Тази кола е на обява от доста време...може би има причина.
Иначе по мотора има много неща, които са опасни - пукнато PCV, което смесва масло и антифриз, течаща помпа за високо налягане, която пак цапа маслото, протекли радиатори в чарджъра, което пък текат в клапаните директно...това са нещата, които убиват мотор.
Иначе течове от всякакъв тип, поиздухани дюзи, изпечени пластмаси, нагари от директното впръскване. На 250к и нагоре вече и хидравлика и други периферии.
Скъпите неща по ред на номерата са: работа, дюзи, помпа високо налягане, хидравлична помпа, чардж кулерите, вариаторите 2бр и веригите. Сигурно забравям други неща.
Търсил съм кола наскоро, читава в момента в мобилето от този тип няма. Единствения лъч светлина е че мотора е много хубав ако става за нещо като състояние