Jump to content

wasteland_TD

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BmwE60530d,PassatTDI

Последни посетители

1699 профилни разглеждания

wasteland_TD's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Към колегата със 180к.с. на предно ръчка. Възможно е колата да е със сменяна кутия, защото това, което дават по официални данни от ЕТКА е : има версия 180к.с. на предно, но е само автомат. Навремето и аз се интересувах от такъв вариант но все такава комбинация излизаше от етка-та.
  2. Здравейте, а дали Мишо ремонтира автомати хидротрансформатор(ZF6HP28 БМВ)? Или е само по с-строници.
  3. Наскоро си викнах от Алито един Xiaomi Redmi Note 4(Snapdragon 625) Global дето се вика от любопитство да го разгледам. Страхотна машина е за тези пари. Чудесна изработка, батерията му е феноменална. Ако нямах Huawei P10 Lite си го оставях, но два телефона са ми излишни и за секунди замина в olx. Грабнаха го веднага, има защо. Xiaomi Redmi 4x също е чудесен избор, а и по-евтин и компактен. Това са телефони за 250-350лв, които си струват всеки лев. Флагманите може да поскъпват, но в ниския ценови диапазон предложенията стават все по-добри.Скорост, камери и т.н.
  4. Колега прочети част от мое мнение отпреди, може да ти е от полза. .......Историята е, че имахме два еднакви Пасата АФН-и. Единия върви страхотно със съвсем леко натиснат педал, другия(моя) все трябваше да го натискаш за да върви.Иначе деботимери помпи аванси настройки - всичко еднакво. Направи ми впечаление, че след 3000 оборота при моя Пасат стойностите на дебитомера бяха с около 100-на мг по-малко от на другия Пасат.Ако оня държеше 850мг при около 3200рпм(по спомени карам), моя на тези обороти падаше около 750мг. Дебитомери сменях - ала-бала - същото.Другия Пасат се усещаше по-жив и това мира не ми даваше. Смених повдигачите(единия беше дал фира, а вала беше перфе) и след смяната още като седнах викам си айдееее това е нещо друго.Колата определено вървеше по-добре. Направих лог пак на пълна газ на 3-та до 4000 оборота и какво да видя - дебитомера държи 850мг почти докрай. Колата стана чудесна, бученето намаля леко, но определено си го имаше и ме дразнеше а другия Пасат(на баща ми), който беше и по-стара година просто вървеше с лекота и ни бучене ни нищо
  5. ...и при мен се клати леко, а всички тампони по двигател/скорости/опорен са ОК.
  6. Възможно е , но 2010 го джейлвах и слагах GuizmoOVPN, даже още си ми седи инсталиран и работи
  7. Навремето ползвах Iphone 3GS , който тогава за мен бе класи над Андроида, който честичко си плюеше ....еди кое си is not responding(Android 2.3 на Samsung Galaxy S).Сега обаче е различно в смисъл, че Андроида доста напредна и работи добре. Последно ползвах LG G3 към който нямах никакви забележки, много хубав телефон.Но имаше нещо, че след около 2-3 седмици uptime почваше да работи по-бавно(Lollipop), като нито играя игри нито fb.Имам три приложения и това е.След рестарт пак си беше ОК. Предложиха ми от службата да се избера апарат от мтел без оглед на цена и си взех миналогодишния LG G4, че ми допада на дизайн.Не държа на върховен хардуер , но камерата ми е важна. Openvpn се слага за минута докато Iphona го джейлвах за го инсталирам. Като плавнота на работа от Nexus 4 останах най-доволен. Ако не ми се полагаше служ.телефон бих си взел Nexus 5x, който за малко пари дава много и е вече с добра камера. Не е лошо да се обръща повече внимание и на китайците. Скорошния Oneplus 3 е пример за страхотна машина, която е с почти чист Андроид с много малки но хубави доработки.Изработката е чудесна, а цената не е по върховете като при популярните флагмани. Жена ми обаче си харесва Iphone и до ден днешен си ползва 4s, който от ден първи работи без забележки и постоянно си получаваше ъпдейти. Ще го сменя с някой Iphone SE, защото камерата му е доста по-добра, а и след IOS 8 се усети, че работи по-бавно.Все пак е 2011 модел. Дадох на баща ми един Андроид , е не можа да му свикне. Пробва после с Iphone 6, не иска да чуе за друго. Така че на едни им пасва едно на други друго, но Андроида за мен дава повече свобода. Въпреки че има по-силен хардуер обаче, пак трудно постига плавнотата на Iphone-a.Понякога просто си лагва както е популярно да се казава.
  8. Едно от нещата, които направих веднага беше да замеря дюзите.Всички пръскаха идеално и налягането им беше паднало минимално но бяха равни. Разбира се това е пилотното налягане, че второто тогава не знаех къде да го замерят.Въпреки това смених и четирите разпръсквача с оригинални Бош. Вървенето/бученето си остана същото, но колата заработи една идея по-меко и тихо на ниски. Една от дюзите имаше около -1 компенсация на 13-ти канал и преди и след смяна на разпръсквачите си остана тази компенсация.Айде дюзи от AFN катастрофирал на 90000км. С тях за първи път видях почти 0.00 стойности на 13-ти канал....две от дюзите почти на 0, третата около 0.10 да е била....и разлика почти никаква.Може би се посъбуди в ниските една идея но дотам. Другия Пасат си имаше около +/-0.5-0.7 компенсации.Просто като седнеш да го караш можеше на 3-та или 4-та предавка да си падне до 1100-1200 оборота и да се наеме без никакво напрежение докато другия се тормозеше, искаше си сваляне на предавки, много пъти съм ги карал и двата.Откачах им вакума към актуаторите на турбините да ги елиминирам - същата работа. Много пъти сме ги карали на дълго заедно двете коли и моя Пасат винаги е давал около половин литър /100 по-нисък разход. Гореше по-малко но си и вървеше по-малко.Компресиите им бяха почти еднакви. Ако не е било нещо по мотора единствено си го обяснявам с ЕКУ-то, защото моя Пасат беше с различно ЕКУ заради по-новата година и с различни карти примерно - не знам . Много усилия хвърлих, защото страшно си ми харесваше Пасата(легенда мотор), топ икономичност, но колкото пъти се качех в другия и ми омекваха ръцете
  9. ...и помпата свалях и я носих да и замерят корпусното налягане - всичко на 6.Какво ли не направих. На другия Пасат наскоро му сменихме помпата с някаква от olx.bg(мислехме, че не пали добре от помпата, а се оказа стартера) за 120лв - и с нея върви като бесен Докато го имах моя Пасат даже им размених гърнетата комплект - файда никаква, единия си върви приятно другия все едно някой го беше стиснал за гушата... Пасата като го пробвах преди да го купя видях, че хич не върви, но пък беше супер екземпляр и си викам AFN-а няма тайни.В началото веднага излезна дебитомер - повече от 650мг не вдигаше.Смяна и колата си тръгна но не както другия Пасат, въобще беше си спъната каквото и да правех. На сегашния ми Пасат ПД 131 първо се качих да го пробвам, хареса ми и чак след това закачих вагове.Въпреки, че по стойности дюзите не му бяха перфе колата я взех и досега върви много, с лекота , пали четвърт винаги, работи много равно. Извода за мен е - сядам, карам да усетя колата и ако ми хареса после закачам ваг-ком и майни-райни.Не ми ли хареса нещо, дори диагностиката да показва, че е ОК - подминавам.
  10. Ехеее :)) като чета все едно се гледам отстрани преди време като имах АФН. Приятели ходеха на кафе, а аз да си настройвам аванса и мг, защото все нещо....някак си...не ми харесваше. След доста опити установих, че колата(Пасат Б5 АФН) най-добре ми пасва с 3.8-4мг(заводски) и аванс(точно по средата Dead ON).Процентите поне аз не ги гледах.Доколкото съм срещал по нета на определни обороти компа понякога иска закъснение, а като му сложиш 2 градуса BTDC няма как да стане.Да не говорим, че става и по-шумна. Когато я слагах около зелената линия(с аванс) колата не ми харсваше в ниските обороти.Когато беше по средата в ниските беше супер.А аз тди-та ги карам в ниски и средни обороти. Относно бученето на колегата gigabate, не е от тези настройки или поне не забелязах да влияят толкова.Аз имах бучене и до последно си го имах. Историята е, че имахме два еднакви Пасата АФН-и. Единия върви страхотно със съвсем леко натиснат педал, другия(моя) все трябваше да го натискаш за да върви.Иначе деботимери помпи аванси настройки - всичко еднакво. Направи ми впечаление, че след 3000 оборота при моя Пасат стойностите на дебитомера бяха с около 100-на мг по-малко от на другия Пасат.Ако оня държеше 850мг при около 3200рпм(по спомени карам), моя на тези обороти падаше около 750мг. Дебитомери сменях - ала-бала - същото.Другия Пасат се усещаше по-жив и това мира не ми даваше. Смених повдигачите(единия беше дал фира, а вала беше перфе) и след смяната още като седнах викам си айдееее това е нещо друго.Колата определено вървеше по-добре. Направих лог пак на пълна газ на 3-та до 4000 оборота и какво да видя - дебитомера държи 850мг почти докрай. Колата стана чудесна, бученето намаля леко но определено си го имаше и ме дразнеше а другия Пасат(на баща ми), който беше и по-стара година просто вървеше с лекота и ни бучене ни нищо Оттам отново профилактика глава(всичко си беше перфе), дюзи-мюзи, оригинални тампони, оригинални тампони генерация, нов съединител с маховик, меки връзки пут.и майни и ....си бучеше.На и след 140км/ч си бучеше, бях се поболял сума пари хвърлих и нищо.Катализатори махах-слагах..същата работа А Пасата си беше на доказани 180хил.км, мноооого запазен много.Масло не гореше въобще или да е горял до смяна 200-300мл. Другия Пасат си не знаеше километрите, гори си масло обаче върви дето се вика без газ(хората с повече стаж на дизел ще ме разберат), просто вървеше с лекота и НЕ бучеше.Караш го със 150-160 и вътре без забележка. Та бях чувал един лаф и се убедих сам - кола с кола еднаква няма. Гледаш ги еднакви, параметри и т.н. обаче има си разлика. Много нерви хвърлих но поне си извадих поука
  11. 2.5 ТДИ(163к.с) на предно ръчни скоростната му кутия(6 степенна FRF) е "по-дълга" от на 1.9 TDI AVF шестстепенната. По спомен на 6-та Пасат Б5.5/Ауди при 3000 оборота са със 153км/ч, докато 2.5 е със 164 км/ч.Това с гуми 205/55/16. Разликата не е малка и ако кутиите са еднакви не е лош ъпгрейд за 1.9.Мисля че ще се справи като мощност с по-дългата кутия.
  12. Ехххх тоя клип ми извика стари спомени , все едно си слушам старото си венто 1.9ТД. Чаткаше по същия начин. Дюзи смяна, глава профилактика, какво ли не правих , е чатка та чатка.Оказа се пистонен болт - основен ремонт, бутала, шлайф и т.н. и заспа. Преди ремонта си му направих 30-на хил.км без проблем, но много дразнеше това чаткане.
  13. Някой да сравнявал вървенето на 1.9 ПД 131к.с. примерно с 2.5 163к.с, и двата на ръчни? Говорим за нормално каране, доускорения в средни обороти...
  14. Колега, избягвай код на мотор BFC!, започва с B но е със старите глави и валове. Лятото таман да се начудя на едно такова C5 комби на реални 165000 км и го отнесоха.Беше на предно 163к.с.Възможно най-икономичния вариант. Колата беше изключителна.Всичко си беше на място.Провериха ми я в Порше тук и се оказа, че миналата година последно е влизала в официален сервиз на 160000км.Вътре беше направо нова. Та както се чудя и си гледам снимките дето си бях направил на лепенки и т.н. вглеждам се в кода на мотора и студена пот ме избива - мотора е BFC, а не BCZ(който е с новия модел глави и .тн.) и супер много ми докривя. През капачката на маслото се виждаха вече тънките ивици по валовете.Иначе , аванси-маванси, всичко беше топ.За първи път видях кола с корекция на дюзи до -/+ 0.15-0.20.Мотора работеше супер равно. И въпреки това си викам ще я взема, ако трябва и глави ще се сменят от новия модел ама ще стане мотор.Обаче я отнесоха.Намалиха я от 5500 на 5000 и отлетя.До ден днешен се сещам и още ме е яд. Лошото е, че някак си не върви за конете си, както и бях прочел тука.Пробвах подобно перфектно Ауди А6 Ц5 комби от частна обява. На 5-та на около 1800-2000 оборота като си, и му дадеш газ нищо не се случва.След 2600-2700 вече идва живец. Миналата седмица взех Пасат 1.9 131 6 скорости, та по-добре върви, но чувството на 6-така е супер, просто е друга работа.
×
×
  • Create New...