-
Мнения
2731 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
NITRO1's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Превъртане на гуми в зимни условия
NITRO1 отговори в темата на Gabriel - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Ауди на предно........., с времето се убедих, че най-доброто Ауди е куатро. Не си първия с такива наблюдения, имам познат с Б6 на предно, зимата нема такъв цирк, не може да тръгне и той е със спортно окачване, но колата не опира на дъното си.И е със зимни гуми. -
Няма как да са по 5-6к.
-
На мен лично Б7 седан ми е мега красива кола. Аванта също не е грозна кола, но седана ме изпълва отвсякъде. Eле па RS4. Между другото А4 Авант Б7 1,8TQ също не видях. Или никой не иска да ги продава.
-
Аз съм от изключенията, онзи ден се разрових в нетя за Б7 седан 1,8ТQ и не видях нито една. Лекинко се замислих дали да не си я бях оставил и да стои завита под найлон за поколенията. 😭
-
Всичко поскъпна, не само маслата за автомобили.
-
Не го приемай лично, аз не правя сравнение на двата пазара, просто казвам преди 2 години каква беше разликата тук и там с доставка от Германия, в интерес на истината и там го повишиха леко с около 5 евро за 5 л.туба. Но не съм влизал отдавна по тези сайтове, защото в момента карам автомобил с много по занижени изисквания за масло и му слагам наливен тотал 5в40 и 3 смени нема никви драми, но пак казвам конструктивно сегашната ми кола е в пъти по-проста и ненатоварена от Б7-цата, която имах. А и при Ауди-то много се вглеждах. Сега нема земна сила, която да ме накара да преведа пари 2 седмици по-рано и да чакам некво масло от майната му само и само да си мисля, че е истинско и , че колата ш литне (това в кръга на шегата).
-
На б7-цата налях VST 5w40 и маслото се държеше страхотно, наистина мотора стана осезаемо по-тих и спокоен. Но маслото го взех директно от Германия за сравнение тогава до тук с куриера ми дойде 5л.туба на 70 лева, а тук в Бг същото масло (надявам се и като качество да е било същото) на цена в интернет магазин беше 100 лева!!! От скромния ми опит с 8 смени на различни марки масла на BFB-то най-очарован бях от Мобил 5в30 ESP formula. Може и да си внушавам, но колата се развърташе, като пистов мотор, супер леко качваше обороти и някак си много леко и спокойно работеше, но там и х-ките на Мобил-а бяха доста по-сериозни от VST на РИванол-а.
-
Здрасти колега, колата не е при мен вече от почти година, но след , като налях Бардал 6в1 и изгорих един резервоар бензин, колата се оправи, като по време на карането на бензин по спомен често подминавах 5к. по оборотомер. Колата се оправи, и след две седмици я продадох. Оттам насетне новия собственик не се е оплаквал за нишо и продължава да я кара с кеф..........................тоя мотор е железен.Ако друго те интересува питай, въпреки, че отдавна вече не се интересувам от автомобили, а ги ползвам без да наливам излишно сериозни суми, както беше при Б7-цата 😀, не за друго ами после се радва некой друг.
-
Скъпа колежке, Абсолютно нищо не казахте в този си пост, не смятам да слизам на вашето ниво. Аз сметката за себе си съм я направил, а имайте предвид, че там където сте в момента си правят повече сметката за "келепи" и "кирия" дори и от нас българите. *7,5-8 /100 смесен цикъл дори с най-хубавото гориво, означва, че при 90-100 тая кола Ви гори 5-5,5/100 бензин...................спокойно можете да пишете на Ауди, защото и те не знаят какъв икономичен двигател са конструирали преди 23 години.
-
Скъпа колежке......................................... Автора е писал във форум на Ауди и пита за Ауди (вече не е ясно дали въобще чете въпросната тема). Както казах и в предното симнение за 10к. има и други алтернативи, НО СПОРЕД МЕН ако иска по-нова визия, доказан мотор и задвижване на ПРИЕМЛИВ за БГ стандарт това е колата, пак да подчертая СПОРЕД МЕН. Въобще е супер излишно да ми казваш колко гори такава кола на дълго,градско,селско и т.н. защото имах такава почти 2 години и половина.Още с покупката и нашибах ГИ и за това време и навъртях 70 хиляди километра, така, че за мен въпроса с газ или не, не стои на дневен ред. Дори и да карам по 7к. на година пак ще и нашибам газ. СПОРЕД мен (моята гледна точка ) е грешка да караш автомобил позволяващ монтаж на газ и да не си го направил ако навърташ дори по 5к. на година. Вервай ми сложиш ли газа - неусетно започваш да въртиш повече. Нямам желание да превръщам темата в газ за или не, всеки се преценява, аз няма как да карам на бензин, защото не ми е изгодно. А 8 на сто такова Ауди не ти гори смесено, а на извънградско, вкарай го в някой град и пак засечи разход, ама не град с две кръстовища........... А дали на човека ще му е евтино или не да кара 15 годишен автомобил без значение марката знае само оня отгоре и тоя, който му я продава. И както каза Курти - когато и да сложиш газ все си закъснял.
-
Когато исках да си взимам Б7 дори 10к. ми се струваха супер много за 10-11 годишна кола в комбинация турбо бензин и куатро, когато дойде време да я продавам я пуснах на цена такава, каквато нямаше в мобилето за Б7 с тази комбинация (демек най-скъпата), нямаше и прословутия ес лайн салон, по който се захласват всички и всеки пита първо за него, като се обади.Въпреки, че на снимките се вижда ясно, че не ес лайн. И въпреки това , колата я продадох точно два часа след пускането на обявата. Твърдениете, че Б7 е по-грозно от Б6 е супер субективно и за мен е уникална глупост да се твърди такова нещо.Като погледна едно Б7 от който и да е ъгъл ми е в пъти по-красиво от едно Б6, дори и вътре , колкото и да се казва, че са еднакви.Най-малко салона е доста по-качествен от този в Б6 а дизайна отвън за мен е едно от най-красивите Аудита правени някога, от серията А4 единственото по-красиво от Б7 е Б9. Цената , както сам знаеш се определя от пазара, що има Б7 с 2,0 тди на почти 50% по-евтини от Б7 с BFB ( без да включвам и куатро системата)?????? Ако въобще можеш да намериш някъде из обявите Б7 с BFB, докато дизелово Б7 има сигурно 5 страници с обяви по сайтовете без десните волани. Хей, наистина мисля така - ако иска да кара Ауди и да му е що-годе евтино - доколкото може да се съвместими двете думи евтино и Ауди, иначе за 10хил.лева има други алтернативи..............но вече зависи кой какво търси, иска и най-вече може да си позволи.
-
Няма как(с малки изключения), хем да искаме да върви, хем и да не гори и да ни е тънко.В това лично се убедих, като сравнявам сегашната си кола с BFB-то, което имах.Преди да го продам вече ми малееше, ама на сегашния фон е баси самолета.Та пак зависи и от това на какво си свикнал.А да и нещото, което не е маловажно, особено за тия дето сме на газ.Аудито хем и с куатро при 110-120 ми гореше 9 газ, тоо кош при 90!!!!!! на темпомат!!!!! ми гори 8 и е на предно само и е с 250 кила по леко отАудито.За изпреваряане да не говорим.......Само сравнявам.
-
Малко изместваме темата но лично съм виждал хора да търсят ес 500 защото мотора за разлика от на А8 тфси, ставал перфектно с ГИ, както и миналата седмица пред мен на газколонката се нареди Лексъс модела , като габарит е същия с този на ленд круизър 200 и беше на газ, отделно едни пичове си карат такома-та и те на газ.
-
При 90% от имащите бензинов автомобил в Бг това е водещото, еле па ако правят над 5к. на година.
-
Аз също, но и доста други марки вече са на директно впъскване, та май ще е електричка.