Носачи за Ауди А4 8К2, 8К5, 8КН от 2010 год. Комплекта съдържа 16 части, долни носачи, горни носачи, външни и вътрешни накрайници, шенкелни болтове и алуминиеви биалетки.
Мериш диаметъра на амортисьора и намираш тръба със същите размери ( ако няма отиваш на стругар ) . Сваляш пружината и махаш ламарината и там слагаш втулката, по този начин натягаш пружината .
Иде реч за проблеми с педала на газта. При мен лично на моя Пасат Б5 - 1997г. 1.9ТДИ 110к.с. Когато шофирам и вали дъжд автомобила влиза в сервизен режим. Лампата на таблото светва, подържа до 1100об./мин. и нямам подаване на газ. Качен за диагностика с VAG-COM изписва следната грешка: 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent Майстори всякакви всеки със своите идеи и съвети. Един иска да сменя педала друг ECU-то, трети друго и тн. А проблема е никакъв а решението му просто. Във мн. чуждестранни сайтове е описано точно това решение което подейства и при мен. А именно: С годинките и явно податливо на влага при дъжд проникваща в кутията на ECU-то която се намира под предния капак и овлажнява конектора от педала до ECU-то. Самата букса е в ъгъла до едниния винт на капака и от там се овлажнява. При мен лично беше клеясала и това създава проблема и не прави добър контакт особено при влажно време. Просто се почиства с контактен Спрей и всично е вече наред. Показвам каде точно се намира на снимката.
Скачай смело щом го купуваш на цената на голф няма какво да мислиш, а и хората които разбират от турбини са ти под ръка. ( тази турбина на автомат дори с чип не можеш да я счупиш )
Щом ти харесва воланчето иди в една морга и търси VW голф, пасат, венто 88-96 год. каквото падне повечто от тях имат адаптор от малък към голям шлиц http://www.ebay.de/itm/Vw-Golf-1-2-3-4-Jetta-T2-T3-Adapter-Hulse-Lenkrad-Lenkradadapter-Nabe-klein-gros-/221080757722?pt=DE_Autoteile&hash=item337970a5da