мултимедия ( ? ) - 5 степенна ръчна кутия ( ? ) - Цветен FIS дисплей ( плюс ) - Куатро ( плюс ) - Подгрев на седалките ( плюс ) - Без задни ел стъкла ( минус ) - Не виждам датчик за светлина ( минус ) На външен вид изглежда същата като моята - запазена, но тук е тъмно синя. Отвътре салона е запазен до някаква степен, без седалките, които е нормално вече да са тръгнали да се цепят от слънцето и времето без поддръжката със специалните "препарати" за тях. 9500 заслужава ли си? Други седани не виждам аз. Всичко друго е комбита. При B6 нещо не ме грабват особено седаните, но ако предложите нещо конкретно може и да се позамисля..
  13. Благодаря за коментарите. Да разбирам, че между B7 и B6 няма особена разлика? Кое е за предпочитане? Разбира се при B7 купето е с повече екстри и е по-красиво визуално. Но заслужава ли си B7, вместо B6 заради визията ако обслужване и проблеми са повече при B7, отколкото при B6? Двуумя се дали да е по-новата версия. Плюс/Минус 4 бона не ме бъркат, ако взема B7, стига да няма кофти проблеми и обслужването е да кажем като на по-старата версия - B6. По принцип ще държа да не е автомат, а ръчка. Въпросната обява я дадох като примерна. Не ме бърка дали ще е quattro или само предно. За предпочитане ще търся седан, но като гледам не са много като бройки в сайтовете за продан. Комби не е изключено, но като краен вариант (черно). За бартер единствено може да пробвам, стига да ми изкарат фактури за обслужвания и ремонти (което предлагам и аз по време на сделката на всяка част).
  14. Те това само защото всичките се мислят за рейсъри в градски условия. На мен ми стига да мога да се превозвам от точка до точка без проблеми, висок разход и много размисли, a при евентуално изпреварване да мога да дръпна колата, която изпреварвам без особени проблеми (те за това искам да е с турбина, вместо чисто 1.8). Иначе идеята за бартер не е лоша, ще помисля и за този вариант. Благодаря ти за мнението!
  15. Разгледах не малко постове по темата и все още ме боли главата и не знам към кое да се насоча. Разчетох се за b6 1.8t и 3.0 и съм склонен по-към 1.8t. В момента съм собственик на b7 3.0 TDI. Като обслужване ми идва в повече, защото всичко е по 1000. Вериги съм сменял и прочие (все скъпи ремонти). Горивото като разход ми идва и то в повече, при положение, че няма хубави пътища за каране, а използвам колата предимно в градски условия и тук-таме разходка 50-100 км. Насочил съм си вниманието към кола, която да е с по-леко обслужване и съответно разхода на гориво да ме устройва (тоест говорим за газ). Вниманието ми е към b6 и b7 1.8T двигателите. Гледам, има на пръв поглед (по снимки) читави 1.8T на B6 за по 5-7 бона, както и при B7 за 9-10 бона. След евентуална продажба на текущата ми собственост като кола, обмислям да закупя или B6 или B7. Интересуват ме мнения като евентуални болежки при B6 и B7 на 1.8T. Всичките ли стават за газифициране. (Най-вероятно ще се търси такава с готова инсталирана.) И каква е разликата при B6 и B7 като обслужване на един такъв мотор. Готов съм да дам до 10 бона за B7, стига да е положението почти като при B6 и да не излиза в пъти по-скъпо. Трябва ми ежедневна кола, която да не е със скъпо обслужване (скъпо говоря в сравнение с 3.0 TDI текущите му ремонти) и нисък разход на гориво (газ задължително), като визията за предпочитане е B7 разбира се. Пример за B7 1.8T: https://www.auto.bg/obiava-84877234/audi-a4-1-8-t-sline?fbclid=IwAR0ceAhUpjqOFCM8zNFW8MyraqFkm77bk2WlCyWEpIGwqAB_ScjAs2Bg88I
×
×
  • Create New...