Jump to content

ombri

Members
  • Мнения

    111
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 1.9 TDI AJM

Последни посетители

1376 профилни разглеждания

ombri's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не отписвай сегментите. Когато се сменят сегменти, новите не са се напаснали по цилиндъра (с времето цилиндъра добива малка елипса). Докато се напаснат по цилиндъра има завишен разход на масло и припушва. Много е опасно това светене на лампата на маслото. Ако не е датчик и няма налягане, ще затегне мотора. Провери със сигурност дали има налягане на маслото и ако няма не я пали, а търси проблема.
  2. Да, когато показва 100 градуса. Долния маркуч е студен, а горния се държи с ръка.
  3. Термостата е на пет месеца. Но и горния маркуч (на пипане) не е на сто градуса. Държа го с ръка. Мисля си, че не е повече от 70 градуса, а той трябва да е най-топъл нали.
  4. Долния маркуч на радиатора е студен.
  5. И аз съм почти сигурен, че е датчика, но е заврян на мама си в .... и няма кака до го проверя. Кажете ми каква марка да купя, щото този е на няма година и се предаде.
  6. Здравейте колеги, не успях да намеря отговор на проблема си, за това отварям нова тема. Колата е от подписа, а проблема е следния: при движение, показанията на температурата на таблото се менят от 90 до 100 градуса. Термостата не отваря, но температурата на горния маркуч към радиатора е не повече от 70 градуса (на пипане - мога да го държа с ръка). На VCDS показва температура на водата 99,9 градуса. Няма грешки, нито в двигател, нито в табло. При тест на таблото, всичко е ОК. Не съм гледал на климатроника, какви са показанията. Съмнявам се в температурен датчик, който е сменен преди 1 година. Очаквам някакви мнения. Предварително благодаря.
  7. ombri

    Проблем с плафони

    Аз имах такъв проблем. Свалих го, презапоих всички спойки и се оправи. Дано съм бил полезен.
  8. Колега, при мен има 40А бушон под волана и е за електрическия вентилатор на радиатора. Дано съм бил полезен.
  9. Имам същия проблем. Смених всички носачи и пак има тропане, но не е толкова силно и е само от дясно. Сякаш е от горен тампон на амортисьора, но не съм сигурен.
  10. ombri

    Разчитане на Лог файл

    Колега ще да споделя, ако Ви е интересно какво се случи от отварянето на темата до сега. Започнах да слагам добавка Бардал БДЦ. Дали от нея или от самосебе си, но дюзата започна да влиза в норми и сега е на 2,2. Колата вече и навих над 15хиляди километра и по нищо не личи някаква промяна нито в работа, нито във вървене. Може да заключите темата.
  11. При мен и толкова няма. Почти до края стига.
  12. Колеги, карам Ц5 комби и при мен няма никакво разстояние при затворено полужение. Не могат да се поставят такива прожини. Дали само при мен е така?
  13. Колеги, обещах да пиша, ако забележа някакво подобрение или влошаване след сипването на цитираното масло. След изминати 8000 км забелязвам следните неща: спря да пищи датчика за ниско ниво на маслото; спря да се губи маслото (с Кастрола за 12х. км. ми изгори или изгуби около 1,5 литра). Сега за 8 х. км несъм доливал капка и не мърда на щеката. Други разлики не забелязвам. Нито мотора е по-тих нито нищо друго. Дано съм бил полезен на някой. P.S. Имам колата от ноември 2016г. и това е второто масло, което сипвам, така че нямам наблюдения как е била преди.
  14. Колеги, аз сипах масло Хадо 5W40 (505,01) на колата от подписа. Преди това я карах с Castrol Edge и ако не беше на макс на щеката ми пичеше зумера за ниво на маслото (с жълтата лейка). Единствената разлика за сега е, че този зумер не е пискал вече 3000 км, а нивото е на средата на щеката. За сега няма никаква друга разлика нито в работа на мотора, нито във вървенето. Не съм слагал добавка Хадо, а цитираното масло. Ако има накакво подобрение или влошаване, ще пиша.
×
×
  • Create New...