Здравейте, искам да попитам за впечатления от този мотор, плюсове и минуси. И като цяло качествен ли е този модел на Ауди, издържлив ли е на българските пътища, скъпа ли е поддръжката? Благодаря предварително!
Имам климатроник, но още съм в размисъл как да процедирам пък и ще ми трябва повече свободно време. Може би ще мина на варианта с демонтажа на изпарителя. Има нужда от почистване и профилактика. Благодаря ти за информацията колега. Бъди жив и здрав.
Край на търсенето. Намерих инфото във форума http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31078&st=60 . Благодаря на колегата VBI, който много точно е описал процедурата, макар и побългарена. Но все пак върши работа. Предполагам ремонта на вентилатора или смяната му по "нормалния" начин ще е адски трудна и отнемаща много време. Странно защо немеца го е направил толкова трудно?
Здравейте колеги. Вентилатора на парното скрибуца като го пусна на климатик. Най–силно е тогава. Искам да опитам да му пръсна малко смазка и, ако не се оправи тогава да търся други варианти. Във форума намерих инфо за С5, където въпросния вентилатор се намира под джабката. При С4 същото ли е? Ако някой се е сблъсквал със същия проблем моля да пише. Благодаря Ви за вниманието.
Колега, коментираме AAD. Той не е с борд. компютър. Във всичките сервизи, които съм посещавал са ми казвали едно и също. Че точно на този модел не може да се влезе в АБС-а.
Точно този модел не го чете VAG-COM. Не може да се влезе въобще в АБС-а. Провери да не са замърсени датчиците на предните колела. Случва се. Ако са зацапани не подава инфо и дефакто АБС-а не функционира. Провери дали не са скъсани кабелите на въпросните датчици. Евентуално да си имал някакъв ремонт по предницата скоро?
И аз мисля, че е от това. Имах го същия проблем. Беше се "залепило" релето за ел. стъклата. Говоря за това реле ,с което се вдигат всички стъклата с ключа откъм шоф. врата или с алармата, ако има такава екстра.