Jump to content

mioiox

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Allroad 2.7T

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

851 профилни разглеждания

mioiox's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, благодаря за интереса
  2. Здравейте, колеги, Ъпдейт от снощи - колата е капарирана, съответно - обявата е неактивна. Ако има промяна и сделката не се реализира, ще пиша тук и ще я активирам отново. Поздрави на всички!
  3. Здравейте, колеги, Човек и добре да живее, все някога идва моментът да се раздели с нещо, на което държи и цени. В моя случай дойде времето да се разделя с едната си принцеса... Колелото на живота се върти и за съжаление няма как да поддържам 4 коли. Става дума за моя зелен Audi Allroad 2.7T. Колата е прекрасна. След 7 години съвместен живот и навъртяни над 110'000 км, смея да твърдя, че по-комфортна кола не съм притежавал. И по-леко вървяща. И с по-приятен звук, без да се натрапва. И по която и до днес се обръщам да я погледна, след като я паркирам. Конкретната кола има много интересна история. Участвала в обир, гонка с полицията, кражба - в Холивуд правят блокбъстъри от по-малко. Покрай нея се завяртяха приятелства, запознах се с първия й собственик от Швейцария. Години по-късно той ми изпрати оригиналния комплект ключове. Не знам колко коли сте виждали да се продават с повече от два ключа, но тази е с 4 С удоволствие ще разкажа в детайли, ако на някой му се слуша. Произведена 2000 г., закупена от първия собственик в Цюрих и карана от него до 2015-та и 355'000 км. До този момент поддържана изключително в Ауди. Продадена и купена в България от втория собственик през 2016-та и карана от него около 10'000 км. Продадена и купена от мен през 2017-та и карана до днес, на 474'000 км. Точно толкова - гарантирани и лесно проверими. Поддържана при Никси в Герман и Елбатрон в Лозен - със съответните ремонтни карти. Изключително запазена за годините си - и вътре, и отвън. Пълната й история и повече снимки можете да разгледате тук: https://1drv.ms/f/s!ArM_w71CLFnxqN0hI05xT-H322OzQA?e=pvl1ff Стандартни детайли: * Задвижване бензин и газ, 250 к.с., 5-степенен автомат, 4*4 с Torsen централен диференциал. * Пълен ел. пакет, ел. огледала с подгрев, въздушно окачване с автоматично и ръчно регулиране на 4 степени (осигуряващи между 140 и 208 мм просвет) * Двузонов климатроник * Оригинален усилен теглич * Оригинални усилени 17" Allroad джанти Още екстри - абсолютно всички работят, без изключение: * Кожен ел. салон, кожен волан, кожен подлакътник * Фабричен ксенон с регулиране на нивото и система за измиване на фаровете * Стъклен ел. шибидах * Преден и заден парктроник * Подгрев на предните и задните седалки * Подгрев на волана * Темпомат * BOSE аудио със subwoofer и RNS-D мултимедия * Работещи щора и мрежа на багажника Допълнително поставени: * Газова уредба Romano с изпарител до 400 к.с. и 55 л. бутилка на мястото на резервната гума * Grom Audio - Bluetooth A2DP, FLAC и MP3 плейър - интегриран с RNS-D мултимедията вместо оригиналния CD Changer * Bluetooth handsfree с използване на оригиналния микрофон до плафона (без висящи навсякъде кабели) * Hardwire кит за авто-камера (dashcam) * Llumar фолио на задните стъкла заради децата на задната седалка * Модул дневни светлини за дългите * Подкартерна защита от 2,5 мм ламарина * Чисто ново предно стъкло Pilkington, сменено юни 2023 г. заради удар от камък по магистралата. * Двойновентилирани дискове с накладки Zimmermann отпред * Нов (1 г.) 100 Ач акумулатор Exide * Нови (1 г.) ксенонови крушки Osram Xenarc Night Breaker Laser и рециклирани фарове Колата се продава с втори комплект оригинални Allroad 17" джанти (същите като на снимките) с летни гуми Hankook Ventus Prime 3. Има каско и гражданска до средата на 2024-та. С всичко описано по-горе, цената е 8500 лв. Отворен съм за коментари в рамките на разумното. Колата се намира в София и може да се види и тества след предварителна уговорка. Надеждата ми е да попадне на собственик, който да я обича поне колкото нашето семейство. Затова и към момента е пусната единствено във фен-групите, а не в авто-оказионите. За повече информация: 0887291664, Ивайло
  4. Упътване - смяна компютъра на окачването (4Z7 907 553 / 4Z7907553) на Allroad C5 Здравейте, Преди няколко дни се борих с подмяната на ECU-то на въздушното окачване на моя C5 Allroad от 2000 г. и реших да споделя пътеписа си. Насоки за причините и смяната получих от http://forums.quattroworld.com/allroad/msgs/148890.phtml Симптоми (при мен се проявиха всичките накуп и моето проучване показа, че това е очаквано; след ремонта не се проявава нито един от симптомите): * Акумулаторът заминава напълно за няколко часа. При мен 100Ач хубав нов акумулатор падна до под 8V от пълен заряд (след повече от 24ч зареждане на станция) за по-малко от 8 часа * След като си заредите акумулатора, непрекъснато ви свети лампата за проблем в окачването: * Бутоните за регулиране на окачването не функционират * Възможно е колата да изглежда разкекерчена и не-нивелирана * След известно време диодът Manual (оранжевият) светва и не изгасва * Дори да изчистите грешките, остава следната: Address 34: Level Control Labels: 4Z7-907-553.lbl Part No: 4Z7 907 553 A Component: - 2C1A1 X030 Coding: 25500 Shop #: WSC 00702 VCID: 4385A98751600306C91-5072 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Причини: Основната причина е, че компютърът на окачването с парт номер 4Z7 907 553 умира. Какво точно е дало фира, не мога да кажа, т.к. все още не съм го отворил, но или някой кондензатор се е надул, или някой EEPROM се е ошашкал... А каква е причината за това - според някои статии причината е "износването" на електрониката от времето и дългото време работа с изхабен компресор (такъв, на който трябва да му се смени сегментът на буталото). Решение: Каквато и да е причината, простото* решение е едно - смяна с друг компютър. Дали от ebay, дали от OLX - компютри има доста, моя го взех за 60лв, в ибей са по 100-120 паунда. Въпрос на късмет. Колкото до това има ли значение каква ревизия да търсите - опростеното обяснение е, че разликата е, че версии А (и H, ако не бъркам) са с типа управление, предназначен за по-белите страни (при движение над 80 км/ч спада на втора степен и после никога не се вдига на трета самичка, освен след като я паркирате), докато останалите (вкл. и последната F, с която съм аз вече) спадат на втора степен при същата скорост (80 км/ч), но след това се вдигат автоматично на трета при движение с под 60км/ч. По-подробно обяснение можете да видите в SSP_243. * Има и сложно решение. Отваряне на компютъра и префлашване на EEPROM-а. На следния линк можете да откриете флашове - http://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/92717-Audi-A6-allroad-2002-level-control?p=1190542&viewfull=1#post1190542 Вече сте се сдобили с компютър, така че да пристъпим към смяната му. Необходими са: * Торксове - Т20 и Т25 * Кръстати и прави отверки * Лула 15 и/или шестограм 5 * Може да ви помогне инструмент за вадене на PVC щипки, въпреки отсъствието на точно такива - има характерна кривина и може на моменти да се ползва като лост * Време около 3 часа с подмотване * Разчистен багажник и задна седалка Стъпки: Компютърът се намира в отделението около чейнджъра, инструментите и бутилката за компресора. Разбира се, достъпът до него става след разкостването на цялата лява кора в багажника, а ако искате да ви е по-спокойно - и на пода му. 1. Започвате със свалянето на сивата лайстна напреко на багажника - 4 торкса. Свалянето й позволява да достъпите всички парченца мокет, които са защипани под нея. 2. Отвинтвате двете халки на пода - кръстачки. Техните болтове са дълги. 3. Отвинтвате халката отляво, непосредствено до петата врата. Нейните болтове са къси. 4. Сваляте капака на отделението за инструменти. 5. Махате щората на багажника. Бутате двете задни облегалки (на дясната се държи мрежата към тавана, а тя ще ви пречи). 6. Вече нищо не задържа мокета на пода, вадите го и го прибирате на сухо. 7. Сваляте болта, към който се заключва облегалката на лявата седалка. Десния няма нужда да го махате. Става с лула 15 (отвивате контра гайката) и после с шестограм 5 отвивате самия болт докрай, трябва да излезе целият. 8. Отвинтвате двата кръстати болта - единият се пада в кухината под основата на щората, другият - в кухината, където щората се заключва, когато я разпънете. 9. Имайте предвид, че кората е едно цяло - заедно с PVC елемента под прозореца, мокета над калника, всичко е накуп. Не се опитвайте да ги разкачате едно от друго, счупването е напълно възможно. 10. Повдигате уплътнението на петата врата , за да освободите кората. След това кората се дърпа нагоре (за да мине над мъничките парчета мокет, които са останали на пода и се държат кой знае къде) и към вас, навътре към багажника. Държи се от две метални щипки, които изглеждат доста здрави. Аз лично ги извадих с малко по-рязко дръпване. НО! Не прекалявайте с амплитудата на дърпането към вас, защото 12V изводът в багажника и вързан с много къс кабел. Така че - дърпате рязко, но с малък ход. 11. След като кората се откачи, остава най-неприятното на фона на останалото - да разкачите буксата на 12V извода. Няма конкретно решение - има две пинчета, които трябва да се натиснат (горното надолу, долното - нагоре), и самата букса да се размърда и извърти, за да се откачи. Пробвах да си помагам с отверка, но в крайна сметка стана само с пръсти, т.к. мястото там е доста притеснено. Отделно, нямате и почти никаква видимост. 12. Внимателно разместете стойката, през която минава задният ляв колан. Аз не го направих и успях да я счупя, а тя се държи на две вертикални PVC щипки. Не мога да дам съвет как да я откачите точно, някак нагоре ще да е. Аз вече нямам щипки... 13. След като откачите 12V извода, просто премествате кората, на 45% сте готови Остават ви два болта, които държат целия пластмасов "стелаж" с всички компютри и джаджи там. А може да се получи дори и без да ги сваляте, аз просто бях набрал скорост вече. 14. Откачате двата куплунга на компютъра (не ги мъчете, много са лесни - натискате с отверка палчето, което стои точно пред контра "ръчката", ръчката се премества и на практика тя избутва самия куплунг и го откача). 15. Сменяте компютъра, тествате дали колата работи (дори няма нужда вие да чистите грешки, регулирането на окачването си тръгва директно) и сглобявате по обратния ред. Единственото място, на което трябва да обърнете внимание, е да наместите както трябва кабелите и да нацелите металните щипки в правилните дупки на купето. 16. Възможно е (при мен така стана) да се наложи да калибрирате окачването. В тези две теми (https://www.audiworld.com/forums/audi-allroad-18/402-mod-audi-allroad-suspension-adjustment-how-2038902/ и https://www.audiworld.com/forums/audi-allroad-18/402-mod-height-measurements-ground-fender-stock-lowered-2811134/) има доста подробно описание какви нива да гоните и как да го направите. С това цялата процедура се изчерпва. Ако минете през нея успешно, пийте една бира и за мен, че моята се стопли Успех! mioiox
  5. mioiox

    2.7bt проблем

    Клубният VW сервиз на Никси и Мишо в Герман? Аз там си поддържам всички VAG коли от години, включително и 2.7Т Олроуда. Не пречи да пробваш, страхотни специалисти са.
  6. Благодаря, това беше първото, на което попаднах. Но нека да стои в темата, може да е полезно за някой друг четящ
  7. Здравейте, на следния адрес можете да намерите сканираното и OCR-нато ръководство за Allroad 2.7Т - https://docs.google.com/uc?export=download&id=0BxjutxgQIsETUXZScGMxYlpUSkk, както и алтернативен адрес - https://www.scribd.com/document/375798986/Audi-Allroad-Owners-Manual-OCR. Бих го качил и във форума, но за съжаление е 10МБ, а тук лимитът е под 5МБ. Заслугата е изцяло на колегите от QuattroWorld форума (http://forums.quattroworld.com/allroad/msgs/169231.phtml)
  8. mioiox

    Audi Allroad въпроси

    В ръководството на Ауди за Allroad изрично пише никога да не караш джантата без външния ринг. Подозирам, че има някаква причина да е така. Мога да го намеря и да го снимам (не можах да го намеря в електронен вид). Относно въздушните възглавници - преди седмица ми рециклираха предна (подмяна на самата възглавница с използване на стария амортисьор) в ес-матик за 300лв + 40лв за труд (оставих колата и след 3 часа си я взех). По-скъпо от на старото ми LR Disco 2 (там възглавниците са по 170лв рециклирани), но там и възглавницата си я монтираш сам на колата, не е тип coilover, а си е отделно от амортисьора. При аудито е по-голям зор, сякаш... А относно гумите - на черока с какви гуми си бил? Аз карах Диското с GY Wrangler S/A и доста се пързаляха на сняг, лед, не бяха добре и с по-висока скорост на вода. Като цяло не бих сложил джипови гуми на кола, която спокойно се движи със 180-200км/ч.
  9. Професията ми ме е научила, че доста по-достоверна и пълна картина се получава от прочитането на систематизираната информация, предоставена от производителя. Разбира се, това не отрича питането и четенето и на community съдържание (форуми, блогове и подобни), но за мен би било по-смислено да мина по този път - първо да прочета официалната информация, после да питам. За да затворя темата към момента - т.к. не го намерих никъде за сваляне, си купих оригиналното ръководство (целия комплект книжки) от ebay.co.uk. Ще се опитам да ги наснимам и кача, като дойдат... Ако не е милион страници
  10. Здравейте, колеги, Някой успя ли да намери ръководство на английски? Към днешна дата аз не мога да открия никъде и много ще се радвам, ако някой сподели линк към такова. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...