Jump to content

tanuco

Members
  • Мнения

    5425
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tanuco

  • Рожден ден 3.08.1981

Друго

  • Kaра
    ше А4 В5 1.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Карнобат
  • Интереси
    Стари пачници и млади бамбини :)

Последни посетители

4946 профилни разглеждания

tanuco's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Днес карам почти цял ден и всичко си работеше добре. Нещо се беше бъгнало управлението по някакъв начин. Ако пак го направи тогава ще търся сервиз. Но може би наистина някъде губи контакт от лоша връзка заради окис...ще наблюдавам.
  2. Предпазителите къде се намират?
  3. Здравейте! Колата е А4 от 2000 г, фейсовия климатроник. Днес както карам и тръгнах да увелича степента на вентилатора, без успех. Започнах да натискам и други бутони на панела, никой не сработва, включително и бутона OFF. Дори като загася колата и извадя ключа и стои няколко часа, пак е така. На какво може да се дължи? Преди това, няколко месеца откакто я имам забелязах, че имаше едно цъкане през няколко секунди някъде в дясно, под жабката. Също така вентилатора се увеличаваше сам, без да е в режим auto.
  4. Като цяло нямам навик да пипам нещо, което работи и няма индикации за повреда. Ако тая кола не съм я продал до следваща смяна на ангренаж, чак тогава мисля да се сваля капака и да се прави оглед.
  5. А тези тапи могат ли да се сменят превантивно като консуматив, за да се избегнат проблемите с тях?
  6. А тези тапи на вала поради каква причина биха паднали? Иначе моята кола върви добре, няма разход на масло. Само като е студена, при първия старт се чуват повдигачи за няколко секунди и после утихват.
  7. Здравейте! Понеже карам 1.9 ПД ajm мотор си задавам въпроса, дали трябва да очаквам в един момент прословутия проблем с износени повдигачи и разпределителен вал? В различни теми по форумите често се дискутира това как 1.9 ПД имат тия проблеми. Обаче гледах едно руско видео точно на тая тема и там казва човека, че износването се случва само при проблем с уплътнения на дюзите, когато нафтата разрежда маслото или се използва неподходящо масло. Вашата практика какво показва?
  8. Извинявам се, че скоро не съм дал отговор...Та в крайна сметка подмених клапата за плавно гасене, вакуума и О пръстена на ЕГР. Сега няма никакви грижи.
  9. А дали нещо може да прецака или не?
  10. Свалих ЕГР и наистина имаше много нагари. Почистих го, обаче счупих малката тръбичка за вакуума на клапата. Пластмасова е. Залепих я с епоксидно лепило, намазах със силикон О пръстена.....изчаках няколко часа и запалих, карах колата. Вече не изхвърля масло. Обаче сега някак повече тресе при гасене. Дали се прецака оня вакуум дето счупих тръбичката и да не гаси плавно?
  11. Нищо няма да свалям, само егр ми е зор.
  12. Ако запуша дупчиците с течен метал или подобно дали ще влоша работата на двигателя? Защото ще може да се направи такава обработка. Въпроса е после какво се случва?
  13. Здравейте, колеги! След няколко годишна раздяла с марката, отново карам Ауди. От скоро имам 1.9 116 коня , AJM мотор, 2000 г. Тече ми егр-а от горната част. Възможно ли е да се сложи рейс пайп, без да се налага софтуерна намеса? В смисъл само свалям клапана и монтирам тръбата и плочката за запушване на маслените пари.
  14. Здравейте! Имам един такъв лек луфт и потракване, като разклащам рязко волана или при навиване на място, понякога и при рязко спиране от ниска скорост. Смених единия накрайник и дори по-зле стана. Един вид проблема се локализира само на едно място. Някъде под таблото към педалите се чува. Рейка ли е , някой разбит лагер към кормирото ли? Идеи? Ако е рейката, луфта може ли да се обере?
  15. Имам повдигачи от старата глава на Б4-ката от преди....Масло не пипа много, но и гумички ще сменя. На километраж съм 292 000 км.
×
×
  • Create New...