Jump to content

Cunami19

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Cunami19

  • Рожден ден 23.10.1991

Друго

  • Kaра
    Audi 100 aah

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Cunami19's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Какво са тези клапанчета в главите имам подобен проблем Той е следният Колата не студено палене държи 2 бара на място като загрее държи 1.5+/- като изфорсирам вдига до 2 дори и студена
  2. Колега започна да ми изхвърля втора брутално от нищото какво да правя или каква кутия да търся 5или6 степенната или цяло куатро ? Някаква насока? Имам кутия от 2.0 16в куатро става ли?
  3. Колега това ,го намирам , но долната част тампона с втулката е доста износена и ме интересува дали може да ремонтира или да се намери ново
  4. Колеги помогнете с намирането на ремонтен комплект за скоростния лост особено за долната част чашката с тампона защото с този луфт навсякъде полудевам
  5. Много съм навит за идеята за събор C4 но нека е догодина поне да я донаправя с всички замислени идей както и да а я боядисам, че статата чанта колкото и да е влачена, да е лачена ,? Ако чакаш стандартния демпферен маховик да сдаде багажа няма да стане вече е на 20+ години и със сигурност не е мръднал. Не е някой от ново поколение боклук който на 100000 да е за смяна даже и по малко. Това са коли правени с материал и качество щом ги караме и тормозим още и имат оригинални части по тях значи са си машини.
  6. До колко килограма да олекотя маховика от 5ак
  7. Коя кофигурация е по добра? Елетроника и двигател 2.8 Или Конфигурация 2.6 с карантия от 2.8 и електроника от 2.6
  8. Макс 230 на спортното и права генетация съм правил, но с мъка със стандартното и генерациа от АСЕ , но до 200 важи. И съм се сблъсквал и с НЕДОЗАВИВАНЕ в по лоша настилка, но с игра с газта и волана всичко се оправя, и много често с ПРЕЗАВИВАНЕ по кръстовищата и то разбирасе умишлено де, както и НЕЗАЦЕПВАНЕ пак по светофарите подскача на масто и задницата се чуди на къде да хване и след това като тапа от шампанско пиуууу..... ,а сега съм с гуми 215/60/17 и е по тегаво за келешлъшки изпълнения но пак стават. А зимното носене по заснежени участъци е неописуемо преживяване КЕФ докато не писне за гориво и после пак . Но колата е доста маневрена за такъв кораб и 4*4 .
  9. 2.6 с карантии от2.8 не е ли чисто 2.8
  10. И не съм тоя и не е велика идеята ... Провокираш нещата до словесен конфликт не е нужно.
  11. Kapitango Сменях го този датчик с друг от 100ца 2.0 16v ace която ми беше донор за окачване и други работи. И все същата работа няма как и двата да са леш. За това се допитвам до форума. Къде се намира разтоватващия клапан за маслото и как може да се поправи или подмени ако се предлага ?????
  12. На мен ми е ясно, че няма да е бегачка но колата ще се усеща и представя по-добре, но махнах спортното което е оригинално s4 окачване защото опираше навсякъде и не е проходимо. Та кофтито е че се разклопа всичко и се вкарах в голям филм с окачването но майната му кеф цена няма. А пича с аце-то жив и здрав и kapitango ти го каза: Не струват тия отживелици и изобщо не си ме ядосал и няма за к'во. Просто се обосновавам на факти от опит. Мойте глави ги резнаха с 0.3 а гарнитурите си бяха стандартни но понатегнахме с един майтор болтовете повечко (нови разбирасе) защото ключът издаде багажа.Всичко е портнато тялото на дебитомера до изпъскателите включитено и колата си възвърна поумрялите кончета . И имам малък проблем с маслото държи 2 бара студена дори и при форсаж, а когато загрее пада на 1.5 на място и при форсаж се вдига до 2 бара Дали е фирясал разтовареащия клапан на маслената помпа .
  13. Свръх модерното не би да е механичният инжекцион с 5а дюза за студен старт. При наличие по същото време ел.инжекцион и ел.дебитомер. Не разбрах кое е свръх модерното освен ,че е по агресивен твойте думи . Един фен на хонда ме надъхва за 6 карбуратор но не ме кефи идеята за елиминиране на безотказната инжекция за момента е ред е двойна генерация и стърган маховик от 2.3 Все пак благодаря за идеята ще помисля пак за това. П.П. Или по-добре ще му насадя едно СВРЪХ МОДЕРНО АСЕ Н@ 950001 мили от италия с 3пръста нагар в картера и главата СЪС СПУКАНИ КОЛЕКТОРИ ,ЧЕ ДА ГОРИ И ДА СИ МИСЛЯ ЧЕ ВЪРВИ МНОГО ЗАРАДИ РАЗХОДА и ще махна куатрото и му слагам 4 летни галоша за зимата че да го рова до мигачите в сняг и да е като танка руди . Ко че кажеш за таз яка идея?
  14. Мотор е ЖИВ и е ревизиран напълно вече има поне още 200 000 живот ,но търся начин да пооправя мудността зададена му от завода. АСЕ на 20г. спукана глава с износена верига на валовете ,стара и непоправима механична бензинова система, без опция за газов инжекцион много по морално остаряла конфигурация от AAH2.812V като разход с 2/3 литра разлика и много по куцо при quattro. Хайде моля ти се колега преди 20 години като ти е било мечта е изглеждало по друг начин ,но сега сме 2018 погледни на нещата РЕАЛНО и не казвай на черното / бяло. По-добрата алтернатива на ауди АСЕ е VW ABF премахната механична инжекция заместена от електрическа и възможности за барникане. П.П. И ако е ауди ще е quattro иначе всяка друга марка може да ти предложи екстри, вървеж и др. ,НО не и QUATTRO. Това е чарът на тази марка!
×
×
  • Create New...