Jump to content

verter

Members
  • Мнения

    11609
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно verter

  • Рожден ден 26.09.1976

Друго

  • Kaра
    Jeep-ки

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    vertercho

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София, Карлово

Последни посетители

19145 профилни разглеждания

verter's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Zdraveite Nqkoi dobar jichkadjiq po Nadejda imam problem ot datchika na temperaturato do tabloto se gubi vrazkata i nemi otchita temperaturata

  2. Привет, знам че тук ще намеря отговор на моите въпроси, затова ще ви замоля за помощ. Имам цел и примерен бюджет за изграждане на мултимедия за малка стая - 10 м2. TV, мултимедиен плеър и озвучителна система 5.1 канала. Нещо като домашно кино, PC и аудио система, но не готова комфигурация с които са пълни магазините, а събрана от различни мини компоненти. Желателно е всичко да е слим дизайн, т.е. да заема възможно по-малко място и да не се набива на очи. Затова гледам PC системи 5.1. Въпросът е да се избере и закупи някакъв медия плеър/TV Box - многофункционално мини устройство базирано на Android и една мини аудио система 5.1 и всичко да се синхронизира с TV и да работи. Бюджетът за медия плеъра е 150/160лв, а за аудио системата до 200лв. Примерни компоненти: http://www.microlab.com/?r=51systemen&st=full&id=364 http://www.gadgetoadicto.com/2016/02/nexbox-z68-tv-box/ Разгледах доста устройства, но има много вариации на свързаност входове/изходи и не ми е ясно кое ще работи, как и дали. Как е правилно да се свърже? Мултимедийното устройство ще се свърже към TV с HDMI кабел. Видео, аудио, ОК. Тук май дилеми няма. Каква е добре да бъде свързаността между медия плеъра и 5.1 системата? Оптика? Как може пълноценно да се използват 5.1 каналите на аудиото и декодерите на мултимедията? Звукът на някой канал на TВ тунера на телевизора, ако искам да го чувам през 5.1 колоните, то как ще стане? Интересува ме и дали тези медия плеъри приемат WI-FI и ако да, то всички ли и как - с вградени приемници или ми трябва външно устройство върху USB?. Видях да се предлагат и малки моделчета плеъри- dongle, които са като флашки по размер, но с няколко входове и самостоятелно захранване. Срещнах и по- големи модели, като рутери, с антена и вход за интернет. Те всички "големи" май имат вход за кабелен интернет, но мен по скоро ме интересува дали приемат безжичен интернет от друг рутер. Като характеристики знам, че колкото повече, толкова повече, затова въпросите ми по-скоро са как се свързват подобни джаджи, така че да са удобни и мултифункционални. Ако имате подобни работещи комфигурации, моля споделете марки, модели, кабели и впечатления. :-)
  3. Аз съм правил това, но на А6 2005-та. Оригинален трилъчев мултиволан без "пера" смених с оригинален трилъчев мултиволан с "пера" от S6. Разрешава се опцията през Ваг-ком и всичко работи.
  4. Мой приятел им нужда от по-голяма кола, за предпочитане комби. Предлага на бартер следния автомобил: VW Golf 3 2.0 16V GTI, двуврат. Тъмно син металик. 200хил.км пробег. Автомобилът е в много добро състояние. 150к.с. КОЖЕН САЛОН, ЕЛ. СТЪКЛА, ЕЛ. ОГЛЕДАЛА, РАБОТЕЩ КЛИМАТРОНИК, ЧУПЕЩ ВОЛАН, БОРД КОМПЮТЪР и др. Колата е ЮБИЛЕЙНА 1996г, не е карана на газ или метан. Всички възли и агрегати работят перфектно.Поддържана е редовно. АВТОМОБИЛЪТ ИМА ПЛАТЕНИ КАСКО,ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ И ПРЕГЛЕД ДО 2015Г. НЕ СА НА ВНОСКИ. Сменени са накладки и свещи преди 1500км. Съединителят е сменен преди две години – на 15000км е. За годините си колата е перфектна. Комплект хубави летни гуми, както и комплект зимни гуми на един сезон. Причината за продажбата/бартера е необходимост от по-голяма кола или ван. Автомобилът се намира в София. Тел. 0879450333 - Виктор Актуални снимки:
  5. Привет, мой познат си продава аудито: Audi А3 1.8T Quattro 1999г. Всички екстри без кожа и навигация. Гуми 225/45/17 перфектни. Оригинални джанти от S3. Перфектно състояние, което може да се провери в сервиз по избор на клиента. Пробег 189000км. Колата е настроена в Маднес Моторспорт - 334к.с. Има дино графика за конските сили. Ревизиран двигател. Кoвани биели, нови лагери Колбеншмит, сегменти и гарнитури. Моторът е разреден с две гарнитури. Турбина ТД06-20G, купувана нова. Компенсаторен съд с външна бензинова помпа Бош 044. Изведена картерна вентилация от мотора. Даун пайп на 70мм. Генерация на 63мм. Дюзи Сименс дека 630сс. Глава АГУ с големите портове. Уреди Депо + Широколентова сонда Иновеит. Дискове 312мм+накладки Хълк на 200км. Плетен колектор от неръждавейка. Цена 9700лв. Автомобилът може да се види в София. Телефон за контакт със собственика: 0887 40 77 85 - Дани. Снимки:
  6. Добре заварил, Веско Ето една интересна снимка с въпросната кутия 8HP 200км/ч на 8-ма, оборотите са само 2500 Двигателят е бензинов - 3.0 Суперчарджер
  7. Така е. Иначе и аз харесвам повече бензиновите двигатели, но компресорните. Ама не тия динамичните компресори тип американски стриийт рейсър, които в ниските ги няма никакви, а после над 2000/3000 оборота се опитват да ти откъснат главата, а Roots тип twin-vortex компресорите, които предоставят статично налягане. Веско знае, щом кара S4 При дизелите обаче усещаш как 600Нм те мачкат брутално на всеки старт, но не стават за спортно шофиране. За семейна лимузина и ежедневна кола са супер обаче, а и мразят да харчат, независимо , че ти се стараеш.
  8. Ами тогава се насочваш към нещо спортно и различно от А6 и А8
  9. ZF произвеждат както хидротрансформаторна така и кутия с двоен съединител. В Ауди коя и къде се влага нямам представа. Интересно е, че от компанията казват, че представянето на хидротрасформаторната им 8HP е много доближено до тяхната кутия с двоен съединител 7DT (Porsche PDK). Сега изкараха и хидротранформаторна 9HP (Range Rover Evogue) с 9 предавки, но която няма особени разлики спрямо тази с 8 предавки. Времето за смяна на предавките в 8HP e 200 милисекунди, което не е по силите дори на автомобилен състезател. 7DT кутията с двоен съединител на ZF излиза като краен продукт 20% по-скъпо от ZF 8HP. Друго любопитно е, че 8HP e първата кутия, която може да поддържа статично налягане на маслото, дори двигателят да е изключен. Благодарение на това е първата кутия, която работи в пълен синхрон със старт-стоп електронните системи. Напрактика всичко това функционира впечатляващо. Тествах го на два автомобила. Примерно при престой на светофар, натиснат педал на спирачката, изключен двигател (активирана старт-стоп система), не можете да си преместите толкова бързо крака върху педала на газта, така че да затрудните старта. Двигателят запалва и автомобилът тръгва от място, все едно не сте го гасили и съответно не сте губили налягане в хидротрасформатора. Това е супер за една лимузина от премуим сегмента. Според мен, DSG/S-tronic/PDK кутиите са насочени към спортни автомобили, а хидротранформаторните към лимузините. Примерно американците традиционно харесват "мазното" поведение на хидротрасформаторните кутии и недолюбват тези с двоен съединител. Там традициите са много важни, а и те карат хидротранформаторни автоматици над 70 години. Самата серия 8HP се предлага в 5 разновидности от HP30 до HP90 серия, като разликата е в максималния въртящ момент , който могат да предават: от 300 до 1000Нм Поне от моя експириънс, честно казано не виждам нищо сходно между поведението на старата 6HP (Audi A6 4F) и наследникът 8HP Типтроникът на А6 4F бе с много пропуски и неадекватно поведение спрямо новата кутия. 8HP вече я пробвах на 3 различни автомобила и навсякъде се представя страхотно.
  10. То осезаема разлика в динамиката на един двигател идва именно от кутията и задвижването. Затова трябва да се обърне повече внимание на тях.
  11. Да допълня и планките за скоростите от волана. При бензиновият суперчарджър е истинско удоволствие да боравиш ръчно със скоростите, заради високите обороти. При дизелите с тези 8 предавки и тесен диапазон на оборотомера идват излишни. Не съм запознат каква е скоростната кутия на новата А6. Ако е хидротрансформаторна от серията 8HP на ZF, то съм силно впечатлен от нейната работа. Страхотна кутия, много по-добра от старата 6HP използвана при А6/4F
  12. По въпроса бензин или дизел искам да споделя малко лични впечатления. През последните няколко месеца имах възможност да тествам по продължително два съвсем нови двигателя , които са на пазара от 2013г. Не става въпрос за марка под шапката на VAG (VW. Audi, Skoda и т.н.), a за Jaguar/Land Rover. Техниката е доста сходна сравнена в тази влагана във VAG и специално в Ауди. Динамичните характеристики също, поради което смятам, че имат общо с темата и избора на колегата. Тествах 3.0 V6 Supercharged бензин (340к.с./450Нм) и 3.0 V6 Bi-turbo дизел (296к.с./600Нм). И двата двигателя задвижваха 4x4 системa и бяха куплирани с 8ст. автоматик на ZF. Разликата бе, че бензиновият агрегат, който междудругото в техническо отношение има доста сходство с този в Audi S4 (B8) ,тегли аеродинамично купе на премиум лимузина (Jaguar XF Facelift) с тегло 1900-2000кг, а дизеловият голям SUV (New Range Rover Sport) с тегло 2300-2400кг. Тази разлика от 300-400кг не е никак малко и е в ущърб на дизела. Въпреки разликите в теглото и аеродинамиката, средният разход, който регистрирах след цял ден каране (около 300км), при това тестово каране, разбирайте повечко газ, градско, извънградско, планинско, магистрала бе следният: бензиновият - 15,5л. дизеловият 9.9л. Като динамика двата двигателя са доста сходни и предполагам на един и същ автомобил ще се припокриват. Ако автомобилът е с нисък пробег, примерно под 100хил.км и купувачът няма неприязън към някое от горивата, мисля дизеловият вариант е много добър избор. И бензиновият е чудесен, но разликата в разхода си остава и при реалното ползване не е никак малка. При А6, дизелът с би-турбо е скъпо удоволствие, затова предполагам ще става въпрос за 3.0 TDI с едно турбо. Тествах подобен двигател пак с 8ст. автоматик на ZF и 4x4 задвижване, върху купето на новия фейслифт на Jeep Grand Cherokee . Там е във версия с 241к.с. и 550Нм и средният разход е около 8 литра, динамиката доста прилична, като теглото на този SUV също е около 2300кг. При цитираните турбо дизели си остава характерното мъркане при празен ход и наличието на турболаг. Бензиновият двигател с механичен компресор няма слабости с изключение на разхода и това, че при тежки купета се усеща липсата на повечко въртящ момент, характерен за дизелите.
  13. verter

    Въпроси за А6 (4F)

    Обтегачите са. Моята имаше същите симптоми. Започнаха на около 150 хил.км пробег, първоначално само при топло време и студен старт за около 2 секунди. Зимно време нямаше никакви помени от това. Автомобилът го продадох на 170хил.км и обтегачите вече потропваха сериозно при първоначално палене (3сек) независимо от сезона и температурата. Смяната на горните два обтегача по инфо от преди няколко години струваше около 1000лв, но не в официалния сервиз.
  14. Ще пусна линк към темата и тук, когато е готова.
×
×
  • Create New...