Jump to content

A3 - 1.9 TDI

Members
  • Мнения

    74
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Стара загора

Последни посетители

881 профилни разглеждания

A3 - 1.9 TDI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. A3 - 1.9 TDI

    Форсиране

    При мен също се получи този номер няколко пъти , беше студена( причината беше бързо изнасяне от кръстовището не бяха чак критични, макс 3000 оборота даже нямаше и толкова) то бяха големи чудесии направи огромен плътен черен облак и чудесно петно на асфалта, почна да пищи загасна...следователно после чаках , запалих я и всичко беше 6. Четох за какво става въпрос и пишеше , че колата влизала в авариен режим, за да не се прецака двигателя, не знам колко е вярно, но все пак аз да си кажа
  2. Малко различна визия
  3. A3 - 1.9 TDI

    Проблем със Турбо

    Направи диагностика и на дебитомера!
  4. Имам приятел с 1.8 Т бензин/газ и колата има “сейфти чип” слаган в Швейцария и колата изкара 174 конски сили. Колата върви както на газ така и на бензин доста силно. Не му мисли шибай чип и си ти.
  5. Ако правилно съм те разбрал говориш за буксата, която се щрака там отзад на фара най-долу Ти си бил с фейс фарове нали така ? И ще слагаш пак фейс фарове ? Ако е така мисля , че нямаше разлика в буксите. Има разлика ако си с преди фейслифт фарове и решиш да сложиш фейс фарове...там едната букса е кръгла, а другата овална ( която мисля е точно на фейс фаровете )
  6. Същата тапа я има и под мокета на шофьорското място където е намокрено . Погледнете и там , че сигурно и тя е за смяна.
  7. Твърдо подкрепям мнението на колегата. TYC има най-добри мнения.
  8. Като гледам колегата е пускал тема за съединител и е написал : Здр колеги имам ауди а3 1.9 131 коня Извинявайте объркал съм се с променливата геометрия. Допускат се грешки няма нужда от такива заядливи коментари. Явно вече във форума единственото нещо, което се прави е да се заяждате. Вместо да помагате, вие се заяждате кой какъв бил и какво сътворил от “Фейса”.
  9. Така като гледам си 1.9 тди 131 коня => си с променлива геометрия. При 90% от хората с такива турбини се среща зацапване на актуатора. Изчисти го , прегледай си и всмукателния колектор като също така според мен си затапи ЕГР клапана.
  10. Казвам какво знам, не налагам , че е това. Опитвам се да помогна нали затова е целта на форума - да си помагаме. Смених преден ляв пак светеше и не работеше. Тогава говорих с един човек, който си гледа също ABS-a и ми каза , че са на кръст преден ляв-заден десен и обратното. Дали е така или не е само немеца може да каже. Успех колега.
  11. Аз знам , че преден ляв и заден десен датчик са заедно. Както и преден десен и заден ляв пак са заедно. При мен даваше преден ляв- смених също и заден десен и се оправи работата. Работи като швейцарски часовник.
  12. A3 - 1.9 TDI

    Трудно запалване

    А горивния филтър?
  13. Знаеш ли, че е точно за това... напълно изключих, че съм си махнал машинките понеже не работят. А толкова си блъсках главата какъв е този кабел. Евала
×
×
  • Create New...