Здравейте колеги,
И аз да питам за същия филм с плафоните на номера на В6: имат ли бушон или не?
№4 го намирам като бушон на вентилатор или като бушон на лампите на номера.
Дава грешка на таблото.
Преди поне единия светеше, сега и двата загинаха.
Ток на пластините няма.
Чуденето е откъде да захващам.
Също, някой знае ли цветовете на кабелите на плафоните?
Господа, от днес лоста на скоростите престана да се връща на централното неутрално положение.
Като включа 1-ва и изключа си остава срещу първа и втора.
Същото е при 5-6-та.
От задна си остава долу.
Трябва да го връщам на ръка.
Иначе проблем със скоростите и вървежа няма.
Давайте акъли моля, кое е за смяна.
Господа, моля за малко акъл по следния елементарен проблем:
Когато колата е изгасена, но ключа не е изваден, под волана тропа някакво реле. Като часовник, но 2-3 пъти по-бързо. Като махна ключа спира.
Що е то?
Що чатка?
Що да го правим?
Благодаря ти.
Нагряването го пробвах, не много успешно защото тялото отвън е пластмаса.
Провах и с течен азот 😁
Засега нещата остават така, ще пазим дисциплина.
Нямаха вид на клекави, а тези от картинката са примерни.
По-вероятно е аз да съм ги пресилил дървеняшката.
Не се сетих да чукам по тях.
Нещо не ми се инвестира повторно в същото.
Ще пробвам пиниза на НИКО.
Едни майсторчета ми обясниха кратко и ясно защо не мога да отвия гайката:
"Щото е твоя колата"
Вероятно и сега проблема е същия 😁
Господа, казвайте някакъв ритуал за сваляне на задна чистачка.
Тече ми вътре от машинката.
След няколко дни и няколко вида спрейове - гайката се отви.
Рамото обаче няма мръдане.
Купих скоби за вадене на чистачки - счупиха се.
Аз го правих миналата събота.
Дори спрея от клипчето беше същия.
Разглобих жапката и от там през дупката.
И по едно време взе да излиза пяна от средната духалка.
Значи би трябвало да може през духалката, ако стигне маркучлето до питата.
Доколко обаче ще бъде ефективно, не знам.
Жапката поне лесно се сваля.