Jump to content

Ц Е Ц О

Members
  • Мнения

    10297
  • Присъединил/а се

4 Последователи

Относно Ц Е Ц О

  • Рожден ден 1.01.2010

Друго

  • Kaра
    ДЕУ

Персонална информация

  • Пол
    Не казвам

Последни посетители

20229 профилни разглеждания

Ц Е Ц О's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Има има🥃🥃🥃 Имам такъв от 10 години. Нищо не съм правил по него, освен регулярните неща по обслужване. 2бр възглавници. купен на 180 000 В момента е на 290 000 реални. НЕ РАЗБИРАМ колегите, които коментират динамика при 2400кг кола с техника на 20+ години. Върви наистина мазно и с Кеф, това не е кола за динамика , а да ходиш навсякъде с нея. Нашият се кара постоянно по черни пътища. Относно 2.7 ТТ - абсолютно по същият начин може да те разплаче финансово.
  2. Определено НЕ е проблем. 3.0ТФСИ до 4.5 литра на 10 000км го водят нормален разход. След ревизия на PCV системата и истинско масло - може да падне на 800-1200 грама.
  3. Да и с него нагласям и лънча от колко да тръгва . От 1800-5000об
  4. Моята вече 6г и не мисля да я сменям. Просто няма какво да се вземе за мен . Колата си я знам и не ми се прескача отново.
  5. С 034 съм. направено е за стартове и основно за жегите градско. пуска се и се спира от лоста за темпомата. Спират и прословутата Second Air Injection и помпата на чарджъра бичи на 100%. Общо взето за мен няма по-добър Софт като изпълнение от на 034, основно заради това, че има голям избор на версии и флашваш в гаража. Колата е S4 B8 2011 Има всичко основно по хардуера без Долна ролка , но и това ще стане
  6. Когато има такъв пролем с температурата, винаги се гледа и дали загрява маслото- ако не загрява значи е датчика под ролката за чарджъра. Помпата - електрическата забива грешки , защото ди лването са й направили цикъла на 100% постоянна работа и забива грешки При мен работят и двете на 100% до 12км/ч
  7. Ако е S4 - задължително Ей тия неща , иначе няма смисъл. да се усеща къде се качваш и седиш. мое мнение AUDI DRIVE SELECT - различни режими на скорости, мотор и воланSPORT DIFFERENTIAL - бруталната работа за даване на газ - мята до 85% повера на задният мост и до 100% от въртящият момент при нужда на на някое от задните колела.CARBON PACKСпортният салонДопълнително охлаждане в шофьорският под калник за кутията. Относно А6 и аз имах, но децата пораснаха и в S4 ни е отлично поздрави
  8. То хубаво ще я затваряме, ама какво стана?
  9. Ооооо далече сме от това, просто си коментираме и се радвам, че се споделят цени.🤘
  10. Само да вметна, че при мен е на 445лв 20л тубата, да не говорим, че ще направя и супер цена на филтри, а най-важното е , че има и съпорт от мен за каквото и да било. Та..................
  11. Споделям веднага. аз, лично мога да бия и ато24 ако искам с цени, но не е в това въпроса. Нямам намерение да си обезценявам труда и стоката. Освен това работя сам - не плащам заплати, не плащам наеми , не съм затворил сума пари в стока.И мога да съм конкурентен . Тия колеги от линка не знам защо го правят, но няма да е задълго, защото само за месец цената на VMP редовна клиент стана от 147лв на 167 лева и ще се покачва още. Та в момента продават тубата буквално през 10лв, което няма как да си го причиня. И скоро ще трябва да вдигнат цените.
  12. Зависи, Петко. Методи вече две смени прави с RCS на S4 Фейс и го мята по 12 000км мисля и вика - маслото гърми направо. Освен да бъркам за пробега. Аз съм ги пребивал и трите на Калояново и с VST е най-добре положението. VST e маслото, особено за 1.8Т.
  13. Тук съм съгласен с цялото ти мнение, но да не цитирам всичко. VST e рейсинг масло с ежедневна пригоденост. Карал съм и RUP/RCS/VST - за евридей последното гърми. имахарактеристиките на RUP но държи до 10 000км.
×
×
  • Create New...