Jump to content

JoroM

Members
  • Мнения

    2319
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 1.8T+, Focus 1.6T

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Burgas

Последни посетители

5475 профилни разглеждания

JoroM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мислиш ли че не съм си направил домашното преди да реша да дам толкова пари за джамър? Уж били с лазерни диоди - това по думите на монтажник от фирмата - вносител...но досега глава не са отваряли за да се убедят че действително са с лазерни диоди и това малко ме притеснява! Щото ако е с инфраред диоди и аз мога да си го направя - докарах си от чужбина 50 парчета подходящи за целта инфраред ледове, но се отказах към края на проекта понеже няма как да го пробвам дали върши работа! Модифицирах си един от детекторите Whistler GT-268Xi който гарантирано хваща триногите, за да действа като спусък при детектване на лазер, и глави имам за диодчетата, ноо няма как да тествам дали върши работа освен да си сложа главата в торбата и да мина с превишена скорост...това обаче може да ми се отрази на чистото досие в кат от последните 10 години...ще ми вземат и златния талон !!! Освен това си е антирадар самоделката, докато унгарското нещо официално е парктроник със сертификат, и най-важното че явно върши добра работа в борбата с ченгесаро-гербаджииската мафия! Плюс това предпочитам да взема две системи с по 2 сензора за малко повече пари отколкото за една с 4 глави, и да си оборудвам двете коли вместо само едната... въпроса е дали две глави са достатъчни при всички случай за компактна кола!
  2. На колите имам тайвански фарове с лупи Депо и Сонар, с китайски ксенон - 10-на годишен. На Депото на А3-та няма осезаема разлика м/у 5К и 6К в осветяването на пътя, обаче на Сонара 6К свети осезаемо по-зле от 5К, особено на мокър път! 5К ми е идеално...6К, не благодаря!.
  3. Два сензора на предницата от парктроника на Kiyo D Ultimate ще бъдат ли достатъчни за предпазване на компактна кола фокус/А3, или трябва да са повече, особено в случай че камерата е прикрита, под по-голям ъгъл спрямо платното, и/или се вижда в последните 50-60 метра! За отзад не мисля да слагам, само веднъж съм попадал на тринога снимаща в гръб! Мнение за взимане на въпросния парктроник от Дунев, признават ли гаранция ако си го монтирам сам? Някой може ли да потвърди, че въпросните джамъри са действително с лазерни диоди, а не с инфраред диоди (IR led)? Като ги гледам какви са малки главите, не виждам как може да се набутат повече от 4-6 инфраред диода в толкова малка кутийка, което е недостатъчно за ефективно заглушаване на триногата според мен, но все пак ако някой знае, да потвърди че са с лазерни диоди главите(сензорите) Имам Whistler XTR-695, GT-435Xi, досега не съм попадал на включен радар (К банд), от монтираните на Кия! Сори за шрифта, не знам как стана това!
  4. Кода на кутията ми е DBZ
  5. Здравейте, искам да сменя зъбчатката на пета скорост, с цел петата да стане по-дълга! Сега при 140км оборотите са около 4к, искам да паднат под 3к! Мотора е 1,8Т AGU 1997, над 250 кончета. Не знам кутията с какъв код е, лепенката в багажника не я намирам нещо! На втора при около 6К оборота е на около 110 км, а на четвърта, на около 220-230 км. На пета колата си върви в града на 60 без никакви ядове, но ми е по-важно на магистралата да паднат оборотите! От каква кутия да търся чарковете, и може ли да се сменят те без да се сваля кутията - на място, през капака на кутията?
  6. JoroM

    Audi Q7 II - 2014

    Аз още не мога да му приема дизайна на кю- то...като гледам, не съм само аз така. Много е зле
  7. Това че инжекторите на моите коли стоят на всмук. колектор, за разлика от тези с директно впръскване, които стоят в главата е ясно. Но като съм чел твърдения че инжекторите се запичат ако се спре бенз. помпа, се подразбира че се запичат стандартните инжектори стоящи на колектора. Както и да е...най вероятно това е една от легендите в тая сфера. Edit: Сега се сетих че инжекторите на фокуса не стоят на всмук. колектор, а на главатаа!!! Точно над колектора, и си се пекат от главата...та това май променя ситуацията при мен по отношение на спирането на бенз. помпа... Понеже действам бързо, вече колата е с fpr на 2,7 бара със свързан вакуум, и като се прибирам към Бургас ще тествам дали пак ще ми намаля бензина на магистралата, като карам само на газ. Надявам се да има ефект, иначе трябва да прибегна до спиране на бенз. помпа...което не съм убеден че е много удачно при моя случай. Надявам се на промяна, понеже мисля че едно е инжекторите да са под постоянно налягане 3,8 бара, друго е да са под налягане от 2,7 бара....щото като поддържам постоянна скорост с която обикновено се движа по магистралата, бустметъра обикновенно показва 0 - тоест налягането в рейката е 2,7 бара, а не 3,8 както беше досега.
  8. Инжекторите които са на фокуса, преди това бяха на аудито...при неговия ГИ ( Бардолини) има опция при горещ мотор да пали директно на газ...така я карам колата откакто е сложен инжекциона(2009-2010). Преди да ги сложа на форда ги тествах как разпрашават като сравнявах струята от четирите инжектора, изглеждаха напълно еднакви струите. Но пък аз честичко съм ги разтривал тея инжектори, та явно не са успели да се запушат. Тамоната не може да пали директно на газ като бардолинито, пали си на бенз и след 2-3 сек обръща на газ.
  9. И аз имам съмнения в охлаждащия ефект от циркулиращото гориво. Тамоната със сигурност ли няма скрито минаване на бензин над определени обороти, че доста често я режа колата на високи обороти. Рейката на фокуса е с ориг. регулатор, който поддържа постоянни 3,8 бара налягане на горивото( махнал съм вакуумното маркуче). Дали причината да ми текат инжекторите, не е голямото налягане под което стоят??? Мога да сложа регулатор от друг модел, който работи на 2,7 бара и със закачен вакуум налягането ще варира, в зависимост от налягането/ вакуума в смук. колектор 2,7 +- 0,8 бара, което мисля че ще е по- добре от сега...сега съм със богата смес на мин. обороти.
  10. До днес имах съмнения за това че бързо ми свършва бензина само за палене докато обърне на газ...от днес вече нямам съмнения! Карам почти само на газ, освен в единични случаи, а ми намалява бензина! Става въпрос за фокуса ми, който е с инжекторите от аудито ми 1.8Т (стоковите 260сс) Газовия инжекцион е Тamona, изключено е подаването на бензин при каране на газ в каквито и да е случаи. Имат ли склонност да текат тея инжектори в изключено състояние...мисля че това се получава. С почистване с добавка ще реша ли проблема, или иска чистене с ултразвук...или просто да прекъсвам захранването на бенз. помпа? Притеснява ме ако прекъсна захранването на помпата, дали няма да се запекат инжекторите, понеже циркулиращото гориво през инжекторите ги охлаждало (така съм чел).
  11. Тц, замерва в два режима - в рамките на 1/4 миля, като мери скоростта през 20 км, съответно милите през 10, и в рамките на 30 секунди, където измерва до колкото км стигнеш...аз съм стигал до 230
  12. Гледам се плашите със 100-200... Аз досега не съм мерил за колко сек правя 100-200 ПО КИЛОМЕТРАЖ, щото нали си имам уредче, но сега си направих труда да засека по клипчета, и резултатите са: Аудито: К03+чип - за 22 сек С К04 - за 16 сек К04+дребни подобрения( в сегашното си състояние) - за 14 сек. Фокуса - за 23 сек Това 19,6 сек ( десетичната запетая е много важна) на каква кола е, и с какво под капака? Сега видях че пише с палатката...палатката беше с 1.8 Т, но какви коне и колко тежи палатката, че ми е интересно?
  13. Може ли и аз да се включа...вече имам едно порнато а8 тди 4.2 при старт от място...зад него...няма да откажа и с друго да се пробвам...ама ако може да е чипнато...че иначе няма смисъл. Надявам се че има грешка някаква, и се има предвид 19.6 0-200
×
×
  • Create New...