Jump to content

ShoxXx

Members
  • Мнения

    1729
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

5 Последователи

Относно ShoxXx

  • Рожден ден 23.10.1985

Друго

  • Kaра
    квот дойде

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

4492 профилни разглеждания

ShoxXx's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. На мен един познат ми разказа кво е чул от двама други, дето си говорили пред един сервиз за тия фарове... Няма значение фейс ли е, не е ли фейс - всичките имат проблем и не са само те. Всеки си намира начин кво да ги прави и тва е. Така като гледам до тука всички разбират за кво иде реч, знаят тънкости, познават матряла.
  2. Сиреч тия са по-по-най и от завода?
  3. Пичовете от Пловдив предполагам са го оправили, така че скоро ще е при некви пичове от София да го оправят как си требе
  4. Може и на самите фарове да видя напукани ли са джамовете. Може и ако имаш снимка когато са запотени, за да ти кажа нормално ли е или не.
  5. Може ли някакви снимки?
  6. Тя верно е уникална - за тия пари си е единствена направо. Поне повечко екстри да имаше.
  7. Не свети по-слабо. Хората, които тепърва започват да карат коли с лед фарове или матрични фарове минават през този период. При нормалния фар сме свикнали да има силна светлина пред колата и да отслабва с отдалечаването от колата. При лед фаровете го няма това силно и ярко петно точно пред колата. Светлината е по-наситена до по-надалече, без да е ярка точно пред колата. Повечето хора, които карат в градски условия дори си мислят, че 15 годишна кола свети повече заради силното петно точно пред колата. На тези фарове в случая силата им е точно на тъмен и дълъг път, па и ако асфалта е пресен и черен и с нова маркировка - бетон.
  8. Прав си. Тоест той е прав. Ся проверих - еднакви са
  9. Калници и капак не се сменят. Фаровете се сменят задължително. Може да изглеждат еднакви, но реално са с различни размери и начини на захват фаровете в долната им част, която не виждате при монтирана броня. Който не вижда разликите на тия 2 снимки е за очен.
  10. LED фаровете на много коли се запотяват и това е нормално. Първо да кажа, че няма никакъв смисъл да сваляте капачки и да духате със сешоар вътре, защото фаровете си имат вентилатор, който охлажда диодите и на практика играе ролята на тоя сешоар. Точно този вентилатор обаче много лесно размества целия въздух вътре във фара. Когато навън е влажно и вътре във фара въздуха е влажен. Когато пуснете фарове, вътре във фара става топло и влажно, а отвън остава студено и влажно. Който е бил редовен в часовете по физика ще разбере какво казвам. Ако фаровете започнат да стават на капки вътре, това вече е друго и фарът пие вода от някъде.
  11. Ама има хедъп, което пък е странно. Макар че хедъпа винаги се поръчва допълнително. Стоповете се преправят, за да има оранжево. Технотест като по български може и без оранжево да се мине, но КАТ не. Има стопове и под наем вече, колкото да минеш. Ако те набарат по улиците обаче - греда жестока, защото ако не си убедителен може да те спрат от движение.
  12. Що така не ме грабва...дистроници няма, камери, заден подгрев. Странно е поръчвана за САЩ. Просто искаш рама и няма нужда и от сайтове. Пишеш в гугъл и ще ти зареди снимки как е била като е купувана. Стоповете ако са правени въобще е добре да се знае кой ги е правил, щото там като се окаже, че са калпаво направени, след 2 месеца ще търсиш стопове дет се вика. Отпред в ляво при подкалника има странни луфтове.
  13. Grand Theft Auto vs Need for speed Sofia gettto edition Като цяло не ти препоръчвам да се движиш с такава серионза сума в София! Да не говорим, че пред нотариусите винаги има по 2-3 момченца с черни якета и не особено приятен вид, които само чакат някой да се явне сам преди изповядване на сделката. Имам един колега, който е бая здравичък и същевременно не обича да мисли много. Е такъв човек ти трябва. Него можеш да си го наемеш и за един ден дори като охрана точно за такива ситуации. Даваш 100лв, ама знаеш, че нямаш драма. За различните градове има обяви на такива хора, които предлагат такава услуга.
  14. Без да се смени рефлектора не знам как са станали като електрожен, ама като го смениш сигурно ще станат като лазер
  15. ShoxXx

    Обща тема: Audi A4 B8

    Чак нормално не е. Това е част от процеса на регенерацията на DPF филтъра. При започната и недовършена регенерация перката духа след гасене. По принцип регенерация трябва да прави на един резервоар градско или окоро 600-700км. Ако я прави често - това е знак за проблем в DPF-а.
×
×
  • Create New...