Първото нещо, което трябва да направиш е да провериш синхронизацията на коляновия и разпределителния вал. Така и така е дошло време за смяна на ангренажа. Да центроваш помпата без да си синхронизирал коляновия и разпределителния вал може да те подведе както става в момента. Когато прекъснеш напрежението към Н108, клапана не може повече да ограничава вътрешното налягане в помпата действащо на буталото на авансаторния механизъм и по този начин помпата застава в положение на максимално предварение. Затова и успяваш да запалиш. Ако процентите при загрял двигател на авансатора са 50-60, то значи ти трябва още малко предварение за да си влезе всичко в норми. Що се отнася до 0575 то тя няма нищо общо с паленето. Ако обаче е 0550 то тя е свързана с авансатора. Затова приготвяш нов ремък, обтяжна ролка, нов болт, правиш всичко по книга и не би трябвало да имаш повече проблеми.