-
Мнения
1681 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно HCOHCO
- Рожден ден 6.03.1986
Друго
-
Kaра
B4 ABF, A6 C5 1.9TDI
Контакти
-
AIM
оп
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
-
Skype
hco-gr44
Персонална информация
-
Локация
Bulgaria , Sofia
-
Интереси
много са
Последни посетители
4590 профилни разглеждания
HCOHCO's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
AJK няма втори сонди...
-
51 mm e тръбата,прекатовете стават на прах.Основните катове си ги пазя.Слагай права тръба не се занимавай със резонатори.Ето как се свалят http://s4mods.com/b5-removing-dps-to-make-piggies-for-6spd/
-
2 преката и 2 основни катализатора.Общо 4 на брой ,малките са веднага след турбините,а другите под колата.Малките се къртят през фланеца ,а големите се заменят със тръби.Колата остава тиха отново.Единствено се чуват как турбините свиркат.Ето така изглеждат
-
При мен се оказа че Романото се държи мъжки,пробелма ми е бил друг с падането на налягането под товар.След ампутацията на един защитен клапан в сондата вече имам стабилно налягане.Сигурно и със предишния изпарител нещата щяха да са ОК,защото и там рязко падаше налягането и колата минаваше на бензин.Сондата е ОМВ НР 8 мм усилена .Откам конструкция е супер с изключение на този скоростен клапан.Вътре е на 5+ мм навсякъде.
-
Увеличаване на светлините или повдигане на Ауди Б4
HCOHCO отговори в темата на daredevil - 80/90/Coupe
И аз така Трисекционни фарове + лупи и ксенон 55вата и е ден -
Увеличаване на светлините или повдигане на Ауди Б4
HCOHCO отговори в темата на daredevil - 80/90/Coupe
Само да вметна относно релетата.При запалена кола и заряд 14.1 в при пуснати фарове на къси на буксата на фара има 11.3 в това за кола без релета.Със релета колкото показва АБ толкова и на буксата.Светлината значително се подобри.Като цена около 100-120 лв би трябвало да се вместиш. 50-60 лв е рециклирането на рефлекторите.Около 20 лв са материалите (релета,проводници,обувки,предпазители) и още 20 лв за труд някой да ги направи,естествено ако не си ги направиш сам.Едни хубави крушки и става ден.Друг вариант е лупи+ ксенон там деня е по бял -
Знам ве пипонкио,ма не ми требе да четем писанята на всички спамери,а само това където ми трябва.
-
Не е проблем.Прави пик защото затваря дросела.Всеки редуктор вдига налягане след връщане на педала на газта,особенно при турбо моторите.
-
Да пита Митака колко пъти ги сваля и мен и мен
-
Масово карат на ниско налягане и голями дюзи.Аз също съм попадал на хора които тачат ниско налягане и голями като отвор дюзи.Да но,някои редуктори се мръщят на ниско налягане.Но ако погледнем масовката изпарители варират между 1.2-1.5 работно налягане. Но ето че ГОЛД-а се държи мъжки и на наблегане от 1.3 бара.
-
Явно си говорим на различни езици... Един път казваш няма цедка,после говориш за рестрикция. Идеята да смуче от две места е съсвсем друга.
-
@Fitil4o Не съм аз ве,но черпя инфо от поляците.Много са напред от към гЪзови уредби.Много неща могат да се научат.Стига да ти се занимава да копи/пейст от полски на английски в гоглето. @kvm_88 Пич нищо не съм махал,показвам как поляка е моднал сондата.Щом е добутал 350-360 коня с една сонда без драми... И не е лошо да отидеш на офталмолог(очен лекар). И на двете разклонения си има цедки...
-
@robobug , Има такива бутилки тороидални с по 2 сонди,но са много скъпи и не се правят/внасят.Да, за 4 цилиндров мотор няма смисъл.Поляка храни 2.0 литра мицокоши оутлендър 350 коня с 1 сонда! Леко модифицирана.Кме-то зависи как си го поръчаш може със и без клапан Сонда Дино мицокоши Фитиле въпросното мицокоши е със кме екстриим изпарител.Поляка пише че на пълна газ от 1.25 бара наБлегане пада на 1 бар
-
И КМЕ ГОЛД ГТ има Хай Флоу редъкшън валв... Може и да са добри Романото ама аз все теглим хой-а от турбата с тутки Да пускат се 2 тръби със тройник.
-
Гламав,погледни KME GOLD GT. Като цени е от 180 до 230 лв. По добър е от КМЕ ГОЛД със 25% от към топлообмен.Държи стабилно налягане,проста конструкция и много надежден.Храни доволно А8-ца 4.2 и волво S80Т6 2.8turbo 270 коня. Такъв замислям да слагам и аз и да засилвам романото в някое дере. Иначе има бутилки със 2 отвора за сонди,което автоматично значи 2 сонди.Боби караше S4-ката със 1 сонда,но вървяха 2 тръби от сондата до изпарителите.Колата беше около 300+ коне и нямаше ядове. Ето ти каталога за КМЕ хвърли едно очо за въпросното KME GOLD GT ЦЪК