Здравейте колеги , в Събота преживях лека тегава ситуация с моята кола , която е Audi A3 1.8T 150 к.с quattro (1999г.)
Ситуацията беше следната , взех колата от газаджийте с нов газов инжекцион ,но на път за работата на жена ми 2-3 пъти я натиснах от място на два от светофарите , но на бензин (казах си все пак е нов инжекциона да не го натоварвам все още). Пристигам на работата на жена ми усещам миризма на запалено 😕 уви вдигам капака на колата и виждам ,че зад самия двигател долу в дясно откъм пасажера има лек пламък (Ще приложа снимки) И накратко изгасен е малкия пламък колата след това я закарах при газаджийте за проверка на инжекциона и цялата система всичко е окей. Следното което установиха е - миризма на суров бензин отзад като се застане на колата и доста голямо напичане на генерацията от началото до края. Колата работи по-неравномерно на бензин , а на газ е перфектно. Какви според вас може да са причините за суровия бензин дето се усеща и нагряването на генерацията.
П.с колата като се кара на бензин или газ и се подаде газ на место има лек гръм който се чува от генерацията.
Ще се радвам някой , който е имал подобен проблем или знае от какво се случва така да пише 🙂 Ще помоля и без заяждания 🙂
Колата беше при майстор вчера (08.12.22) и според него е нещо от генерацията и на диагностика му излиза ламбда сонда, а чек не свети. Колата е без катализатори и вчера вечерта светнах с фенерче и видях че тръбата както продължава след меката връзка и черна на въглен и самата резба където се завива сондата(а огъня беше 2-3 см висок и е горял само там където се вижда на снимката)