Jump to content

Plamenf300

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi b6 1,9 tdi

Персонална информация

  • Локация
    Cyprus

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Plamenf300's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега ,отстрани ли си проблема с предърпването,какво се оказа
  2. мерси колега ще видя да ги проверя тея работи,щотот EGR , сме го затапили ,ще проверим и останалите работи да видим какво ще излезе,иначе колата си върви бес проблем ,даже имам чуството че взе да върви повече?
  3. Здравейте,искам да споделя по темата какво установих вчера. Паля си колата сутрин ,исчаквам я да поработи около 5 минути преди да тръгна,и реших да напомпам спирачката няколко пъти да видя как е педала,умеква ли,твърд ли е,и след няколко напомпвания и задаржания на педала,чух как виенето на турбото спира и след около 2-3 секунди пак започва да вие,пак напомпвам няколко пъти и задржам ,пак спира да вие и после пак . та това означава според мен че нещо с вакумите не е наред. Ако някой може да помогне,ще съм благодарен
  4. Може ли е да е дебитомер,някой датчик,вакум или нещо подобно. Като пусна климатроника на място и вижаш двигателя как се тормози прес определени интервали ,сякаш не му достига гориво,въздух или ток. Ако може някой да помгне ще съм благодарен.
  5. Здравейте колеги. Искам да попитам за мнение,ако някой е имал подобен проблем. Та колата е б6,1,9,130 коня,като пусна климатроника и двигателят започва да се тормози,претриса на моменти,като карам грацко се случва от сфетофар до сфетофар като спра,и оборотите падат до 800 и имаш чуството че работи на 3 цилиндара,и все едно ще исгасне,но след около 10 секунди се оправя. Вдигна се и расхода,със и бес климатроник,като я закачим на компа непокзва нищо,незнам какво да правя
  6. За сега ще карам така,пък дано не се счупи нещо,защото тука за рециклиране на турбо в (кипър) парите излизат колкото за ново от България,около 600 евро за рециклиране Ще проверя за този луфт на перката да ли го има,защото на диагностиката нищо непоказва,всичко си е добре. Благодаря все пак
  7. Ходих при един майстор който се занимава само с турбини,погледна я,чу я,и видя че като натисна педала спира да вие,и после пак започва,и ми каза че турбото си отива и трябвало да госменям,та за това питам ако някой е имал такъв проблем,да сподели.
  8. И аз смених меката връска след турбото че се беше закъсала и каапеше по-малко масло от EGR,ама това с виенето го имаше от преди това,и сега взе да се чува повече,сякаш свири и от аспуха ,дразнещо е
  9. Виенето си идва от турбото,чува се,от какво друго може да е?
  10. Ами шумът който се чува идва от турбото. От какво друго може да е Виенето се чува от турбото,от какво може да е друго?
  11. здравейте. Имам ауди B6 1,9 TDI,130 коня. От извесетно време като запаля колата и след около 3-4 минути както работи на едно място,започва да се чува как вие турбото,и не спира да вие. След като чукна педала на газта леко и спира,и след около 2-3 минути пак започва. След няколко километра каране имам чуството че постоянно вие и неспира,иначе колата си върви добре,набира здраво,не пуши повече от необходимото. Ако може за съвет какво да правя,да мисля за ново турбо или нещо друго се е случило. Благодаря
×
×
  • Create New...