Jump to content

Mi4kataGr

Members
  • Мнения

    230
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Mi4kataGr

  • Рожден ден 4.05.1976

Друго

  • Kaра
    A4 Avant 1,9TDI AFN+

Контакти

  • AIM
    mi4katagr
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Габрово

Последни посетители

2646 профилни разглеждания

Mi4kataGr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имали значение,ако се минава на твърд маховик от 1Z/ACE,кой комплект съединител ще се сложи,от 1Z или от ACE.Притискателя и лагера са едни и същи,разликата е във феродовия диск?На 1Z е цял,а на ACE има канали по феродото,има и разлика в пружините.
  2. Меката връзка. Изпратено от моят Lenovo P70-A с помощта на Tapatalk
  3. Mi4kataGr

    VAG-COM

    ?,ама ти сериозен ли си? Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
  4. Така,аз си разреших проблема.Купих друго табло от бензинова А 4,разпоих моторчето на километража и го сложих на моето табло.Вече всичко работи нормално.Интересното е че при замерване на моторчетата дават почти еднакви показания,с много малки разлики.Явно се износват зъбните колела,защото нямаше нищо видимо по тях.Моторчето на оборотомера е същото,може и то да се ползва.Успех на всички с такива проблеми.
  5. И при мен се получи номера с трептене на стелката на скоростомера и оборотомера не работи.Ако запаля веднага,без да задържа на контакт всичко работи,ако задържа контакта почва да трепери и не работи.Разглобих таблото и огледах моторчето,но няма нищо видимо.Какво се износва в него,зъбните колела или нещо по намотката става.Със смяна на друго моторче дали ще се оправи.Продават ли се в Бг нови моторчета?Таблото е VDO 1996г.
  6. Клапана е нов и е ползван само за проба, Pierburg 7.02184.01.0 и отговаря на оригиналните номера за 1J0 906 627 A и 1K0 906 627 E.Към него има букса и може да стане за всички TDI 110к.с. Цена 50 лв. тел.0895854440
  7. Някой може ли да ми даде стъпка по стъпка инсталацията за Windows 7x64 на български,че нещо не се справям с руския.
  8. Които и да избереш,няма да сбъркаш.Аз лично бих заложил на Контито.
  9. По принцип колата си е с 80 Ah акумулатор оригинално и за това искам такъв,имам и усилвател със субуфер.В момента съм с 74Ah и 680 A пусков ток и няма проблеми,но разликата в цената не е голяма и по добре по големият.До сега не видях някой да е обслужваем,иначе веднага бих го взел.
  10. Защото няма наличности У наШто село.Някой нещо да сподели за AFA,от няколко места чувам само хубави работи за тях.
  11. Здравейте,акумулатора ми е за смяна и днес обиколих по магазините да видя какво се предлага.Колата е А4 1,9тди АФН и търся 80 Ah.Спрях се на следните марки: VARTA 80Ah BLUE dynamic- 266 лв с отстъпка около 20-30 %,2 години гаранция VARTA 77Ah SILVER dynamic-около 200 лв,3 години гаранция VARTA 85Ah SILVER dynamic-около 220 лв,3 години гаранция Bosch 80Ah S4-около 180 лв,3 години гаранция Banner 80Ah Power Bull-200 лв,2 години гаранция AFA 80Ah 740-160 лв,2 години гаранция Кое си заслужава да се купи и за марката AFA някакво инфо да дадете,освен че е под шапката на Varta.
×
×
  • Create New...