Jump to content

insomniac

Members
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C6 2.7TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

insomniac's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Мен също ме би градушка в Германия. Ходих да оценяват щетите и намериха към 70 вдлъбнатини. Основно по тавана, но и по капака и предните калници. На капака има 6 големи дупки. На въпроса ми дали може да се оправи защото е алуминий, тея казаха, че няма грижи. И тавана и капака и калниците ще ги оправят от вътре доколкото разбрах. Не ми се нрави, че ще свалят вътре цялата облицовка, но какво да се прави. Ще сменят само лайсните. Gesendet von meinem HTC One mit Tapatalk
  2. insomniac

    Въпроси за А6 (4F)

    Такова със сигурност не е правено скоро. Но малко ме съмнява с едно калибриране да се оправят нещата. Днеска например докато чакахме в задръстване, изведнъж напомпи само предницата и даже светна жълтата лампа за грешка в пневматичната с-ма. Угасих двигателя и пак запалих и всичко беше ок. След няколко тръгни-спри пак започна да повдига само от едната страна. Понякога пък си работи нормално. Едно такова усещане имам, че или не се управлява както трябва или някой от вентилите задържа
  3. insomniac

    Въпроси за А6 (4F)

    Не. В специализиран сервиз ли се прави или може с vag-com?
  4. insomniac

    Въпроси за А6 (4F)

    Здравейте колеги, знам, че въпроса ми не е точно за този разедел, но предполагам, че доста от възлите и агрегатите на А6 4Ф и Q7 са идентични и мисля, че тука е много по-вероятно някой да се е сблъсквал с подобен проблем при А6-цата си и даде поне насоки. Всеки случай, въпроса съм го задал и в Q7 раздела и може там да отговори, да не цапаме тука. Става дума за Q7 2007-ма година. Напоследък започна да прави проблем с автоматичното регулиране на нивото на шасито. Понякога вирва задницата нагоре, поняга -отпред. Случва се също да напомпи едната страна само. Дотука, което сме установили е, че помпата работи, повдигането на 4-те страни - също. Ето и какви грешки дава: 01400 - Регулиране на нивото 001 - преминава горна граница - спорадично .... 02250 - Изключване на функцията: Продължителност на включен вентил 001 - преминава горна граница - спорадично Някой имал ли е подобен проблем?
  5. Здравейте колеги, става дума за Q7 2007-ма година. Напоследък започна да прави проблем с автоматичното регулиране на нивото на шасито. Понякога вирва задницата нагоре, поняга -отпред. Случва се също да напомпи едната страна само. Дотука, което сме установили е, че помпата работи, повдигането на 4-те страни - също. Ето и какви грешки дава: 01400 - Регулиране на нивото 001 - преминава горна граница - спорадично .... 02250 - Изключване на функцията: Продължителност на включен вентил 001 - преминава горна граница - спорадично Някой имал ли е подобен проблем?
  6. Другите линокве са все торенти, а тук по една или друга прчина не мога да свалям торенти. Edit: намерих паролата с търсене в гугъл: For#All#Of#You
  7. Здравейте колеги, изтеглих навигацията от 1-вия пост, но при опит за разархивиране ми иска парола. Може ли някой да сподели каква е?
  8. Верно може да се поклониш. Не е като да не я карам всеки ден точно такава и да се чудя как да я навирам в дупката, дето излезлия с голфа е оставил. След един цикъл от 2-3 седмици само градско и DPF ми е светвал и си личи, като е карана извън града
  9. Има и друг важен момент при тая кола - не е правена да се търкаля из града. Много по-добре е да я натискаш колкото може да върви по магистралите, отколкото тръгни-спри за по 3-4 км.
  10. А4 В8 е и доста понарастанло в сравнение с Б6/7. От там и увеличеното вътрешно пространство а и добрата возия. Освен това не си споменал и какви екстри имат колите. А4-ките като правило са доста опоскани и трябва търсене докато намериш някоя добре оборудвана. Масово са без ксенони или с малки навигации или без парктроници.
  11. Честито колега! Със здраве да си ползвате колата! Може ли да споделиш за това спортно окачване, не ти ли е прекалено твърдо? Аз например скоро купих А6 4Ф със нормалното окачване, което се оказа доста твърдо в сранение с Пасат-а ми. По тая причина жена ми в началото мрънка, че колата вози грубо, та трябваше да я убеждавам колко по-безопасно е така, когато карам из прословутите завои на А7 с 200+км/ч
  12. В първия пост си писал, че "А4-ката е малко по-евтина" а в 2-рия: " каква е логиката А4 да е по-скъпо от А6", та кое последно? Иначе аз също търсех продължително време А4 2008, но в крайна сметка намерих за същите пари А6 2008, с доста повече екстри. Другия парадокс е, че комбитата са по-евтини от седаните, въпреки, че като нови е обратното. Относно първия парадокс - предполагам, че хората имат страх, че като е А6 поддръжката е по-скъпа, по-голям разход и т.н. Относно 2-рия, причината е по-проста. Стари коли се търсят основно в бившия соц-лагер. А на нас ни е набита формата на ладите/москвичите/варелите/трабантите, която не е комби. Руснаците търсят само седани, същото е и в БГ. В Германия седани се забелязват много рядко в сравнение с комбита, а в България е точно обратното
  13. Сори за оффа, но и на ман ми е интересна историята с тея колектори. Даже бях писал преди време за това. При мен светва чат-пат жълтата ламба на таблото и при проверка с кабел се оказа, че грешката идва от единия колектор - не достигал долна позиция. Разлика обаче във вървенето когато свети/не свети не забелязвам. За сега не мисля да сменям. Иначе колата е голям кеф. Бях си в България за 3 седмици и през това време карах на брат ми Пасат-а Б5. Сега като се качих пак на А6-цата - баааси кефа А все пак преди аз също имах бензинов пасат и ми харесваше повече от другите коли, които карах.
  14. sky, мерси. Даваш ми надежда. Аз мислех, че е някое екзотично скапване. Ще пробвам и аз да ъпдейтна да видим какво ще стане. А аванта също се паркира като камион, макар, че ми се струва да е по-леко от седана. Добре, че са парктрониците.
  15. А за моя проблем с отключването, никой ли няма на идея
×
×
  • Create New...