Jump to content

Raziell

Members
  • Мнения

    471
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Raziell

  • Рожден ден 10.04.1987

Друго

  • Kaра
    A6 C7 Allroad 272HP

Контакти

  • ICQ
    0
  • Skype
    powerman2.o

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

3203 профилни разглеждания

Raziell's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Не мога да повярвам, как този варел струва 5300х лв.... 2012г бяха пак по толкова. На тази кола интериора ще мирише на мухал от старост. Препоръка към автора, събери още 2-3хл и си вземи по-модерна колa - https://www.mobile.bg/obiava-11708712978246769-audi-a4-2-0t-s-line-4x4-top-sastoyanie
  2. При мен си остана този проблем след сменени нагладки и дискове АТЕ със среден ръб.Може би трябва пълна профилактика на челюстите. Колата е с ZF 6HP19.
  3. Преди 3 години смених всички с ZF Sachs , в момента ляв преден тропа и пак ще сменям предните.
  4. И При мен дигиталния километраж заработи.Добре е, че има още хора ,които да се занимават с този стар хардуер:)
  5. Запушена цедка на маслената помпа.
  6. Оригиналното VAG масло е ТОП баркоч.(не става). Препоръчвам Ravenol 5W30 VMP ,след като ти изтече гаранцията и все още притежаваш колата .
  7. Ако всичко е направено кадърно , няма какво толкова да се повреди . Сменяш маслото максимим на 8х км и следиш състоянието на hpfp cam follower на всеки 50х км.
  8. За да се премахне този удар,първо трябва всички тампнони на двигателя(три) и скоростната кутия (два) да са изрядни.
  9. Raziell

    Maсло за 2.0 TDI - 190 hp

    С ОЕМ 0W30 двигателя ще ти е по-шумен и 15к интервал на смяна само за извънградско каране , препоръчвам 5W30 VMP на Ravenol.
  10. От минута 16, гледай какви трябва да са стойностите за налягане на маслото.
  11. Raziell

    Стържене при завиване

    На баща ми B9 Quattro (150х км)също е изразено това жужене при напълно навит ляв или десен волан. Мой приятел с 4F 3.2Quattrо с обсолютно същото поведение. До като при мен с B7 Tiptronic ,преди години и с B5 това e по-леко изразено. Според мен е от значение колко дълго е шасито за тази аномалия.
  12. Това с първата предавка е нормално за всеки автомат ,ще свикнеш.Карам с ремап на двигателя и нов софтуер за ZF 6HP19 може би над 2 години вече и съм доволен от услугата на колегата.С новия софтуер ще имаш повече синхрон между двигателя и кутията.За повече информация се обади - Стефан - 0888846849
  13. Зимата когато е студено ,вибрациите ще ти се усилят поради стария каучук на тампоните.За да ги минимизираш сменяш всички тампони на мотора и автомата.Също така най-вероятно си с стара(първа) версия на софтуера на автомата.Колегатa @kpematopможе да ти налее нова версия която е доста по-адекватна за 2.0TFSI.Стария софтуер при мен имаше поведение като за дизелов двигател(при нормално градско шофиране изреждаше предавките под 2х об,сега около 2.100 - повече комфорт ,по-хубав звук)
  14. Миналата седмица взех за 35кв стая - https://www.technopolis.bg/en/Invertеr/Inverter-HAIER-AS50S2SF1FA-CW-1U50S2SJ2FA/p/650508 и съм доволен, външното и вътрешното тяло са доста тихи.Мога да го управлявам от разстояние(outdoor)
×
×
  • Create New...