Jump to content

Varbanov

Members
  • Мнения

    262
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Varbanov

  • Рожден ден 13.09.1977

Друго

  • Kaра
    A6/3.0_BITDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Плевен

Последни посетители

2172 профилни разглеждания

Varbanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съм с 245/40/19 на 8,5j ET45, Даже си купих миналия месец чисто нови пак със същия размер. Мисля, че така ми е по добре, заради по високия борд. Имам и снимка в другата тема.
  2. Вижте на стартер какво налягане отчита сензора на рейла и колко оборота прави стартера в същото време.
  3. Здравей, колега. Усилвател Босе с номер 4ф0 035 223 А да имаш?
  4. Свали капака на предпазителите отстрани и натисни здраво напред.
  5. Varbanov

    А6 С6 F5 Facelift

    Кутията на компютъра под чистачките отваряхте ли я? Дай накакъв код на грешката.
  6. Влез през задните врати и на ключалката има пластмасова капачка. Махни я и с отвертка завърти аварийното лостче вътре.
  7. Не се занимавай, така си е.
  8. Разменете на буксата на сензора за оборотите два от кабелите. Вижте по ел схемата кои. Двата сензора за ръчка и автомат са различни.
  9. Моят кабел се беше прекъснал малко по-назад от буксата, която също беше много зле.
  10. Откачи усилвателя и провери платката за окиси или влага. Моя по същия начин бръмчеше. Уж е на ремонт, ама май ще му закачам некролога.
  11. Varbanov

    ABS Модул A6 3.0 TDI

    Не са еднакви. Има разлика в сензора.
  12. Честито! Нов АБС. Само гледай буквите накрая да съвпадат с твоите, че някои не са съвместими. Имам с буква AD, а ми трябва с L.
  13. Varbanov

    Elsa help

    Има, но само за автомобили до около 1998-2000г в зависимост от производителя. После ги интегрират във ВАСа, а след 2010 в ODIS.
  14. Първото нещо, което трябва да направиш е да провериш синхронизацията на коляновия и разпределителния вал. Така и така е дошло време за смяна на ангренажа. Да центроваш помпата без да си синхронизирал коляновия и разпределителния вал може да те подведе както става в момента. Когато прекъснеш напрежението към Н108, клапана не може повече да ограничава вътрешното налягане в помпата действащо на буталото на авансаторния механизъм и по този начин помпата застава в положение на максимално предварение. Затова и успяваш да запалиш. Ако процентите при загрял двигател на авансатора са 50-60, то значи ти трябва още малко предварение за да си влезе всичко в норми. Що се отнася до 0575 то тя няма нищо общо с паленето. Ако обаче е 0550 то тя е свързана с авансатора. Затова приготвяш нов ремък, обтяжна ролка, нов болт, правиш всичко по книга и не би трябвало да имаш повече проблеми.
×
×
  • Create New...