Jump to content

Zinoto

Members
  • Мнения

    468
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А3

Персонална информация

  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

4142 профилни разглеждания

Zinoto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. По-добре се откажи, като нова е била Евро 2, ТДИ,които са с евро 3 са с различни дюзи, по малко гориво от помпата, друг софтуер, мисля, че и в катализаторите има разлика... абе доста неща... а на теб ти трябва евро 4, единствено Рено ако не се лъжа имаше двигател, който покриваше евро 4 без ДПФ, а той не е просто филтър, цялата философия на двигателя е подчинена на него и самопочистването му.
  2. Ако номера на мотора започва с букви AGR има електрически клапан, който управлява турбото. Най-вероятно той е за смяна. N75 метален е отвън, ако е пластмасов с бяло отгоре, тогава мотора не е AGR и освен, че трябва да се провери този клапан, трябва да се провери дали се движи актуатора на турбината.
  3. Здравей колега.

    Ако не те притеснявам , ми звънни когато имаш възможност. Или остави тел аз да ти звънна. Моят е 0889626463

  4. Огледай хубаво за течове по горивната система
  5. Автора на темата на първо време да отиде на диагностика и да му проверят центровката, а може и помпата да е за регулиране. На колко километра е колата? Може и една компресия да се премери. Харчи ли масло?
  6. Zinoto

    1.9tdi pd 105кс не пали

    За захранването на моторния компютър. Сиво на цвят с надпис 458
  7. Възможно е да е електрически проблем, например буксата на дюзата или кабела, но са вътре под капака на мотора.
  8. Zinoto

    1.9tdi pd 105кс не пали

    Виж релето, не помня кой номер, търси сив цвят, отпред над акумулатора в кутията.
  9. И аз имам нужда от по-сигурна информация. Освен, че е с верига и пиезо инжектори имат и клапи на колекторите, дали правят проблеми?
  10. Zinoto

    Теч на ГНП

    Първи канал гледай. На запален мотор и загрял двигател я нагласи на 2,6-2,8
  11. Датчик за дифернциалното налягане на DPF филтъра. Може да се наложи да го смениш.
  12. Трябва да се види как е синхронизацията, не е от изгоряло масло, но колата май е на повече от 400 000 реални километра.
  13. Конденза си е обикновена пара, сивият дим не е пара!
×
×
  • Create New...