Jump to content

Petrov™

Members
  • Мнения

    268
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Petrov™

  • Рожден ден 20.04.1987

Друго

  • Kaра
    колело!

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    ЕН

Последни посетители

2619 профилни разглеждания

Petrov™'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблемът изчезна след смяна на датчика на Хол в делкото. Смених го отдавна, но не съм влизал скоро, за да пиша.
  2. @head_up Да. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  3. Не свалих делкото, че нямах време да го чакам да се разкисва. Ей така за проба, реших да купя нови капачка и палец Bosch и всичко е 6.
  4. Пробвах с друг стъпков мотор, нямаше подобрение. Гася и паля в движение и продължавам [emoji3] А датчик на Хол купих преди няколко месеца - Бош, по каталожен номер. Сега се захванах да разглобявам и стигнах до махането на болта, с който самото делко е захванато за блока. Развих болта, но самото делко не помръдва откъдето и да го почуквам. Пръсках със спрей предварително уж... Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  5. @Berkut74, много благодаря за информацията! Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  6. Явно моите се заключват. Каталожният номер на клапана в багажника ме ориентира 8A5 862 153 B /operating valve for vehicles with lockable backrest backrest, split/. Та, от схемата само не мога да се ориентирам къде в багажника са. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  7. Някой може ли да провери и да ми каже, при централно заключване на колата, падащите облегалки на задните седалки заключват ли се, защото имам някакъв такъв спомен, но не съм сигурен? При мен тази по-голямата, която е с подлакътника, дръжката й за отваряне все едно е заключена и не може да се свали. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  8. Здравейте. Днес качвайки се в колата (Б4 седан) чух някакво жужене откъм багажника, което след малко спря. Заключих вратите с централното, заключиха се, обаче шумът отново се появи и след малко пак спря. Всички врати, багажника и капака на резервоара се отключват и заключват нормално. Къде да търся проблем, моторче/помпа на централното?
  9. Не съм имал проблеми за малкото време през което я карах, затова и още не съм се занимавал... Оглеждам се за друг стъпков мотор за проба. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  10. Благодаря за разясненията! Ще го сменя този датчик, но просто се съмнявам дали той е виновника. Минах още 1000 км (почти) без проблеми! Странно е, защото когато усетя лекото придърпване на газ, минавам на бензин, за да не гръмне и да видя дали точно на тези обороти 3600 и 3800 ще прекъсне и да, отново точно на тях, като отново на свободна държеше 1200 оборота. И какво направих, както си карам завъртях ключа, изключих двигателя и го запалих отново - никакъв проблем след това!!! Това се случи само на два пъти за тези километри... Бях чел тук, че стъпковия мотор играе съществена роля при ускорението и ако не затваря добре може да има прекъсвания и детонации... Друго мнение пък беше, че той има роля само когато педала на газта не е натиснат, като стабилизира оборотите... Да пробвам ли да търся някой друг, като го почистя и смажа и него или да наблегна на датчиците? Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  11. Това предполагам е нещо в делкото, защото знам, че се разглобява, за да се смени датчика, но така и не открих темата във форума. Може ли да разясниш? А иначе цената на датчика доста варира, ти какъв сложи? Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  12. Симптомите са сходни, като се проявяват спорадично... При нормална температура на двигателя, понякога при достигане на 3200 оборота се усеща "пресецване", което се появява пак на 3600 оборота и 3800 оборота, като последните две са по-осезаеми, като когато колата е на газ гърми в кутията на въздушния филтър. На бензин просто прекъсва, като подмине тези обороти проблем няма. На газ след като гръмне на 3800 оборота и ги подмине също няма проблем. Прави ми впечатление, че винаги когато ѝ скимне да прекъсва и гърми, когато освободя от скорост оборотите са 1200... затова мислех, че е от стъпковия мотор, но цели два пъти го махах, почиствах и смазвах и няма подобрение. Сменени са кабели, свещи, капачка, палец, син датчик (оригинален)... Вадих да почиствам и датчика на коляновия вал, с този в делкото не съм се занимавал, но съм карал доста километри с негова извадена букса и нямаше никакъв проблем... 😲 Иначе от доста време ми дава грешка точно за него - Camshaft position sensor, open or short to plus-intermittent, която като се изчисти, ту се появява, ту - не. При последен тест с вагком пак я хвана, та накрая май ще го сменя и него... Стигнах до ТПС датчика, но не смея да го махам, че доколкото четох тук, не е толкова лесно.
  13. За да не отварям нова тема, ще използвам тази. Миналото лято при профилактика на климатика, тъй като не духаше достатъчно студено, в сервиза майсторът ми каза, че за смяна е маркуча за високо налягане, даже ми показа едни маслени петънца по него, от които (уж?) изпускал. Допълни ми системата с фреон, и 2-та оставащи месеца от лятото си работеше както винаги - идеално. Есента се върнах, за да източат системата и да не се губи фреон, като се разбрахме напролет да сменим маркуча. Вече стана пролет, даже направо си дойде лятото... Моля само запознатите да споделят ориентировъчна цена за смяна на такъв маркуч, за да знам какво да очаквам в сервиза, тъй като тогава там не можаха да ми отговорят на въпроса.
  14. Къде по-точно се намира този датчик и възможно ли е да прекъсва от него от време на време?
  15. Petrov™

    ABK Придърпва

    Съжалявям, че отново повдигам темата, но и при мен с двигател АДА такова реле не откривам... Някой знае ли дали има и къде се намира, защото под волана и в двигателния отсек при останалите го няма, а магариите които ми прави мойта колица изглеждат като да са от него...?
×
×
  • Create New...