Jump to content

tondo78

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tondo78

  • Рожден ден 20 Февруари

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI BMK

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

674 профилни разглеждания

tondo78's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз имах сходен проблем моята ключалка беше блокирала в положение на никаде от това че не се използва пичовете от keyplus без да я разглобяват махнаха само ключалката и я раздвижиха.Както каза колегата zdrash махнаха само еди или два винта и леко с ключа излезе целия патрон, явно ти имаш някаде в тези винтове проблем.
  2. Колега аз да ти кажа не го гледай че е VALEO, не е същото дори да е и 120-150лв(демек от по хубавите).Аз когато брах ядове ходих до Порше Изток за оргинално мисля че ми казаха около 180лв и бях готов да го взема но мал шанс нямаха го наличнос поръчка и доставка.Затова взех възможно наи евтините четки и с малко часовникарски приоми ги пригодих ги и ги запоих на старото релето до ден днешен съм с тях без проблем. П.п Часовникарски имам впредвид пилене и пасване по самото реле пружинките използвах от старото
  3. Колега аз съм със обикновено окачване тип -1BA карам с 245/40/19 със същите джанти разлика във возията почти не усетих но нямам крива джанта вече две години а на 35 не бяха така нещата. П.п въпреки че всички гумаджий казваха че няма да станат пробвал съм и 245/45/19 влизат и не закачат но само за проба
  4. https://telegra.ph/Televiziya-05-03 Здравейте, ако някой иска да глeда IPTV телевизия е нужно да изтегли приложението Telegram от Google play и след това да натиснeте тук 👉 https://t.me/BGtvfree Там ще намерите видео и адрес с който ще си гледате телевизия за месеци. БЕЗПЛАТНО И няма да има нужда да сменяте всеки ден iptv линка🙂. А за тези които нямат андроид устройство а смарт тв има m3u линкове които всеки ден ще се подновяват.
  5. Здарвей колега Boikoff ако се стигне до смяна на компресора задължително настояваи за нов дехидрататор и разбирасе нова капилярка като след сглобяване на всичко промивка преди пълнене на фреона защото остават по някога боклуци.Според мен си за компресор симтоми преди да си замине напълно.
  6. Стефан каза че сигурно когато са сменяли компресора не са промили системата защото било малко повече разправия и се правело с някакакъв препрат които се зарежда в машината и всички боклуци от смяната е поела капилярката(толкова за разбирали според мен )но хубавото е че нямало грам стружки което било показателно за състоянието на компресора.
  7. +1 за Elbatron Service вчера и аз ги посетих за профилактика като колегата OvivO на мен до сега никога никой не ми беше сменял така наречената капилярка ( а не че не съм го обслужвал даже преди 2г смених целия компресор)беше страшно учудиха се как изобщо работи иначе вътре имаше 400г. от 530г.
  8. Полезна информация BSS означава бит синхронен единичен проводник. Има 3 различни BSS сигнала. Разликата между тях е възможността за показване на различни грешки на алтернатора: BSS-1 = показва само механична или електрическа грешка BSS-2 = показва само механична или електрическа грешка BSS-3 = показва само механична и електрическа грешка Не е възможно да се сменят регулаторите BSS-1 и BSS-2 помежду си, тъй като автомобилният ECU може да попита за определена грешка и ако не получи правилния отговор, той ще покаже грешка в алтернатора (лампата за зареждане е включена) на таблото за управление. BSS-3 може да се използва за BSS-1 и BSS-2, защото е универсален (BSS-3 може да предостави информация и за двете грешки). Всички регулатори на напрежението на BOSCH са BSS-3, така че никога не трябва да го сменяте с друг регулатор. Трябва да се внимава с регулаторите на VALEO, защото те се предлагат в 3 различни опции: BSS-1, BSS-2 и BSS-3. От нашия опит знаем, че засега е невъзможно да се закупят нови VALEO BSS-3 регулатори. Например, на автомобилите от серия BMW E60 от 2003 г. и нагоре има монтиран генератор Valeo TG17C010, който има система BSS-2 на борда. Няколко години по-късно те използват същия алтернатор, но неговият номер е заменен от TG17C048, който има BSS-3 регулатор. Ако поръчате регулатор на напрежение Valeo за този конкретен алтернатор, ще получите BSS-2 регулатор. Ако закупите нов генератор TG17C048, той ще бъде оборудван с BSS-3 регулатор. Проверихме сигнала, идващ от ECU на BMW E60, който имаше TG17C048 (BSS-3) OEM генератор, но беше BSS-2. Вероятно заводите на BMW се готвят да надстроят протокола в BSS-3, но засега просто оборудват автомобилите с алтернатори BSS-3. Най-вероятно BSS протоколът вече няма да бъде разработван, тъй като в бъдеще те ще използват новия LIN-INFINEON. Същата ситуация е и с BMW TG17C034 и VW TG17C020: OEM се предлага с BSS-3, следпродажбен BSS-2 и трябва да работи без проблеми. В такива ситуации ще Ви посъветваме да поръчате един от регулаторите на напрежение Valeo и да проверите дали наистина е BSS-1, BSS-2 или BSS-3 регулатор. По този начин ще знаете със сигурност и бихте могли да монтирате този специфичен BSS регулатор на този алтернатор. По този начин не е необходимо да имате много различни регулатори за всеки различен BSS алтернатор.
  9. Доколкото почетох този реле регулатор се вгражда в доста генератори и в доста други марки явно по безпристрастни към OEM частите Valeo 437507+437527, Valeo 437528+437542, Valeo 440039+440184, TG16C010+TG16C014, TG17C020+TG17C023, TG17C024+TG17C039, TG17C040+TG17C044, TG 17C054
  10. Здравейте споделям моя скромен опит за да може да послужи на други колеги. Колата ми е с BMK мотор и реших да сменям реле регулатора на алтернатора понеже зареждаше на акумулатора много слабо 13.0V - 13.2V, отпред веднага след алтернатора малко повече 13.6V - 13.7V , по таблото нищо не светеше и на VAG нямаше грешки в " battery regulator" нито в други модули. Речено сторено свалих алтернатора VALEO 180A 8GV(с малко мъки ),свалих релето здраво и почти нямаше четки но не се беше окопало, по неговия номер VALEO 2608222 поръчахме с майстора чисто нова също VALEO. До тук беше всичко ОК сложих го проверих долу самата буксичка изчистих я щракана много добре сложихме ремъка всичко супер зарежда на алтернатора 14.5V на акумулатора 14.2V супер, но грешка не я закачих на VAG за да видя там как са нещата.Сглобихме всичко и веднага проблемите грешки колкото искаш а и не искат да се трият, в следствие на тези грешки 02254 - Interface to Generator /No Signal/Communication - Intermittent 02479 - Partial Consumer Shut-Off Active колата почва да изключва една по една системите като ESP и като влезеш да изтриеш грешката ти казва да си провериш модула на алтернатора.Обратно на операционата отново цялата процедура ново реле тоя път HITACHI отговарящо на спецификациите за VALEO(малко по евтино) и за всеки случаи и още едно METZGER(доста по скъпо от VALEO).Сложих първо по скъпото викам дано стане НЕЕЕ,отново познатата вече процедура пак алтернатора долу и слагане на поредното НЕЕЕи тук на камък,а забравих да кажа че колата понеделник ми трябва и ще патувам.Шах с пешката♟️ 3 релета и нито едно не иска да си говори с AUDI, изпуснахме работното време на Порше софия изток а никаква гаранция че го имат на склад а не е с доставка(за цена незнам). Аз лично реших проблема по старомодния начин просто смених четките на старото с малко часовникарски приоми но станаха взех някакви четки които намерих пригодих ги и ги запоих за релето.Така сглобеното реле незнам до кога ще изкара но след монтаж на колата всичко си доиде на място грешките изчезнаха другите които се бяха появили се изтриха и колата заработи както трябва.В момента на алтернатора дава 14.2V a на акумулатора 14.0V може и по добре но аз го отдавам на самото реле.HAPY END П.п Поуката за мен достигната чрез 2-дневени упражнения заедно с майстора е че когато следващият път реша да го сменям това реле просто ще взема оргинално защото сега едното VALEO не можахме да го върнем и си остана за моя сметка.Ще проверя за цената на оргиналното но според мен е около 200лв. а на METZGER беше 170лв. разликата ако е такава не си заслужава 🏋️‍♂️гимнастиката.
  11. Малко развитие след доста четене успях да адаптирам фаровете най накрая и вече не бие грешка.Добра помощ получих от един колега от руския форум, защото по описанията на VCDS Ross-Tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Headlight_Aim_Control_(Xenon_Plus)не се получаваше. Дано това е полезно за някои колега като мен https://www.audiworld.com/how-tos/a/audi-a6-c6-diagnostic-guide-for-adaptive-headlight-problems-421223 при мен стана
  12. При мен нямаше никакви симтоми стана изведнъж добре че беше намясто и на обороти. Оргиналната я докарах до 550лв. с всички възможни отстъпки които можех да намеря.Иначе като развитие на темата взех SNR-алтернатива но нова,смених термостата,обтегача,ролките и ремъка отпред както и антифриза но боли😂.при свалянето ми светна чека за нивото на фаровете и неиска да гасне сега го мъча него.....🔧⛏️⚙️
  13. Здравейте колеги имам дилема относно смяната на демферната шайба,оргиналната е много скъпа а афтър маркет нямам мнение за тях гледам че има от 100 до 500 лв. дайте мнения и евентуално някаква читава марка.Предварително БЛАГОДАРЯ!!!
  14. Забравих да питам дали някои ги ремонтира тези усилватели BOSE 4L0910223 G,гледам братята руснаци ги ремонтират вече,дали някои любопитен в България си е играл да ги пробва?
×
×
  • Create New...